Missä toivoisit Jokereiden pelaavan, mikäli Hartwall Areena ei ole vaihtoehto?

  • 4 415
  • 31

Missä hallissa haluat Jokereiden pelaavan kotiottelunsa 2023-2024?

  • Nordis (Olen Jokerifani)

    Ääniä: 24 14,4%
  • Metro Areena (Olen Jokerifani)

    Ääniä: 8 4,8%
  • Nordis (En ole Jokerifani)

    Ääniä: 38 22,8%
  • Metro Areena (En ole Jokerifani)

    Ääniä: 60 35,9%
  • Muu vaihtoehto, mikä?

    Ääniä: 37 22,2%

  • Äänestäjiä
    167

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivon Jokereiden pelaavan nordiksella, jos Hartwall ei ole vaihtoehto. Metroareena voi olla siistimpi vaihtoehto, mutta vaikeassa paikassa se on matseja mennä katsomaan.
Olisi se aika karua, jos Jokerit pelaisi Nordiksella, kun halli on kokonaan IFK:n väreissä. IFK ei varmasti suostuisi muuttamaan hallin ulkoasua tippaakaan, eikä sen tietysti edes tarvitsisi. Ja sitten olisivat jokerifanit keppostelemassa vaikkapa seinämaalausten kanssa, piirtelemässä Pepe Lehtoselle mustaa silmää ja hakaristiä otsaan (viiksethän sillä jo onkin). Huono vaihtoehto oikeastaan molemmille. Metro Areena on aika kökkö halli ja vieläpä naapurikunnan puolella, mutta ei sinne oikeasti kovin vaikea ole mennä. Jokereiden kannattajat pääsisivät Itä-Helsingistä metrolla sinne helposti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Metro Arenalla väri olisi melkein oikea, sininen.
Löytyykö väriä, jota Jokereilla ei olisi vielä ollut? Oranssia en muista nähneeni, onko muita?

Mutta pakko on taas junantuoman viisastella: Jokereiden värit ovat logossa, ne ovat punainen ja keltainen. Paidan väri voi olla mitä tahansa. En tiedä, onko tätä jossain linjattu, mutta ei Jokereilla tunnu olevan noissa paidan väreissä mitään rajoituksia. Pakkohan tuollaisella organisaatiolla on brändi olla. Jos ei ole, niin ihmettelen suuresti.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi se aika karua, jos Jokerit pelaisi Nordiksella, kun halli on kokonaan IFK:n väreissä. IFK ei varmasti suostuisi muuttamaan hallin ulkoasua tippaakaan, eikä sen tietysti edes tarvitsisi. Ja sitten olisivat jokerifanit keppostelemassa vaikkapa seinämaalausten kanssa, piirtelemässä Pepe Lehtoselle mustaa silmää ja hakaristiä otsaan (viiksethän sillä jo onkin). Huono vaihtoehto oikeastaan molemmille. Metro Areena on aika kökkö halli ja vieläpä naapurikunnan puolella, mutta ei sinne oikeasti kovin vaikea ole mennä. Jokereiden kannattajat pääsisivät Itä-Helsingistä metrolla sinne helposti.
Kun kaikki fanit eivät asu idässä metron varrella. On Nordis kuitenkin entinen kotiareena josta on paljon muistoja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun kaikki fanit eivät asu idässä metron varrella. On Nordis kuitenkin entinen kotiareena josta on paljon muistoja.
Joo, Nordis on Jokereidenkin vanha kotihalli, mutta niistä ajoista on jo yli 25 vuotta. Toki osa Jokereiden kannattajista muistaa ne, mutta paljon on varmaan niitäkin, jotka eivät muista. Ja tuon jälkeenhän IFK on tehnyt hallista täysin omansa. Voisi kysyä, onko se enää sama halli kuin vaikkapa ysärillä.

Jos kuvittelisin itseni Jokereiden kannattajaksi, niin minua häiritsisi nähdä hallissa IFK joka puolella. Ihan kuin vieraspelissä olisi, ja vielä sen pahimman vihulaisen luona. Tuskin se kovin kodikkaalta tuntuisi. Ja jos olisin IFK:n kannattaja, niin minua häiritsisi jakaa halli Jokereiden kanssa, koska nykyisellään Nordis on niin leimallisesti IFK:n koti. Ja sitten sinne kotiin pitäisi päästää se pahin vihollinen.

Toki tämä ei ole minulle henkilökohtaisella tasolla mikään ongelma, kun en ole kummankaan kannattaja, mutta kiinnostaahan tämä, kun asia Helsinkiin liittyy. Ja tiedän toki, että jokerifaneja asuu muuallakin kuin idässä, en vain malttanut olla heittämättä tuota vanhaa kliseetä.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä Nordiksessa ei ole mitään ongelmaa. Kävin vähän tiluksia tsekkaa playoffeissa korruptioreissulla ja melko vähäistä on rempan tarve vuokranantajalla sit vuokralaisia kohden jotta kohtelu on sit tasapuolista jos siihen pisteeseen mennään. Vähän vaihtelee punaista keltaiseksi. Silloin oli melko hiljaista hallissa vaikka mökki oli varmaan täynnä mutta TPS tosiaan vei peliä. Välillä kun HIFK vähän myllytti niin oli vähän jo mökää mut muuten omat jätettiin vähän niiku bussin alle.

Metro-areena ei saa olla mikään vaihtoehto. Sama sit mennä vaikka Nokia-Areenalle pelaa.

Mutta kuvittelisin että suurin ja kaunein palaa suurimmassa ja kauneimmassa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös