Missä maassa on kauneimmat naiset?

  • 12 068
  • 70

Mikä maa omaa kauneimmat naiset?

  • Brasilia

    Ääniä: 13 9,9%
  • Argentiina

    Ääniä: 2 1,5%
  • Venäjä

    Ääniä: 7 5,3%
  • Ruotsi

    Ääniä: 31 23,7%
  • Tsekki

    Ääniä: 14 10,7%
  • Ukraina

    Ääniä: 4 3,1%
  • Suomi

    Ääniä: 10 7,6%
  • Yhdysvallat

    Ääniä: 4 3,1%
  • Iso-Britannia

    Ääniä: 3 2,3%
  • Alankomaat

    Ääniä: 4 3,1%
  • Italia

    Ääniä: 6 4,6%
  • Ranska

    Ääniä: 3 2,3%
  • Venezuela

    Ääniä: 3 2,3%
  • Kolumbia

    Ääniä: 2 1,5%
  • Serbia

    Ääniä: 0 0,0%
  • Intia

    Ääniä: 1 0,8%
  • Kiina

    Ääniä: 1 0,8%
  • Japani

    Ääniä: 2 1,5%
  • Etelä-Afrikka

    Ääniä: 1 0,8%
  • Joku muu valtio, mikä?

    Ääniä: 20 15,3%

  • Äänestäjiä
    131
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Ehdottomasti Joku muu valtio, mikä? saa ääneni. Siellä kaikki on paremmin, naiset kauniimpia ja kaikilla on rahaa. Ja naiset on kauniimpia kun muualla, rumia naisia ei ole edes olemassa. ja Cicciolina.
 
Äänestin Tsekkiä. Erinomainen hybridi. Slaavilaisen kauneuden parhaat puolet lisämaustettuna keskieurooppalaisilla piirteillä. Myös filippiiniläinen yhdistelmä aasialaista- ja latinoverta miellyttää silmää. Kolmantena isorintainen sveamamma. Ruotsalaisille vielä plussaa siitä että eivät rupsahda yhtä nopeasti kuin latinot tai slaavit.
 
Viimeksi muokattu:

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Kenia.

Eebenpuun värisiä kaunokaisia, jotka eivät peittele sulojaan uskonnon takia.

Miksi äänestyksessä ei ole muita Afrikan maita kuin Etelä-Afrikka, jossa on kalpeanaamoja suht paljon?
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Englanti ei näissä äänestyksissä pärjää, ja ihan ymmärrettävistä syistä. Ihan kamalan näköisiähän tavalliset brittinaiset ovat. Itsekin äänestän mielelläni tummia latinokaunottaria, ja kotimaassakin suosin tummaverikköjä, koska se nyt on vain kauneinta.

Mutta vaikka brittinaiset ovat yleensä mitä ovat, niin Florence Welch on upea ja karismaattinen. Minä söisin hänen kädestään ja antaisin hänestä vaikka oikean käteni. Upea, pitkä nainen, joka juoksee ympäri lavaa tulipunaiset hiukset liehuen. Eikä sille tule edes hiki, se on varmaan jumalatar. Ja onhan se.

Ihan älyttömän upea nainen. Tässä nyt pari todistetta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toimestani omataan tässä asiassa mielipideneutraali näkemys.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Suomalaiset naiset saavat ääneni.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Suomalaiset naiset saavat ääneni.
Minulla ei ole muista maista niin paljoa kokemusta, että voisin oikeastaan sanoa koko asiaan mitään, mutta sanonpa silti. Peesaan nimittäin Vanha Leniä siinä, että Suomessa on minunkin silmään ja mieltymyksiin hyvä naistarjonta. Ensinnäkin suomalaiset naiset eivät ole yhdestä muotista veistettyjä, vaan löytyy tummempaa ja vaaleampaa, pidempää ja lyhyempää. Lisäksi fitnessbuumi näkyy ainakin Helsingissä siinä, että hyväkroppaisia naisia kävelee vastaan aina kaupungilla käydessä. Ulkomainen kaverini puolestaan totesi suomalaisten naisten käytöksestä, että kasuaaliseksiä irtoaa helpommin kuin irlantilaisilta kanssasisariltaan, mutta bullshitin sietokynnys on huomattavasti alempi, ts. Suomen neidot sanovat suoraan jos meno vituttaa. Niin kuin tekevätkin. Minä ainakin arvostan tällaista suhtautumista sosiaaliseen kanssakäymiseen.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tšekki vie voiton Ruotsista koska tsekkiläiset ei ole feministejä. Siellä on naisilla niin huonot palkat että heidän ainoa mahdollisuus saada hyvä elämä on näyttää hyvältä ja palvella miestään hyvin.

Ruotsalaisista suuri osa on feministejä jotka vaativat että miesten pitää tehdä akkojen hommia kotona ja naisten kuuluisi saada sama palkka kuin miesten vaikka työnantaja voi joutua kuseen kun nainen päättää ilmoittaa jäävänsä äitiyslomalle.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
En ole käynyt Latviassa mutta jokainen kaveri joka on käynyt siellä sanoo että silmät tippuu päästä kun kadulla kävelee. Mutta annetuista vaihtoehdoista ääni meni Brasilialle.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En ole käynyt Latviassa mutta jokainen kaveri joka on käynyt siellä sanoo että silmät tippuu päästä kun kadulla kävelee.

Jopa siskoni joka kävi tuolla päin sanoi samaa...

Defensefirstiltä täysin asiallinen posti. Paha lisätä mitään.

Muuta kuin sen, että onhan täällä aurinkomaissa vaan tuo naistenkin luonnollisuus niin mahtavaa. Joo taas kävin tänään aiemmin kävelyllä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
En ole käynyt Latviassa mutta jokainen kaveri joka on käynyt siellä sanoo että silmät tippuu päästä kun kadulla kävelee. Mutta annetuista vaihtoehdoista ääni meni Brasilialle.

Samaa olen kuullut itsekin, harmi kun teini-iässä jäi lätkäporukan turnausreissu Riikaan väliin. Ukothan siellä totutusti ovat sitten ihan päinvastoin eli saatanan rumia, joten ehkä perus-petterilläkin voisi olla jotain saumaa tuolla =) Tuosta Brasiliasta sen verran, että sitä ei sitten tiedä onko sillä tyttelillä kikkeli vai ei muuten varmaan ovatkin ihan kauniita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Stadin gimmat. Ja vain paranee, kun on vähän tota tummempihipiäisempää tullut ympyröihin, että on miellyttävä ilmestys tommonen Välimeren rannoilta ja sisämaahankin voi mennä tänne saapunut neito, mitä Kurdistanin ihmisiä ovatkaan.

Tommonen suomalainen punanahka ei niin miellytä, mutta toki kesällä kun vähän ruskettuu niin menettelee. Turkulaisia ämmiä usein kehutaan ja on siellä priimaa, mutta ei niin paljon kuin Stadissa.

Onko Air Balticin lentoemännät latvialaisia? Ne, ne ne on!

Ranskattaria rakastan syvästi mutta olen pannut vain saksatarta, mutta ei se mitään, ei tässä elämässä oo paljon tullut pantua muutenkaan.

Aasiattaret ei niin oo mua sykähdyttäneet. Latinot toki, enhän mä homo oo. Tämä Dibaba, joka äsken juoksi tonnivitosta, oli muuten hyvä ilmestys.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kaikki muut paitsi saksalaiset ja aasialaiset, poislukien japanialaiset, jotka on ihan ok. Ruotsalaiset ja suomalaiset on vähän niin ja näin, koska Suomesta löytyy paljon niitä värittömiä välimalleja ja Ruotsista taas vaaleita, jotka on ihan perseestä.

Polakeille täytyy antaa erityismaininta, koska ne on kaiken muun lisäksi vielä käteviä pakkaamaan ja kovia juomaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla kävi joskus hyvä tuuri. Olin aina ihannoinut tummia latinonaisia ja monien yhteensattumien summana lokakuussa-98 sellainen mun elämään ilmestyi ja siitä saakka ollaan yhteistä aikaa vietetty. Vastaan siis CHILE.

Yhdessäolon myötä olen päässyt kolme kertaa käymään Etelä-Amerikassa ja kyllähän ne naiset siellä pääsääntöisesti todella kauniita ovat. Eipä silti, ihan varmasti jokaisesta maailman maasta löytyy muutama silmää miellyttävä naisihminen. Jostain enemmän, jostain vähemmän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sanon uudelleen, Kuuba. Siellä on jumalauta kauniita naisia kaikkialla.

Ketjuhan on aivan tyhmä, koska Suomessa on todella hyvännäköisiä tyttöjä. Ei se ole niiden vika tai syy, että suurimman osan vuodesta pitää paketoida itsensä johonkin lämpimään.

Kuubassa on todella kauniita naisia. Kiva maa olla pubissa kuuntelemassa bändiä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Juttelin tästä asiasta joskus erään kanadalaisen laajalti töiden takia matkustelleen herrasmiehen kanssa ja hänen mielipiteensä oli, että geeniperimältään homogeenisissä maissa ovat rumimmat naiset ja vastaavasti eri rotuja sekoittaneissa kansoissa ovat kauneimmat naiset.
Siksi Euroopan rumimmat naiset ovat Suomessa ja Brittein saarilla. Kauneimmat vastaavasti Välimeren ympäristössä.
Aasian maista siirtomaaherrat siemensivät eniten Vietnamissa ja Filippiineillä, joissa oman kokemukseni ovat myös kauneimmat naiset. Japanilaiset ja kiinalaiset ovat sielläpäin rumimpia.
Etelä-Amerikassa erottuu tietysti Brasilia, joka saikin minun ääneni. Karibian meren saarilta tulee myös paljon kauniita naisia, mikä sopii myös tähän teoriaan.
Afrikasta en osaa juurikaan sanoa, mutta pohjoisosassa on kuvien perusteella ihan hyviäkin tapauksia. Saattaa johtua antiikin aikaisista kansainvaelluksista. Eräs merimies kehui kylläkin etiopialaisia maailman kauneimmiksi naisiksi. TIedä häntä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eräs merimies kehui kylläkin etiopialaisia maailman kauneimmiksi naisiksi. TIedä häntä.

Etiopialla ei ole yhtään satamaa maailman merillä, mutta ovathan tytöt saattaneet liikkua karhua odottamaan.

Suosittelisin myös tutustumaan monikulttuuriseen Australiaan, kivasti ovat sekoittuneita ja ihan vain hyvännäköisiä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
USA. Slobovosuille ja koko itäblokille jyrkkä ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös