Kaikilla liigapaikkakunnilla on ammattitaitoiset järjästyksenvalvojat. Mitä itse olen kiertänyt Lukon otteluita katsomassa ja kaikki vieraspaikkakunnat käyty 50v aikana läpi, niin ikinä mulla ei ole ollut pienintäkään ongelmaa järjästyksenvalvojien kanssa. Silloin joskus, kun kävin vielä baareissa, mulla ei sielläkään ollut ongelmia kyseisten kavereiden kanssa. Tiedä sitten mistä johtuu? Olen varmaan niin mitättömän oloinen, etteivät he ole jaksaneet minuun tuhlata aikaansa.
edit. lisäyksenä, mulla on aina ollut Lukkokaulahuivi kaulassa, paitsi baareissa.
edit2. Tuolla kannattajatoiminta ketjussa dissataan Jyväskylän järkkäreitä. Mulla oli aikoinaan tapana pitää talviloma silleen, että poikieni kanssa mentiin Jyväskylään, kun oli Lukon peli. Pojat rinteessä päivät laajavuoressa ja siellä asuttiinkin luonnollisesti. 5 kertaa muistini mukaan näin mentiin ja meillä oli kaikilla Lukkofanivermeet päällä. Ei kukaan järkkäri koskaan ollut meistä pahoillaan. Kerran eräs mun ikäinen JYP kannattaja tosin halusi maksaa mun lonkeroni, mutta tulee oikeasti mieleen, onkohan jokataholla peiliä keksitty. Enkä nyt väitä, etteikö joku olisi voinut kokea vääryyttä, meillä käynyt vaan tuuri.