Missä on ne kauneimmat?

  • 1 724
  • 6

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Suomalaiset miehet kehuvat paljon ruotsalaista naiskauneutta. Italialaisia jaksetaan myös ylistää. Jotkut pitävät slaavilaistyttöjä kauneimpina. Ehkä kuitenkin brassien sambamimmit. Aasiattaret? Vaiko onko sittenkin suomityttö ylitse muiden? Joku muu, mikä?

Joka maasta löytyy tietenkin kauniita naisia, mutta missä mielestäsi on ne kauneimmat?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy rehellisesti sanoa, että omat kokemukset ulkomaalaisista naisista rajoittuu nettiin. Eli olen runkannut, kun olen nähnyt nätin ulkomaalaisen naisen. Alkanut vetämään esinahkaa edes ja takas kunnes sieltä on tullut siemensyöksy. Mutta vastaus tältä pohjalta kysymykseen on Brasilia. Noin muuten Itäblokista (= venäjä, slovakia, latvia, jne. tulee todella kauniita naisia)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sanoisin että aasialaiset kasvot etelä-amerikkalaisessa kropassa olisi perfetto, mutta jos olemassa olevista puhutaan niin mahdoton sanoa.
Tänne iskee niin aasia, slaavi, latino kuin skandinaavinen blondikin. Naiset on parhaita.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se varmaan on Tsekki, en ole tosin käynyt, mutta ihan näin netin perusteella.

Ruotsalaiset on yliarvostettuja tässä kuten monessa muussakin lajissa. Tosin ihan hyvää keskitasoa ovat niin kuin suomalaisetkin.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Brittien ja heidän tunnetuimpien alusmaidensa naiset eivät iske yhtään. Kuin ei myöskään Saksa, Ranska, Benelux-maat, Espanja. Aasialaisten poikavartalot ja pokkailukulttuuri ei myöskään ole minua varten. Afrikasta en osaa sanoa mitään. Valitettavasti en myöskään Väli- enkä Etelä-Amerikasta, mutta luulen, että siellä päin maailmaa olisi minun silmääni miellyttäviä kissoja.

Hyviä ovat Pohjoismaat ja slaavit. Suomen taso on oikeasti aivan hyvä maailman mittapuulla.
 

scholl

Jäsen
Pakko vastata Italiassa. Olin nuorempana paljon enemmän espanjalaisten naisten kanssa tekemisissä, kun minusta niissä oli hyvännäköisiä naisia ja eivät tavallaan vässyköineet. Bilettivät esim. aamukuuteen tai seiskaan, sitten nukkuivat pari tuntia, sanoivat hola, buenos días ja lähtivät duuniin. Sittemmin olen huomannut, että heistä puuttuu se joku sofistikoituneisuus, joka on italialaisissa naisissa. Italialaiset hakevat parhautta asioissa. Heille ei riitä keskinkertainen kahvi tai keskinkertainen pasta-ateria tai keskinkertainen vaate, vaan se pitää olla parasta. Jokainen tietää, missä joku on hemmetin hyvää ja silloin se on hyvää.

Olen muuten ollut tosi vähän suomalaisten naisten kanssa tekemisissä. Suurin osa suomalaisista naisista on enemmän tai vähemmän kommareita. Eikä se ulkonäkökään päätä huimaa. Kun katsoo esim. Helsingin katukuvaa, niin naiset ovat useimmiten huonosti puettuja. Ne näyttävät jo kaukaa jotenkin huonoilta materiaaleilta, mitä heillä on yllä ja sitten ei osata yhdistää ylä- ja alaosaa. Yksi asia, mikä naisissa yleisesti itseäni vituttaa on sekin, ettei käytetä vyötä. Miksi asusteet -kategoria on olemassa, jos niitä ei käytetä. Jos housuissa on vyötäröllä ne lenkit, niin silloin se tarkoittaa sitä, että siihen laitetaan vyö. Eivät ne siinä huvikseen ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös