Nokkis: On nimittäin sen verran heikkoa settiä juurikin nyt linjoilla.
Mistä Nokkis kuuntelet JYP-HPK ottelua?
Nokkis: On nimittäin sen verran heikkoa settiä juurikin nyt linjoilla.
Tuota.. kyllä tuo ihan hyvin nykii. Kun avaa WinAmpin ja painaa CTRL+L ja liittää tuon osoitteen siihen niin kyllä pitäisi onnistua.
Tepi#45 kirjoitti:Onko tämä joku Kukkasela kehittynyt yhtään, tietää jo muitakin kuin Wallinheimon?
Pee kirjoitti:Joo, kyllähän tuo torstain KalPa-matsi jo ihan selostukselta kuulosti, toisin kuin miehen karmea "debyyttipeli" Oulussa puolitoista kuukautta sitten. Välissä taisi selostaa myös ensimmäisen Kuopion-vierailun, jota en kuunnellut, mutta ihan ok:lta tosiaan tuo edellinen vierasmatsi kuulosti.
Tepi#45 kirjoitti:Kellään tietoa kuka selostaa ko. ottelun?
En löytänyt JYPin kotisivuilta enkä Järviradion sivuilta infoa.
Noinkohan tietävät vielä itsekkään.
Onko tämä joku Kukkasela kehittynyt yhtään, tietää jo muitakin kuin Wallinheimon?
Tepi#45 kirjoitti:En löytänyt JYPin kotisivuilta enkä Järviradion sivuilta infoa.
Tuleehan se, niin kuin Köpi jo kerkesi mainita. Siellähän se on Järviradion etusivulla, ainakin nyt.er_bai_wu kirjoitti:Olisi myös lohdullista joskus lukea, että peli on ohjelmistossa. Nyt on niin, että "Raamattu kannesta kanteen" täyttää koko illan. Miksi ohjelmistoon ei millään saada peliä, ei siitä ainakaan näkyvyys huononisi, sponsoreita kun ohjelma hakee? Nyt saa arvuutella tuleeko lähetystä vai ei.
Köpi kirjoitti:Teppo Laaksonen selostaa ainakin tänään, samoin kuin ilmeisesti myös Tappara-JYP pelin.
Nokkis kirjoitti:En voi sanoa muuta kuin, että VITTU MITÄ PASKAA Järviradio. Ei ole ensimmäinen kerta kun "lähde mukaan pattaijalle ja isäntä itte" mainokset pyörivät nettiradiossa kun ottelu on käynnissä. Tänäänkin taisi kolmannesta erästä mennä n. 6-7 minuuttia sen takia.
Nokkis kirjoitti:Uskomattoman paskaa toimintaa.
Nokkis kirjoitti:Aivan sama vaikka selostaisi Aarne Tanninen jos ei kerran nettiradiota saada taaskaan toimimaan. Pitäköön paskansa koko Järviradio.
Mikävika? Mulla nettiradio toimi ihan ok - tosin olin mukana vasta kolmannessa erässä.Leiska kirjoitti:Aamen. Onpahan taas touhua vaihteeksi, sanonpahan vaan notta paskaa. Palautetta täytynee taas laittaa, kun ei kerran kuuntelijoita palvella nettistriimin avulla.
Aito Taisto kirjoitti:Mulla nettiradio toimi ihan ok - tosin olin mukana vasta kolmannessa erässä.
HerraHermanni kirjoitti:PS. "Lähde lukijamatkalle Pattayalle. Ryhmässä on mukavaa ja turvallista matkustaa." Tuo on ehkä kamalin radiomainos ikinä missään!
Aito Taisto kirjoitti:Mikävika? Mulla nettiradio toimi ihan ok - tosin olin mukana vasta kolmannessa erässä.