Miss Suomi 2005

• 38 371
  • 152

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Torua

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, eipäs häpäistä kansallisomaisuuttamme.
Pitipä sekin päivä nähdä, että joku nuori mies alkaa marisemaan ajatuksesta, että kaksi nuorta naista harrastaisi keskenään seksiä.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Kyllä numerot (nimettömiä) 1,2,5 ja 7 olivat tavallista paremmat näköisiä eli panisin. Muut onkin sitten aika peruskauraa.

Rocco

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Miss Suomi 2005

Viestin lähetti mysteeri
Alla, stringit, siideri.

..kiitti tiedoista mutta en tarkoittanut kysymystä sinulle, vaan ihan noille misseille...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Torua

Viestin lähetti Pikku Myy
Pitipä sekin päivä nähdä, että joku nuori mies alkaa marisemaan ajatuksesta, että kaksi nuorta naista harrastaisi keskenään seksiä.

Niin, siellä netissä nyt kirjoitellaan kaikenlaista paskaa.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti scholl
Yksikään finalisteista ei ole kaunis ja osa on sellaista materiaalia, mitä ei kerta kaikkiaan hyvällä tahdollakaan voi katsoa pahoinvoimatta.

Onkohan kaikki edes ylioppilaita?
Onkohan joku heistä käynyt joskus alepassa/siwassa? kauheeta.
Ettei vain oli kalliossakin joku joskus piipahtanut, hirveää.

Saksaa ei varmaan osaa puhua noista kukaan.

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Torua

Viestin lähetti Pikku Myy
Miss huomio on selvinnyt! onnea.
Mitä Miss Suomi kisaan tulee, niin kakkonen on ykkönen

scholl

Jäsen
Re: Re: Miss Suomi 2005

Viestin lähetti mjarkko
Onkohan kaikki edes ylioppilaita?
Onkohan joku heistä käynyt joskus alepassa/siwassa? kauheeta.
Ettei vain oli kalliossakin joku joskus piipahtanut, hirveää.

Saksaa ei varmaan osaa puhua noista kukaan.

Nyt puhutaan puhtaasta ulkonäöstä.
Jos maikkarin vastauksista ruvetaan puhumaan niin ykkönen on ykkönen kunhan vaihtaa vaan opiskelualaansa.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Miss Suomi 2005

Viestin lähetti scholl
Nyt puhutaan puhtaasta ulkonäöstä.
Jos maikkarin vastauksista ruvetaan puhumaan niin ykkönen on ykkönen kunhan vaihtaa vaan opiskelualaansa.

Niin, kieltämättä maailmaan mahtuisi enemmänkin naispuoleisia Rakennusmestareita.

Turhan paljon nimittäin ovat nämä kansakuntamme ylväimmät hommat miesten käsissä.

Täältä tähän

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Torua

Viestin lähetti aaa
Miss huomio on selvinnyt! onnea.
*kyynelehtii* Siis mä oon niin otettu, en olisi ikinä uskonut että voitan tän kisan. Siis kisakumppanit oli niin toedella hyviä, ihan kuka tahansa meistä olisi voinut voittaa siis niinkun mun mielestä. Tää on mun elämän onnellisin päivä, mä oon ihan pikkutytöstä asti haaveillu että joku päivä olisin Miss Huomio ja nyt mun unelmat toteutuu. Mä lupaan hoitaa missivuoteni ja kantaa tätä kruunua niin hyvin kuin vaan mahdollista ja pelastaa ne lapset ja valaat niinku oli jo puhe. Siis mä oon niin onnellinen.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Iltalehden kuvissa tuo neiti 2 on ihan kuin Jenni Dahlman? Ja neiti 6 on ihan kuin se yksi finalisti viime vuodelta...

Nää naamat on jo nähty. Taso on yhtä korkealla kuin Palloseuran peleissä.

Niin ja se TOP3:
1, 7 ja Eino Makunen

Rocco

Jäsen
Olikos se pari vuotta sitten kun Miss Iso-Britannia -kisoihin oli ehdolla neljä naista? Kertoo kaksi asiaa: 1) Kisojen arvostuksesta maassa 2) Brittinaisten yleisen tason

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Jii
Iltalehden kuvissa tuo neiti 2 on ihan kuin Jenni Dahlman? Ja neiti 6 on ihan kuin se yksi finalisti viime vuodelta...

Nää naamat on jo nähty. Taso on yhtä korkealla kuin Palloseuran peleissä.

Niin ja se TOP3:
1, 7 ja Eino Makunen

nykyaikana nuo kilpailukysymyksetkin voisi uudistaa esim. seuraavaan tapaan:

- juontaja: "sulla kun ei tuota koulutusta ole niin aiotko lähteä huoraamaan mikadoon vai teetkö niinku j ja myyt jollekin nuorelle, varakkaalle räkänokalle 10 panon kortin ilman avioehtoa"
- missi: emmä tiiä

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Lainaanpas tähän Tant Gredulinia Jos NHL alkaa, ketkä kärsivät ja ketkä hyötyvät?-ketjusta.

Yksi on unohtunut kärsivien joukosta: katsojat.

Nämä lehmämarkkinat sais jo lopettaa, taso huononee vuosi vuodelta ja tänä vuonna on enää rumimmat jäljellä. Ensi vuonna osallistuu jo Mervi Tapolakin, jos sama tahti jatkuu.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Kyllä

Viestin lähetti mysteeri
... eikä hänelle sitäpaitsi kelpaisi edes kukaan mies, paitsi joku HPK:n pelaajista. Että näin.

Niin no, minulle kyllä kelpaisi minkä tahansa jääkiekkojoukkueen pelaaja, vaikka Mestiksestä. Pakko on toki myöntää, että HPK:sta on lähtöisin aika vetävän näköisiä jannuja. Mitään nimiä kuitenkaan mainitsematta.

Ja ne missit. Varmaan ihan kauniita naisia noin niinkuin luonnossa, mutta noissa kuvissa kuitenkin kamalan teennäisen ja laitetun näköisiä. Vaan se taitaa silti olla juurikin tämän kilpailun tarkoitus. Kakkonen on ehkä "kaunein".

Vastapainoksi näille misukoillehan on tietysti Mr Finland-kisa, jossa taso on yleensä ollut yhtä päätähuimaava. Se onkin sitten jo ihan eri juttu, mutta ei niistä miehistäkään oikein mitään mielenkiintoisen näköistä ole koskaan löytynyt. Paljon mieluummin katselisi jotain parimetristä, jykevää peruspakkia.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kakkonen paras(tässäkin asiassa), nelosella ja ysillä kivan näköiset maitorauhaset. Ysi on silti selvästikin unohtanut käydä solariumissa. Olisipa kiva nähdä noi kaikki ilman meikkiä. Nro 2 olisi varmaan aika ylivoimainen?

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itse en ole oikein ikinä tajunnut näitä hyvännäköisyyskilpailuja, sillä arvostan naisissa paljon enemmän sisäistä kauneutta. Sisäisen kauneuden kilpailuja en kuitenkaan ikinä mistään kanavalta nähnyt, harmi.

Häpeäkseni kuitenkin tunnustan, että olen näitä missiskaboja kuitenkin joskus sivusilmällä tiiraillut ja muutaman kerran myös kauniimman sukupuolen ollessa läsnä samassa TV:n katseluhuoneessa. Tällöin minua on suunnattomasti ihmetyttänyt ko. sukupuolen nuiva suhtautuminen näihin missikilpailijoihin.

Milloin perse on mukamas leveä ja milloin joku muu ruumiinosa on vinksinvonksin ja heikunkeikun tai melkeinpä epämuodostunut. He ovat kuulemma jokainen joko liian läskejä tai liian luihuja.

Omasta mielestäni missit ovat kyllä järjestäin varsin kauniita ja suorastaan vetävännäköisiä kimalaisia, enkä millään osaisi valita vain yhtä kauneimmaksi. Tätä en tietenkään ole myöntänyt näille missien morkkaajille.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Re: Re: Re: Miss Suomi 2005

Viestin lähetti scholl

Mikäs vika siinä on?? Älä ala kulttuurintuottamiselle, jumalauta...

Oma suosikki ulkonäöllisesti on ihan selkeästi nummer två elikkäs 2.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihan nätei plikoi kaikki. Nyt ei ole mukana yhtään Suvi Miinalaa, jonka isosiskoineen tuntisi Kemin ajoilta, *krhm*, mutta kyllä siellä muutama arjalaiseen rodunjalostukseen ja lisääntymistieteisiin soveltuva kisu löytyy. Pitäisin kakkosta, seiskaa, ja seiskan kakkosta parhaina. Ei sillee että olisin tuota käynyt mutta...

Muistakaa että aina ne rupeavat näyttämään paremmilta ajan päälle, paitsi Anna Strömberg ja Janette Broman.

Näittekös muuten sitä Iltalehden juttua "kadonneista" misseistä tässä männä viikolla?

Kunniamaininta Hannibalin blondistripparille.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rumia kuin rotat. Tänä vuonna ei sentään tarvitse katsella ketään lihavaa.

Olisiko syy tason heikkouteen se, että koko touhu on niin nihkeätä nykyyän, että parempia tyttöjä ei yksinkertaisesti kiinnosta?

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Joo, eikohan se on vaarin ajatella, etta kaikki Suomen tytot haluis tohon kisaan kilpaa kirkuen. Mukana lienee niita plikkoja, jotka on tehneet pienempi muotoista mallin tyota (vrt Anttilan kuvasto) ja on kirjoilla jonkun mallimamman toimistossa, ja on sita kautta tyonnetty/autettu kisaan mukaan.

Onhan se yhdenlainen ihmisryhma se, joka haluaa esiintya bikineissa, hymyilla kun Karvinen, haluaa tulevaisuuden Iltalehden viikonloppu-extrassa ja kertoa koko kansalle haluavansa opiskella jotain kivaa ja toivovansa maailmanrauhaa. Erikseen on viela se ryhma, joka on asunut koko ikansa pikkukylassa Lapin porteilla, seurustelee edelleen saman pojan kanssa kun ylaasteen tokallakin, ja kun han tulee Stadiin ja siihen pyoritykseen, menee suhde karille ja sitten itketaan lehdessa (vrt ylla) ja aletaan seurustelemaan kaiken maailman valpioiden kanssa.

Onnea valitsemallanne tiella.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se ketä valkkaa, niin runkkaa.

En ole edes vielä nähnyt tämänkertaisia harakoita. Turhaa koko missivouhotus.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Jaa, taas on joku missimaitotyttökisa edessä. Ketä nämä kissanristiäiset tosissaan kiinnostaa? Tai vissiin ainakin iltapäivälehdistöä, jotta saadaan lehtien täytettä. Kuka milloinkin oli tehnyt mitä.. Hohhoijaa. Katsoin kuitenkin nuo kuvat lävitse ja omasta mielestäni suurin osa naisista oli todella kauniita. Kaunein noista oli numero yksi.

Täytyy kanssa ihmetellä, kuka oikein nuo vaatteet on valinnut? Järkyttävän rumat!

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten musta jotenkin tuntuu, että nää skabat on kärsimässä inflaation? En ainakaan viimeisiltä vuosilta muista juurikaan edes Miss Suomi -voittajien nimiäkään. Tai eipä mulla mitään sitä vastaankaan ole, aika tuubaa koko homma.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy