Missä olet juuri nyt?

  • 250 859
  • 3 223

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Terassilla saunan jälkeen istuskelen, ja odotan salamoita. Sataa kovin, ja jyrähtelee. Musiikkia kuuntelen samalla. Scorppareiden wind of chains soipi. Kukon hellesiä nautiskelen saunajuomaksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Sängyssä. Mietin että tulisiko uni uudelleen.
Päivällä olen eri paikkakunnalla. Eri alueella Suomea.

Lisäys. Ei tullut uni. Tyhmä lomalainen heräsi klo 06.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Frankfurtissa, yhdessä EKPn monista neukkareista. Ois vielä yksi palaveri tälle päivälle.
 
K

Kiekkokatsoja

Pysäkillä. Siis bussipysäkillä. Toki elämässäni ajatukseni on usein pysäkillä.
Just meni muuten auto ohi, jolla oli nastarenkaat. Joku muukin, on pysäkillä rengasvalinnassaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ovatko olleet hyödyllisiä. Tulin kotiin, kun ei tuolla toimistolla vain jaksa olla.
No itselleni oli ainakin hyödyllistä. Uutta infoa tuli enemmän kuin jaksaa muistaa. No, noi materiaalit otin talteen, kaippa ne ohi menneetkin sitten muistaa. Pari päivää vielä täällä. Pitäisi alkaa metsästää illaksi safkapaikkaa. Jos menis muualle kuin vakimestaan tällä kertaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kotona takakuistilla katselemassa ja kuuntelemassa sadetta ja ukkosta, joka tuossa järven yli lähestyy - vesi tulee kyllä tarpeeseen luonnolle. Sisällä kaalisoppa porisee liedellä ja kohta päästään syömään, kunhan vaimo saapuu kotiin. Koiratkin odottavat jo levottomana ruokaa ja sen tarjoajaa - minä annan niille aamu- ja vaimo iltaruuan.

Jahas, ja nyt päästäänkin syömään....
 
K

Kiekkokatsoja

Puiston penkillä.. joo oon vajonnut alas. Mutta tälläkertaa paikkakunnassa, jossa kerta vuoteen oon viime vuodet käynyt. Alle 10000 asukkaan kaupunki.
Onneksi ei kai kukaan nää, sillä olen ilman paitaa. Näkyy tulleet kesäläskit, sekä kaikki eli molemmat rintakarvani.
Missä olen?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puiston penkillä.. joo oon vajonnut alas. Mutta tälläkertaa paikkakunnassa, jossa kerta vuoteen oon viime vuodet käynyt. Alle 10000 asukkaan kaupunki.
Onneksi ei kai kukaan nää, sillä olen ilman paitaa. Näkyy tulleet kesäläskit, sekä kaikki eli molemmat rintakarvani.
Missä olen?

Mahdoton tietää, mutta kun pubivisassa kannattaa aina jotain vastata, niin sanotaan Mänttä-Vilppula. Olisi aika pelottavaa, jos menisi oikein eli toivottavasti ei mene.

Niin no toisaalta Närpiö voisi olla vielä pahempi, mutta ei saa kahta kertaa veikata.
 
K

Kiekkokatsoja

Mahdoton tietää, mutta kun pubivisassa kannattaa aina jotain vastata, niin sanotaan Mänttä-Vilppula. Olisi aika pelottavaa, jos menisi oikein eli toivottavasti ei mene.
Erittäin hyvä vastaus, mutta päin.. öö pers.. eiku siis ei osunut.
Ens vkl taas toisaalla..
Lisäys. Ei paha vastaus. Googlasin ja etäisyys osuu 100-200km haitariin.
 
K

Kiekkokatsoja

Ai sinäkö se olitkin. Tähtäin kyllä päähän, mutta en näköjään osunut edes tölkkiin.
Pää on ruma, joten näkyy kaukaa. Tölkki oli vaan 0.33l 4olut, mut melkein osuit. Sitä et kyllä kaada. Heitä vaikka päähän mielummin.
 
K

Kiekkokatsoja

Mä lupaan tähdätä ensi kerralla paremmin. Lähdin kuitenkin jo kotiin. Olet varmaan huomenna samassa paikassa, joten varo kiekkoja.
Eiku liikun ympäri Suomea. Huomenna oon yhtä hukassa, ku tänään. Saa nähä mihin tää elämä vie, ennen hautaa.
Ite ku 2-3v sitten koitin viskata noita paholaisen kiekkoja, niin ne meni 20metrii loivasti ylös, ja 10metrii vasemmalla. Joka kerta.
Vanha vaivanen ja typerä ei osaa, mut lienee väärä kulma, ja ennenkaikkeea kiekon kierteen puutetta..?
Rajoittuneena, en pysty paljoa parempaan.
Yks kesä kokeilin nii että heitin kiekon kuten keihäänheittäjät. Kiekko pystyssä. Ja hitsi se lensi pidemmälle, ku yleensä, mut leijui mihin sattuu..
Saa neuvoa, kuka vaan.
Tosin en heitä, tai ehkä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiku liikun ympäri Suomea. Huomenna oon yhtä hukassa, ku tänään. Saa nähä mihin tää elämä vie, ennen hautaa.
Ite ku 2-3v sitten koitin viskata noita paholaisen kiekkoja, niin ne meni 20metrii loivasti ylös, ja 10metrii vasemmalla. Joka kerta.
Vanha vaivanen ja typerä ei osaa, mut lienee väärä kulma, ja ennenkaikkeea kiekon kierteen puutetta..?
Rajoittuneena, en pysty paljoa parempaan.
Yks kesä kokeilin nii että heitin kiekon kuten keihäänheittäjät. Kiekko pystyssä. Ja hitsi se lensi pidemmälle, ku yleensä, mut leijui mihin sattuu..
Saa neuvoa, kuka vaan.
Tosin en heitä, tai ehkä..
Itse olen heittänyt vuodesta 2013 melko aktiivisesti, joten jonkin verran on tullut viskeltyä. Aloittelijat yleensä heittävät kiekon liian suuressa kulmassa. Näin ollen se kiekko lähtee juuri kuvailusi mukaan aivan liikaa vasemmalle. Sitä pitäisi opetella heittämään suorassa. Tosin sekin riippuu paljon minkälainen kiekko on kädessä ja väylä edessä. Niissä kiekoissa on paljon eroja. Jotkut pitävät tiukasti kulmansa ja joissain on kova "loppufeidi". Aloittelijoille on yleensä myös hankalaa tuo vauhdinotto. Otetaan sellaiset epämääräiset loikat ennen heittoa ja sitten se meneekin ihan vihkoon.

No joo tossa nyt jotain. En todellakaan ole ammattilainen, mutta kunhan kirjoittelin
 
K

Kiekkokatsoja

Täällä jossain. Mietin että oonko täällä vielä pe asti. Sit jonnekkin taas. 2vk kotoa maailmalla, ja jatkuu.
Oiskohan pitäny teipata postilaatikko:) Tai tehä jottain..
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tinatuopissa. Hyvä meininki täällä TYRMY:n jäseniä paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös