Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Nimimerkki Saikka muistuu mieleen ketjusta "Naisia jotka saavat sinulta jalat alta", jossa uhitteli minua keskisormen näyttämisellä kun en ihan jakanut mielipiteitä hänen kanssaan.
Nimimerkki Saikka muistuu mieleen ketjusta "Naisia jotka saavat sinulta jalat alta", jossa uhitteli minua keskisormen näyttämisellä kun en ihan jakanut mielipiteitä hänen kanssaan.
Historian tunneilta ja nykyisellään historiaa kieltävien turinoinneista tämän muistanen.
Pavlikovskyn muistan siitä, että hän on innokkaasti nostellut ylös jotain jopa vuosia vanhoja viestiketjuja. Varsinkin Kierrätyskeskuksen puolella.
Nimimerkkiin Eino_Mies nyt on törmännyt ympäri palstaa, mutta varsinkin otteluseurantaketjuissa taitaa olla erityisen aktiivinen.
Saikka tykkää Maja Ivarssonista. Minun puolestani saa pitää hyvänään.
Salama15 muistan parhaiten nyt tuosta tuoreesta "minkä kolmen NHL-joukkueen nimi ei pääty S-kirjaimeen?"-kinailun "aloittamisesta" ketjussa NHL-huumoria.
Köyliön Ässän muistan Naisasiat-ketjusta. Oikeasti kunnioitettavaa, että joku uskaltaa rehellisesti kertoa, ettei sillä sektorilla mene kaikki ihan putkeen. Mukava kontrasti Jatkoajan yleiseen konsensukseen, kun yleensä jätkät miettii lähinnä, että panisko ensi viikonloppuna Viiviä tai Kiiraa, vai veiskö Kimiltä Jennin? Läskihän sekin on, mutta ihan vaan vittuillakseen...
Muutenkin asiallisen tuntuinen kaveri kyllä!
Ukkometson muistan ennen kaikkea siitä että aina joku raiskaa sitä karaokessa 7 promillen humalassa.
Ukkometson muistan ennen kaikkea siitä että aina joku raiskaa sitä karaokessa 7 promillen humalassa.
Onko passenger tämä tsekkitukkien aateliin lukeutuva kaveri, joka kävi viilettämässä myös jwc:ssä?Nimimerkki -OO- on jäänyt mieleen erityisesti musiikkiaiheisista ketjuista ja erinomaisesta musiikkimausta. Hyviä löytöjä on laittanut varsinkin kuuntelussa juuri nyt - ketjuun.