Enpäs ollutkaan tähän vastannut vaikka niin muistelinkin:
Kämmäri on aivan oikeassa, käsittämättömän legendaarinen Oriveden jäähalli on yli muiden, siellä kävin viimeksi eilen.
Paljon ei jää jälkeen myöskään pikantisti homehtunut Länkipohja Arena.
Kaikissa liigahalleissa olen myös käynyt, Lauritsalassa tosin vain pelaamassa. Siis olen nähnyt liigapelin myös Kuopiossa, Kouvolassa, Forssassa ja Vaasassa, jäiköhän vielä joku pois, myöskin olen nähnyt Ilveen voittavan mestaruuden wanhassa Kupittaan jääladossa.
Ensimmäisen SM-sarjamatsini kävin nöösinä katsomassa Koulukadulla, ulkojäillä SM-sarjaa katsottu ainakin Porissa ja Divaria Jyväskylässä.
Ulkomailta en muista hallien nimiä, mutta Globen -95 on hyvin mielessä, vaikken siinä finaalissa ollutkaan. Muita: Wien*2, Praha, Bratislava (Zimny stadion?), Hamar, Düsseldorf, Lillehammer, Leningrad, Moskova, Katowice, Tukholman vanha (Johanneshov?)...
Futista on nähty aika monessa paikassa Suomessa, Lontoon kirkolta kuitenkin mukavimmat muistot, yksi Chelsean peli ja pari ykkösen matsia matsia Selhurst Parkilla. Wembleyllä ehdin onneksi viimeisten joukossa käymään edes turistikierroksella, peliä en siellä nähnyt luonnossa ole. Arsenalin stadion jäi fanikaupassa käymiseen, se museokin oli maanantaikiinni.
Lisäksi olen nähnyt pesiksen mestaruussarjamatsin joskus muinoin Imatran vanhalla kentällä, oliko se ny Maneesi, ja Tampereen Kaupissa.
t. Hanu