Missä olet juuri nyt kännissä?

  • 7 079
  • 51

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen kännissä siksi, että sain tänään viimeinkin pitkän eron ja muuton päätökseen. Muut tunnetilat oli jo käsitelty, mutta tämä levottomuus ratkesi vain alkoholilla.
 

redpecka

Jäsen
Voin juoda itteni kovaaankin känniin jos tarve, mutta oisko liikenteessä mitään pörrösiä? koska niistä tykkään vanhanliiton gubbena eniten.

(Himassa, vinkkulasi työpöydällä, näytöllä Jatkiksen keskustelupalsta)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mökkeilemässä kavereiden kanssa. He jäivät saunaan vielä ja minä tulin olemaan autisti muualle.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Puska-festivaaleila.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole nyt missään kännissä. Pari olutta olen juonut, ja menen kohta nukkumaan. Huomenna on työpäivä. Huomisiltana voin ollakin sitten jo kännissä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lahti. Sopenkorven kesanto.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotona takapihalla. Pimeää, lämmintä. Lyhty luo heikkoa valoaan, sade ropisee päivänvarjoon. Tunnelmallista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nukkumaan olen menossa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jossain päin Turkua ja kun seurustelen Zoomissa ihmisten kanssa niin kalsarikänniketju ei sovi. Jotain vodkaa ja nimeä, sit Olut olutta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotona olen kännissä. Kuten useimmiten. Nuo baarit on niin sou lääst siisön jo nähty vittu 90-luvulla kun te nykyiset kapakoissa juoksijat paskoitte vielä vaippaan.

Kotona saa viinan jonottamatta. Ja halvemmalla. Vessaan pääsee jonottamatta. Musiikin saa valita itse. Typeriä ihmisiä ei kohtaa. Turpiinkaan ei saa kuin vaimolta korkeintaan. Koti 6 - baari 0.
 

Glove

Jäsen
Kotona Oulussa. Ei tässä kiihtymisvaiheessa voi lähteä baariinkaan. Kuuntele Sapattivuoden biisejä ja tissuttelen lonkeroa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotona. Eilen hääjuhlissa. Jääkaapissa loivaria mutta voiko sitä sanoo loivariks jos veressä on viäki se joku pari promillee...? Rai rai.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pitäisi olla legendaarisella Parkin kentällä, mut antsii katsoo jaksaako mennä. Eli kotona.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
@Ollakseni tuo on lähes törkeää panettelua. Ehkä seitinohuen määreenä tässä kohtaa hyväksyn. Tällä hetkellä. Maisema moitteeton, mökin terassilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös