Missä syöt burgerit tulevaisuudessa?

  • 2 787
  • 45

Missä haluat syödä hampurilaiset Carrolsin lopettamisen jälkeen?

  • McDonalds

    Ääniä: 69 45,7%
  • Hesburger

    Ääniä: 52 34,4%
  • Rolls

    Ääniä: 1 0,7%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 8 5,3%
  • En syö burgereita...

    Ääniä: 21 13,9%

  • Äänestäjiä
    151

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mäkkiä on eniten tullut käytettyä, mutta mitään ongelmaa ei ole Heseäkään käyttää. Carrols ja Rolls ovat tähänkin asti olleet paikkoja, joita en kovin mielelläni käytä.

Tästä huolimatta parhaat hampurilaiset saa jostain aivan muualta kuin näistä neljästä. Usein huoltoasemien purilaiset ovat paljon maukkaampia.
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Itse asiassa käyn erittäin harvoin hampurilaispaikoissa, mutta jos käyn, valitsen todennäköisesti McDonald'sin. Varsinkin tämä yhden euron jäätelö/pirtelö-tarjous oli sellainen, joka tehosi minuun. Olen käynyt jäätelön joskus syömässä kinuskikastikkeella, mutta hampurilaista en ole syönyt pitkään aikaan.

Hesburgerissa on mielestäni parempaa ruokaa, mutta opiskelijalle edullisempi paikka on tämä mainittu McDonald's. Minulla ei ole tietenkään mitään vastaan turkulaisketjua, mutta sen tuotteet tuskin on suunnattu ennen kaikkea opiskelijoille; hyvä suomalainen laatu totta kai nostaa hintaa, mikä saa taas opiskelijat valitsemaan jonkin muun ruokapaikan sen sijasta.
 

pojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kertokaa mulle

Olen syönyt kaikissa burgereissa aika tasapuolisesti, tosin Mäkkäri on suosikkini. Rollsin purilaisista olen aina tykännyt, mutta mistä löytäisin niitä?

Taidan tietää yhden Rollsin pääkaupunkiseudulla (Korsossa?), mutta kertokaa missä niitä on muualla pk-seudulla.

vaihtelu virkistäisi.
 

Juze

Jäsen
Olin eka joka valitsi Rollsin?

Hyviä hamppareita tekevät, mutta harvassa isossa kaupungissa niitä näkee.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pieni tarkennus...

Viestin lähetti Bob77
Rolssiin en tule koskaan menemään ja Hästburgeria tulen myös boikotoimaan, koska siitä tulee Turku ja Jokerit niin vahvasti mieleen.. Joten tieni kulkee McDonald´sin ovia kohti.

Jokerit on helsinkiläinen joukkue, muistaakseni. Turussa on TPS. Kuinka mieleesi voi siis tulla "Turku ja Jokerit"?
 

tsei_tsei

Jäsen
Kyllä se McDonald's on, jos omasta tahdossani saan vapaasti valita. Hesburgerissa ei tule käytyä kuin pakosta. Tuossa on ihan vieressä Hesburger, mutta en ole kertaakaan käynyt. Syynä on tuote. En yksinkertaisesti siedä sitä Hesen majoneesimäärää. Ällöttää ja oksettaa. Joo, voin pyytää hampurilaisen ilman majoneesia, mutta en halua myöskään sitä. Haluan hampurilaisen, jossa on sopivasti majoneesia, ja mielummin jotain muuta kuin Hesen majoneesia. Ne Hesessä joskus olleet Tortillat olivat kuitenkin ihan ok, niissä ei majoneesia ollut liikaa.

Carrolsin tuotteista en myöskään niin välitä. Toki iso carolina menettelee ja clubburger on myös ihan ok kuten myös tuplajuusto. Carrolsia söin, jos oli lähellä, hyvä tarjous tai kaveri ei halunnut McDonaldsiin.

McDonaldsissa on vain muutama tuote kohdallaan. Big Mac on ehkä maailman paras hampurilainen. Toki parempaakin olen maistanut edesmeenneessä tamperelaisessa räkälässä, eli Mexasissa. Joka tapauksessa Big Macissä on oikeastaan kaikkea roipetta sopivasti. McFeast on myös ok. McRuis maistuu myös välillä, vaikka laatu on mielestäni heikentynyt ajan kuluessa. Ilmeisesti sitä tilataan niin harvoin, että työntekijätkään eivät osaa sitä valmistaa. Tuplajuusto on myös helkkarin hyvä McDonaldsissa.

Nykyään kuitenkin ylipäätänsä tulee syötyä vähemmän roskaruokaa. Entisenä alan täysammattilaisena (siis nimen omaan syöjänä, en valmistajana) tiedän kuitenkin mistä puhun. Pizzaa tulee syötyä nykyään useammin ja jonkin verran myös kebabia. Pizza on kuitenkin lähinnä "oikeata ruokaa", joten sitä tulee yleensä vedettyä, jos jonnekin menee syömään.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Itse valitsen sen paikan jossa on kotimaista lihaa. En usko että siitä ulkolaisestakaan saa mitään bse tautia, mutta kotimainen on aina kotimainen! Pikkuisen korkeampi hinta ei haittaa jos saa laatua ja palvelua!
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti HABS #11
Pikkuisen korkeampi hinta ei haittaa jos saa laatua ja palvelua!
Hesburgerin kohdalla hinta on selvästi korkeampi, eikä laatu ole vastaavassa suhteessa parempi. Jos Hese tiputtaa kerrosaterian hintaa yhdellä eurolla, niin sitten suhde on kohdallaan. Nythän nuo hinnat ovat seuraavat;

Hese 5,72
Carrols 4,90
Mac 4,50
(Lähde: HS 1.2.02)

Carrolsin ja Macin hinnat ovat mielestäni suorassa suhteessa aterian tasoon, Hesellä on euron verran ilmaa. Palveluntaso ja yleinen siisteys vaihtelevat samankin ketjun sisällä toimipisteestä riippuen (ja päivästä) riippuen, joten siihen en ota kantaa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mikään noista!
Kenjo´s kebab pizzeria on mun safkamesta! Karhulassa..
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Vain maku ratkaisee. Käyn edelleen Hesburgerissa. Ainoa asia, jota harmittelen on Kylmäsavulohisalaatin poistuminen listalta viitisen vuotta sitten. Se oli ihan ylivoimainen lounas...

Ike
 

The Rock

Jäsen
Ilman muuta kannattaa jaa. Kyllä siellä on myös kotiinkuljetus ja todella isot annokset. Lämpimästi suosittelen vaihtamaan nykyisen ruokailupaikkasi Kenjo's Kebab Pizzeriaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Siellä missä ennenkin, eli McDonaldsissa. Carrolsin nuutuneisiin ranskalaisiin ja mauttomiin purilaisiin en ollut koskaan järin viehtynyt ja Hesturkuburgerissa en juurikaan käynyt, koska en halua maksaa ylihintaa paskasta palvelusta ja onnettomista hampurilaisista.

Jos lähistöllä on Pizza Hut, valitsen kuitenkin mielummin sen.

Ja kaikkein mieluiten kunnon pihvin.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jaskan Grillin (Tapanila) herkut kutsuvat aina silloin tällöin. Hesburger ei tule saamaan minusta asiakasta, vaikkakin Carrolssissa kävinkin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Heseä pukkaa

Niin, itse olen koittanut vältettä mäkkäriä jo useamman vuoden ajan, kärolssikin on ollut puolipannassa koska ne käyttää jotain ulkomaalaista hormoonilihaa pihveissään sekä sponssaavat narrilaumaa.

Toisaalta mainittakoon että olen pääasiassa kebab-miehiä näissä pikaisemman ruuan asioissa, eli hampurilaiset on sellaista pullamössöporukan ruokaa.

Täältä tähän
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oma mielipide kebabeista taasen on, että ne on enempi tuota ötzgentürk-porukan ruokaa. Ei maistu ollenkaan.

Ja onhan nuo burgeritkin sellaisia väliaikaisia ratkaisuja. Se on vähän niinkuin Juha Mieto asian ilmaisisi: "Kun kerran piarasoo, niin vatta on taas tyhyjä".
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
McDonalds

Sinne matkaan jos Hampurilaista tekee mieli. Tähän vaikuttavia seikkoja ovat opiskelija ystävälliset hinnat suhteutettuna tasaiseen laatuun. Hesburgereihin en edelleenkään eksy.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Hesen palvelu

Näköjään muuallakin kuin Oulussa ollaan huomattu Hesen palvelun olevan sitä itseään. Tai eipä siinä muuta, kuin että hidasta. Silti jostain syystä viihdyn parhaiten ko. firmassa, kun Tapolan mustaa makkaraakaan ei täältä saa. :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös