Missit 2003

  • 10 123
  • 65

Shane

Jäsen
Saattaahan se olla, että tuon kisan jälkeen nähdään semmoinenkin ihme, että porilaisuudesta ja voittamisesta puhutaan samassa yhteydessä..

Eli kyllä Piritta Hannula on ainakin noiden linkkien kuvien perusteella ykkönen, vaikka eivät Jenni Anttila tai Suvi Hartlin hänelle paljoa häviäkään.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti finnishninja
Joo, kyllä Niklaksella on ylisimo piikkikikki!
Anteeksi, mutta mitä Niklaksella on??

Naiskauneutta ylistäviä sanoja olen kuullut ennenkin, mutta tätä Piritta Hannulaa kenties tarkoittava hupaisa ilmaisu oli kyllä ihan uutta.. *mega-hymiö*
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Eiköhän se kruunu Poriin matkaa.

Eivät varmastikaan nuo kaunottaret ole omimmillaan 7 millin puuterimaskeissa ja pakkohymyissä. Ei tuo missimeininki meikäläiselle täysin kolahda, vaan kyllähän sitä silti televiovastaanottimen kautta silmäilee.

Tosiaan tuntuu siltä, että kadulla kulkee päivittäin ohi kauniimpiakin naisia, mutta ehkä se johtuu ympäristöstä - kyllähän näitä missitytteleitä tulee katseltua vähän kriittisemmällä silmällä.

Oli muuten maanantain - muistankohan nyt oikein... - iltasanomissa tai -lehdessä varsin kiinnostavia alusvaatekuvia...
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Tuskin kyllä Piritta voittaa, sillä minun ykkössuosikkini ei ole voittanut missikisoja koskaan. Kerran vuosikymmenessähän niin tosin vain pitäisi tapahtuakin, mutta on näitä pippaloita sentään 90-luvun alusta asti katteltu. Lisäksi Pirittalta puuttuu kokemusta näistä geimeistä. Jenni Anttila on varmaan vahvoilla edellä mainitusta syystä, ja tuntuu että on parissa vuodessa kaunistunutkin huomattavasti. Suvi Hartlin on minusta silti kakkonen. Eli voitto todennäköisesti osuu tämän kolmikon ulkopuolelle...
 

Lint

Jäsen
Ohessa Centrebetin voittajakertoimet:

HANNULA, Piritta 2.75
HARTLIN, Suvi 4.00
ANTTILA, Jenni 5.50
LILLBÄCK, Linda 6.00
LONNAKKO, Emilia 7.00
ANTTILA, Saana 11.00
SJÖBLOM, Heidi 17.00
STRÖMBERG, Anna 17.00
HYVÖNEN, Stella 21.00
LIIMATAINEN, Heidi 21.00


Näyttää Niklaksen ylisimo piikkikikki olevan myös siellä suosikki.
 

nyce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, TPS,
No perskules sentään...

Minä saisin Stella Hyvösellä (nro 3) hyvät rahat *ihastunut*

On minun suosikkini: persoonallinen, luonnonkaunis, sensuelli ja älykkäännäköinen nainen... Söpöksikin voisin sanoa. Ei mitään tusinatavaraa.

Minun suosikkini eivät aina ole vaan menestyneet, mutta ei sitä ikinä tiedä...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt kun ne on nähty kunnolla "livenä", voisi vähän päivittää mielipidettään.

Lehtikuvien perusteella kehumani nro 1 Suvi Hartlin ei pahemmin säväyttänyt televisiossa, mutta nostaisin mustiksi hevosiksi kilpailijat 2 ja 3. Niistä taas kumpikaan ei pahemmin säväyttänyt kuvien perusteella. Varsinkin kolmonen, Stella Hyvönen, oli televisiossa kuuma kissa. Napautinkin oman tekstiviestini hänen puolestaan.

No, kyllä se Niklaksen ylisimo piikkikikki on omaa luokkaansa, mutta kun kaikki kuitenkin äänestää sitä...
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Koko kisa on kahden kauppaa.Hannula ja J.Anttila ovat ainoat hyvät koko porukasta.Vaaka kallistuu Jenni Anttilaan.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hannula on kammotus, joka päivä tulee vastaan muutama samannäköinen ja kauniimpikin. Eli jompikumpi Anttilan siskoksista tai Lillbäck
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Potissa on 10 eeron panoksella;
- Strömberg 10 e
- Lylpeg 20 e
- Lonakko 10 e
Lonakko on mun veikkaus.
 

JanJ

Jäsen
Kaunein tuli kakkoseksi.
Nyt meillä on Miss Kaksoisleuka.
Nehän kuolee Miss Universum-kisoissa nauruun.
"Palvelusväen ovi on tuolla takana... ai että kilpailija? Yeah, right"
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä täytyy ihmetellä, millä perusteella nuo Miss Suomet oikein valitaan. Itse laskin tuon voittajan sarjaan "putoaa ilman muuta kuuden joukosta". No, eipä tuo homma niin vakavaa ole, että pitäisi sillä päätään vaivata, mutta on se aika ihmeellistä, että yleisön ja lehdistön suosikki ei koskaan ole tuomariston suosikki. Siinä vaiheessa, kun Pirita Hannula oli ilmoitettu ensimmäiseksi perintöprinsessaksi, ajattelin että voittajan on pakko olla numero 2, muuten tuomaristo on töpännyt pahemman kerran.

Kettu666:n viestiin kommenttina... Taidankin tästä ruveta katsomaan kämppää Laitilasta...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Melkoisen persoonallinen valinta tuomaristolta! Suoraan sanoen en oikein ymmärrä, mitä nyt voittajaksi valittu neitokainen teki koko kisoissa?!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se perin velmua, kun naapurissakin asuu kolme paremman näköistä naista kun mitä Suomelta tulee lähtemään Miss Universumeihin. Puhumattakaan kaikista niistä valioyksilöistä, ketä esim. kesällä tulee kadulla vastaan. Ihme touhua.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
*yrittää heittää läppää*
Taisipa Piritan voiton viedä se, että mainitsi suorassa lähetyksessä Porin Ässät. Siis Ässäthän on tietynlainen tabu. Sanaa Ässät ei saa mainita TV:ssä.Siitä tämän täytyy johtua.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Iker
Onhan se perin velmua, kun naapurissakin asuu kolme paremman näköistä naista kun mitä Suomelta tulee lähtemään Miss Universumeihin. Puhumattakaan kaikista niistä valioyksilöistä, ketä esim. kesällä tulee kadulla vastaan. Ihme touhua.

No eihän se nyt kovin outoa ole. Kaikki kauniit ja pitkät naiset eivät vain jaksa kiinnostua misseilystä...

Ja uusi Miss Suomi muistuttaa kuulemma Anne Pohtamoa. Jospa Miss Universum -titteliä yritetään nyt saada Suomeen... Ennakkosuosikit eivät muuten koskaan voita (paitsi Vanessa Forsman).
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Moto
Kettu666:n viestiin kommenttina... Taidankin tästä ruveta katsomaan kämppää Laitilasta...

Suosittelen lämpimästi. Laitilassa on kauniita naisia, tiedän kun itsekin siellä aikoinani naisissa tuloksekkaasti ravasin...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun olisi pitänyt olla tuomaristossa puhumassa isojen tissien puolesta. Nimittäin on vähintäänkin merkillepantavaa (siis merkille-), että Misukoissa oli tasan kolme ehdokasta, joiden rinnanympärys on alle 90 cm. Ai ketkä?

voittaja Anna Strömberg (89-66-95)
tokaksi tullut Piritta Hannula (86-67-88)
ja kolmanneksi tullut Suvi Hartlin (88-65-93)

Meitä on kusetettu. Muodot kunniaan! Saana Anttilan olisi pitänyt voittaa. Hänellä oli mittojen mukaan muodokkain (94-62-96) kroppa ja jyrkimmät hinkit. Tv-lähetystä en katsonut, joten havainnot perustuu pelkkiin statseihin.
 

Kärppä78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Dallas Stars
Täytyy kyllä sanoa, että voittaja oli rumin koko porukasta, ei siis minkään näköinen. Ehdottomasti illan kaunein estraadilla esiintynyt nainen oli Laura Pausini. 100 kertaa kauniimpi kuin yksikään niistä missiehdokkaista.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaunein/ennakkosuosikki harvemmin voittaa kisaa, mutta tämän vuoden kilpailu oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Kun voittajaksi valitaan joukon heikoin, nainen, joka ei ole edes nätti, ei hyvin mene. Minulla ei ole mitään Anna Strömbergiä vastaan, mutta kun loppukuusikossa oli viisi huomattavasti kauniimpaa ehdokasta. Lopussa olin aivan varma, että voittaja olisi joko numero 2 tai 6, mutta ei... Meni ainakin meillä kotikatsomo hiljaiseksi,
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kahtena vuotena jo peräkkäin katastrofivalinta. Ei tässä oikein nappaisi enää seurata koko kisoja lainkaan, mutta turhaan sitä sanon, kun ensi vuonna kuitenkin taas katson ne telkkarista ja odotan suosikkini (tai parhaan tai muuten vaan hyvän tai paremman mitä tuomarit valitsee) voittoa aivan turhaan, kun valinnaksi tulee joku ihan kuka tahansa härö. Miksei kansalaiset voisivat valita finalesteja kadulta tuonne kisaan? Kansan ääni kuuluviin sanon minä.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Ja putki sen kun jatkuu. Pitää nyt oikein puolijulkisesti pyytää Piritalta anteeksi sitä, että menin äänestämään häntä. Viime vuosina suosikkejani ovat olleet mm. Mandi Malek, Saija Palin, Jenni Dahlman ja nyt Piritta...jaa mitäkö yhteistä? Perintöprinsessa. Perintöprinsessa. Perintöprinsessa. Perintöprinsessa. Ja useimmiten se 1. perintöprinsessa.

Ja enkös sanonutkin ettei kukaan kolmikosta Hannula-Hartlin-Anttila voita? ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös