Frankfurtissa, yhdessä EKPn monista neukkareista. Ois vielä yksi palaveri tälle päivälle.
No itselleni oli ainakin hyödyllistä. Uutta infoa tuli enemmän kuin jaksaa muistaa. No, noi materiaalit otin talteen, kaippa ne ohi menneetkin sitten muistaa. Pari päivää vielä täällä. Pitäisi alkaa metsästää illaksi safkapaikkaa. Jos menis muualle kuin vakimestaan tällä kertaa.Ovatko olleet hyödyllisiä. Tulin kotiin, kun ei tuolla toimistolla vain jaksa olla.
Puiston penkillä.. joo oon vajonnut alas. Mutta tälläkertaa paikkakunnassa, jossa kerta vuoteen oon viime vuodet käynyt. Alle 10000 asukkaan kaupunki.
Onneksi ei kai kukaan nää, sillä olen ilman paitaa. Näkyy tulleet kesäläskit, sekä kaikki eli molemmat rintakarvani.
Missä olen?
Erittäin hyvä vastaus, mutta päin.. öö pers.. eiku siis ei osunut.Mahdoton tietää, mutta kun pubivisassa kannattaa aina jotain vastata, niin sanotaan Mänttä-Vilppula. Olisi aika pelottavaa, jos menisi oikein eli toivottavasti ei mene.
Hemmetti, heitit sen kiekon lähes mun kaljatölkkiin. Pientä rajaa nyt siihen sporttielämään.Frisbeegolfaamassa. Paikkaa en valitettavasti voi kertoa, koska tää on ihan top siikret.
Ai sinäkö se olitkin. Tähtäin kyllä päähän, mutta en näköjään osunut edes tölkkiin.Hemmetti, heitit sen kiekon lähes mun kaljatölkkiin. Pientä rajaa nyt siihen sporttielämään.
Pää on ruma, joten näkyy kaukaa. Tölkki oli vaan 0.33l 4olut, mut melkein osuit. Sitä et kyllä kaada. Heitä vaikka päähän mielummin.Ai sinäkö se olitkin. Tähtäin kyllä päähän, mutta en näköjään osunut edes tölkkiin.
Mä lupaan tähdätä ensi kerralla paremmin. Lähdin kuitenkin jo kotiin. Olet varmaan huomenna samassa paikassa, joten varo kiekkoja.Pää on ruma, joten näkyy kaukaa. Tölkki oli vaan 0.33l 4olut, mut melkein osuit. Sitä et kyllä kaada. Heitä vaikka päähän mielummin.
Eiku liikun ympäri Suomea. Huomenna oon yhtä hukassa, ku tänään. Saa nähä mihin tää elämä vie, ennen hautaa.Mä lupaan tähdätä ensi kerralla paremmin. Lähdin kuitenkin jo kotiin. Olet varmaan huomenna samassa paikassa, joten varo kiekkoja.
Itse olen heittänyt vuodesta 2013 melko aktiivisesti, joten jonkin verran on tullut viskeltyä. Aloittelijat yleensä heittävät kiekon liian suuressa kulmassa. Näin ollen se kiekko lähtee juuri kuvailusi mukaan aivan liikaa vasemmalle. Sitä pitäisi opetella heittämään suorassa. Tosin sekin riippuu paljon minkälainen kiekko on kädessä ja väylä edessä. Niissä kiekoissa on paljon eroja. Jotkut pitävät tiukasti kulmansa ja joissain on kova "loppufeidi". Aloittelijoille on yleensä myös hankalaa tuo vauhdinotto. Otetaan sellaiset epämääräiset loikat ennen heittoa ja sitten se meneekin ihan vihkoon.Eiku liikun ympäri Suomea. Huomenna oon yhtä hukassa, ku tänään. Saa nähä mihin tää elämä vie, ennen hautaa.
Ite ku 2-3v sitten koitin viskata noita paholaisen kiekkoja, niin ne meni 20metrii loivasti ylös, ja 10metrii vasemmalla. Joka kerta.
Vanha vaivanen ja typerä ei osaa, mut lienee väärä kulma, ja ennenkaikkeea kiekon kierteen puutetta..?
Rajoittuneena, en pysty paljoa parempaan.
Yks kesä kokeilin nii että heitin kiekon kuten keihäänheittäjät. Kiekko pystyssä. Ja hitsi se lensi pidemmälle, ku yleensä, mut leijui mihin sattuu..
Saa neuvoa, kuka vaan.
Tosin en heitä, tai ehkä..
Sama vika mullakin, pytyllä. Mutta onneksi ei se edellinen torttu enää haise.Istahin paskalle