Missä maassa asut?

• 3 629
  • 27

Missä maassa asut?

• Suomi

Ääniä: 177 84,3%
  • Ruotsi

Ääniä: 4 1,9%
  • Norja

Ääniä: 3 1,4%
  • Tanska

• Saksa

• Hollanti

Ääniä: 2 1,0%
  • Belgia

• Iso-Britannia

Ääniä: 8 3,8%
  • Ranska

• Itävalta

• Espanja

• Portugali

• Italia

• Kreikka

• Venäjä

• Viro

• Latvia

• Irlanti

• Puola

• USA

Ääniä: 7 3,3%
  • Kanada

Ääniä: 6 2,9%
  • Brasilia

• Japani

• Kiina

Ääniä: 9 4,3%
  • Thaimaa

• Etelä-Korea

Ääniä: 5 2,4%
  • Australia

• Uusi-Seelanti

Ääniä: 5 2,4%
  • Intia

Ääniä: 8 3,8%
  • Muu, mikä?

• Äänestäjiä
    210
Suosikkijoukkue
HPK, Chunnichi Dragons
Tulin tässä ulkomailla asuessa ajateleeksi että kuinka kansainvälistä porukkaa täällä on. Joten Kysymys kuulu: "Missä maassa asut?" Suomi oletettavasti tulee viemään äänestystä mutta jotta muille saataisiin jotain lisäjännitystä, mikä tahansa maa missä ole asunut kahden viimeisen vuoden aikana kelpaa. Voit valita useampia jos on tarvetta.

EDIT: pientä hienosäätöä

Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Skinnarilan Vapaavaltiossa. Aivan ulkorajoilla, ensimmäisenä valmiina puolustamaan äidinmaatamme julmilta miehittäjävoimilta!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tällä hetkellä suomessa, mutta noin puolet vuodesta Espanjan Marbeljassa, no ei nyt ihan puolet. Viimetalven 06.10-25.03 välisen ajan. Tosin joulun vietin Suomessa.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vilpertti
Skinnarilan Vapaavaltiossa. Aivan ulkorajoilla, ensimmäisenä valmiina puolustamaan äidinmaatamme julmilta miehittäjävoimilta!

Heheh. Vapaavaltio on etenkin tämän viikonlopun kokemuksieni perusteella oikea sana kuvaamaan Skinnarilaa ja yliopiston läheistä aluetta. Väestö tuntuu suosivan samantyyppistä haalarivaatetustakin, värityksessä vain oli eroja. Melkoista laumaelämää kuitenkin.

Ja niin, itse äänestykseen: Suomessa ja Lappeenrannassa asun, mutta en vannoisi, että täällä koko loppuelämäni vietän. Ainakin lähtenen opiskelun takia muualle Suomeen. Ulkomaatkin kiinnostavat joissain määrin. Saas nähdä, mihin elämä vielä heittää.

Viestin lähetti foxsixteen
Tällä hetkellä suomessa, mutta noin puolet vuodesta Espanjan Marbeljassa, no ei nyt ihan puolet.

Onko Marbelja sama paikka kuin Marbella (joka lausutaan suunnilleen Marbelja)?

Itse asun Suomessa.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onpas jatkoaika yllättävän kansainvälinen paikka jos kyselyn tuloksiin on uskomista :) Jokainen vaihtoehto saannut ääniä.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vilpertti

Itse asun kyseisen Vapaavaltion ytimessä. Siellä tapahtumien keskipisteessä tapahtuu kaikki mielenkiintoinen, vilpertit sun muut periferiassa asuvat ovat toki kiva lisä joukkoomme.

JanJ

Jäsen
Portugal saa kunnian toimia majapaikkanani.

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Suomessa asustelen ja olen ylpeä siitä, ainoa paikka jossa voisin asua on Amerikka, mikään muu maa ei oikein nappaa.

Wewe

EDIT: Snakster, en tarkoittanut Amerikkaa maana.

Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Wewe
Suomessa asustelen ja olen ylpeä siitä, ainoa paikka jossa voisin asua on Amerikka, mikään muu maa ei oikein nappaa.

Wewe

Amerikkahan nyt varsinaisesti ei ole mikään maa vaan manner. Ja oikeastaan melkeinpä kaksi eri mannerta.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomessa syntynyt ja asunut koko elämäni. Lähellä oli kerran muutto Ruotsiin mutta jäi tapahtumatta.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Vanuatullahan minä asustelen ei vaan Suomessa asun vielä, mutta suunnitellut muuttoa Vanuatulle.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vielä reilun kuukauden ajan Tanskassa...asuntona päheä varastohuone jossa ei ole lämmitystä. Aivan sama, nyt ilmat jo lämpenevät...voipi olla että joutuu palaamaan Suomeen liftaamaalla mutta pääasia että lopputyö tulee tehtyä.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Nännimäinen
Onko Marbelja sama paikka kuin Marbella (joka lausutaan suunnilleen Marbelja)?

Itse asun Suomessa.

Ei pienintäkään hajua, mutta selvitystyö on käynnissä, kuka vappuvieraista kävi koneellani. Täytyy vissiin aina kirjautua ulos, jos joku tulee kylään. Vappuna 8 henkilöä.

Itse myös 100% suomalainen.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mahtavaa! Tällä hetkellä tuon äänestyslistan mukaan toiseksi eniten jatkislaisia asuu Kiinassa.
Nii... paitti että minä asun tylsästi Suomessa vaan.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Suomessa asustelen nyt ja varmaan jatkossakin.
Ruotsiin harkitsin muuttavani ,kun ei meinannut työtä löytyä ja muutenkin vitutti ,mutta Suomi voitti.

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Suomessahan meikäläinen näin tällä hetkellä asustaa, mutta viime vuodesta tuli puolet vietettyä Irlannissa. Ja tarkotus olis vielä joskus tulevaisuudessa tehdä toinen ja mahdollisesti hieman pitempikin visiitti kyseiselle saarelle. Ideaali tilanne minulle olisi, että saisi säännöllisesti viettää puolet vuodesta Suomessa ja puolet Irlannissa.

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomessa asun nyt. Olen myös asunut vuoden Luxemburgissa, 4 vuotta Ruotsissa ja 2kk Hollannissa. Hollanti on mukava maa, sinne voisin muuttaa pidemmäksikin aikaa.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Asun Suomessa ja olen periaatteessa aina asunutkin. Olen ollut töissä kuukauden verran joskus teininä Oxfordissa Englannissa. Syyskuun ensimmäisenä päivänä muutan Kuala Lumpuriin vain tullakseni jouluksi takaisin Suomeen, sen voisi kai jo ulkomailla asumiseksi laskea.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy