AY151, paikka 3A. Kohta Kabulin kohdilla.
maanantai klo 22.12 #3 476 R Rontti Jäsen Suosikkijoukkue paska kiekko AY151, paikka 3A. Kohta Kabulin kohdilla.
maanantai klo 22.52 #3 477 P Peltinen Jäsen Suosikkijoukkue Ilves Rontti kirjoitti: AY151, paikka 3A. Kohta Kabulin kohdilla. Laajenna klikkaamalla Kuka sitä nyt karjaruumassa lentäisi?
Rontti kirjoitti: AY151, paikka 3A. Kohta Kabulin kohdilla. Laajenna klikkaamalla Kuka sitä nyt karjaruumassa lentäisi?
keskiviikko klo 12.00 #3 478 G Glove Jäsen Oulussa kiinalaisessa ravintolassa. Mietin, otanko vielä lisää.
perjantai klo 20.57 #3 479 M MegaForce Jäsen Veljen @Czescku kanssa West Side:ssa. Vantaan Martinlaaksossa. Todistamassa SaiPan voittoa HPK:sta. Elämä hymyilee.
Veljen @Czescku kanssa West Side:ssa. Vantaan Martinlaaksossa. Todistamassa SaiPan voittoa HPK:sta. Elämä hymyilee.
perjantai klo 23.15 #3 481 G Glove Jäsen MegaForce kirjoitti: @Czescku :n luona saunomassa. Laajenna klikkaamalla Hyviä löylyjä. Minulle kävi vähän hassusti kun olin siellä viimeksi.
MegaForce kirjoitti: @Czescku :n luona saunomassa. Laajenna klikkaamalla Hyviä löylyjä. Minulle kävi vähän hassusti kun olin siellä viimeksi.
eilen klo 12.36 #3 484 G Glove Jäsen Descent kirjoitti: Perämeren saaressa. Laajenna klikkaamalla Niitähän riittää Ajoksesta Ööperiin ja kaikkea siltä väliltä.
Descent kirjoitti: Perämeren saaressa. Laajenna klikkaamalla Niitähän riittää Ajoksesta Ööperiin ja kaikkea siltä väliltä.
eilen klo 15.37 #3 485 I Iisoppi Jäsen Suosikkijoukkue Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS Eikö se sanonta kuuluu että... "Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa". Liitteet Olavinlinna.jpg 771,6 KB · kertaa luettu: 22