Missä leffassa sanottu?

• 285 572
  • 2 451

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aivan oikein. Saas nähdä miten tämä uusi versio ja Colin Farrell toimii.

"Vak Juu!"

Enpäs tiennytkään, että uusintaversio on tekeillä. Tietysti voisi olla ilkeä ja sanoa, että Arskan roolisuorituksen tulee Colin varmasti pesemään, mutta onhan tuossa niinkuin muissakin Arskan suorituksissa ainakin camp-arvoa.

Pika tsekkauksen tein tuohon uusintaan ja alkoi kyllä kiinnostaan. Kate Beckinsale kyllä vähän mietityttää. Sharon Stonessa nyt vain oli sitä jotain enemmän kuin ko. neidossa.

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
"One gay beer for my gay friend, one normal beer for me because I am normal"

Tämän jäänyt nähtävästi vastaamatta, joten pistetään tämänkin mainion elokuvan nimi näkyviin:

Eli Martin McDonaghin In Bruges (2008)

Pääosissa vaihteeksi siedettevä Colin Farrell ja aina loistava Brendan Gleeson

(typerää käännösnimeä en suostu kirjoittamaan.)

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Enpäs tiennytkään, että uusintaversio on tekeillä. Tietysti voisi olla ilkeä ja sanoa, että Arskan roolisuorituksen tulee Colin varmasti pesemään, mutta onhan tuossa niinkuin muissakin Arskan suorituksissa ainakin camp-arvoa.

Pika tsekkauksen tein tuohon uusintaan ja alkoi kyllä kiinnostaan. Kate Beckinsale kyllä vähän mietityttää. Sharon Stonessa nyt vain oli sitä jotain enemmän kuin ko. neidossa.

Uuden Total Recallin ennakko-odotukset riippuvat pitkälti siitä, onko kyseessä Arska-elokuvan remake, vaiko alkuperäisen Philip K. Dickin novellin uudelleenfilmatisointi. Käsittääkseni saattaa olla hieman lähempänä jälkimmäistä, ainakaan Marsiin ei uusi elokuva ymmärtääkseni sijoitu. Dickiä paljon lukeneena en kuitenkaan muista, olenko tätä novellia ollenkaan lukenut enkä näin ollen osaa tarkasti sanoa sen tapahtumia.

Philip K. Dick on yksi tasokkaimmista yhdysvaltalaisista tieteiskirjailijoista. Kummastelen aina, miksi hän on nykypäivänä turhan tuntematon, vaikka hänen teoksiinsa perustuvista elokuvista osa on unohtumattomia klassikoita ja moni muukin varteenotettavia teoksia. Osa tosin varsin keskinkertaisiakin, mutta silloin on vika yleensä tekijöissä eikä lähdemateriaalissa.

Kokeillaanpa aiheeseen liittyen tätä repliikkiä.

Make it? Make what? The team? The chick? Make good? Make do? Make out? Make sense? Make money? Make time? Define your terms. The Latin for 'make' is facere, which always reminds me of fuckere, which is Latin for 'to fuck', and I have been getting jack shit in that department as of late.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kokeillaanpa aiheeseen liittyen tätä repliikkiä.

Scanner Darkly, tuo hieman omituiseen tapaan tehty ensin normaalisti ja sen jälkeen animoitu päälle. Philip K. Dick piti Scanner Darklya parhaimpana teoksenaan mitä kirjoihin tuli. Kirjojen elokuvaversioista Dick ei suuremmin pitänyt, paitsi Blade Runnerista kun näki siitä raakaversiosta 20 minuutin pätkän alusta. Kokonaan hän ei kyseistä elokuvaa kerennyt nähdä, koska valitettavasti kuolla kupsahti ennen elokuvan valmistumista.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja sitten jatketaan taas...

1: You've got on the hat. Why not just pull something out of it.
2: My hat is deep and full of magic. I got rabbits, handkerchiefs, and ladies of the pole drinking Black Label. I got smoke machines, bubble machines, I even got love marines, and still the hat goes deeper. All right? But there AIN'T no mothafuckin' dry ice.
1: Okay. You made your point. But tomorrow, might be quite nice to have some dry ice.

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Mies ja alaston ase 33 1/3. Klassikko leffa ehdottomasti!

jep, pakko myöntää että itselläni löytyy tuo trilogia dvd:llä, myös Lenni-Kalle Taipale ja Alex Stubb diggaavat Mies ja alaston ase elokuvista.

-"What would you say if I promised you that I would reduce the cocaine shipments to your country by half?"
-"I'd say you were using too much of your own product."

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
jep, pakko myöntää että itselläni löytyy tuo trilogia dvd:llä, myös Lenni-Kalle Taipale ja Alex Stubb diggaavat Mies ja alaston ase elokuvista.

-"What would you say if I promised you that I would reduce the cocaine shipments to your country by half?"
Täytyy sanoa, etten kyseistä kohtaa leffasta muista vaikka moneen kertaan olenkin nähnyt, joten voi mennä väärinkin. Heitetään nyt kuitenkin Scarface, kun siihen tuntuisi sopivan.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16

Kahta puntaroin ja jos kerran Scarface on väärin, niin vastauksen on oltava Blow.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja sitten jatketaan taas...

1: You've got on the hat. Why not just pull something out of it.
2: My hat is deep and full of magic. I got rabbits, handkerchiefs, and ladies of the pole drinking Black Label. I got smoke machines, bubble machines, I even got love marines, and still the hat goes deeper. All right? But there AIN'T no mothafuckin' dry ice.
1: Okay. You made your point. But tomorrow, might be quite nice to have some dry ice.
Onko tämä todellakin näin vaikea? Laitetaan sitten toinen samasta leffasta.

1: You see that pack of Virginia killing sticks on the end of the piano?
2: Yes.
1: All you need to know about life is retained in those four walls. You will notice that one of your personalities is seduced by the illusions of grandeur - the gold packet of king size with a regal insignia, an attractive implication towards grandeur and wealth, the subtle suggestion that cigarettes are indeed your royal and loyal friends, and that, Pete, is a lie.
1: Your other personality is trying to draw your attention to the flip side of the discussion, written in boring bold black and white, it's a statement that these neat little soldiers of death and in fact trying to kill you and that, Pete, is the truth.
1: Oh, beauty is a beguiling call to death and i'm addicted to the sweet pitch of its siren.
1: That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.
1: That is why you and I love the drugs and that is also why I cannot give that painting back. now please, pass me a light.
2: Oh you are something special, Mr **** *****.

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakkipari pisti kyllä aika pahan, joten jätän sen suosiolla muille. Tässä kuitenkin yksi lisää.

2: Excuse me, can you help me out mister?
1: Will work for food, ay?
1: Okay. Here's an apple - food. Now I'd like you to wash that man's windshield - work.
2: Hey man. I ain't gonna wash his windshield for no apple.
1: Well excuse me. That doesn't say might work for food. That doesn't say restricted (jotakin). It says will work for food.
1: This is food, that's work. What's the problem.
2: Hey I ain't doin' it that's so.
1: Alright let's be honest. You don't want to work. You just want to hand out so you can buy booze. And nothing ain't wrong with that. Drinking, that's a great human tradition.
1: And if you'd been straight about it I'd bought you some "chivas"
1: But holding up that sign... you made an employment agreement which I intent to hold you to.

Edit: Ei osunut Sinnerin yritys.

Viimeksi muokattu:

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakkipari pisti kyllä aika pahan, joten jätän sen suosiolla muille. Tässä kuitenkin yksi lisää.

2: Excuse me, can you help me out mister?
1: Will work for food, ay?
1: Okay. Here's an apple - food. Now I'd like you to wash that man's windshield - work.
2: Hey man. I ain't gonna wash his windshield for no apple.
1: Well excuse me. That doesn't say might work for food. That doesn't say restricted (jotakin). It says will work for food.
1: This is food, that's work. What's the problem.
2: Hey I ain't doin' it that's so.
1: Alright let's be honest. You don't want to work. You just want to hand out so you can buy booze. And nothing ain't wrong with that. Drinking, that's a great human tradition.
1: And if you'd been straight about it I'd bought you some "chivas"
1: But holding up that sign... you made an employment agreement which I intent to hold you to.

Edit: Ei osunut Sinnerin yritys.

Jatketaan samaa kohtausta eteenpäin, josko helpottuisi.
1: Now here's the apple. You wash car.
2: Fuck you man! Yo I don't want your fucking apples. So I don't got to wash that fucking car.
1: Yeah?
2 Here's what I think of your fucking apple. (Heittää omenan päin tuulilasia.)
1: Well, now since you took my food. You've got to wash that car.
1: WASH IT!

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Onko tämä todellakin näin vaikea? Laitetaan sitten toinen samasta leffasta.

1: You see that pack of Virginia killing sticks on the end of the piano?
2: Yes.
1: All you need to know about life is retained in those four walls. You will notice that one of your personalities is seduced by the illusions of grandeur - the gold packet of king size with a regal insignia, an attractive implication towards grandeur and wealth, the subtle suggestion that cigarettes are indeed your royal and loyal friends, and that, Pete, is a lie.
1: Your other personality is trying to draw your attention to the flip side of the discussion, written in boring bold black and white, it's a statement that these neat little soldiers of death and in fact trying to kill you and that, Pete, is the truth.
1: Oh, beauty is a beguiling call to death and i'm addicted to the sweet pitch of its siren.
1: That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.
1: That is why you and I love the drugs and that is also why I cannot give that painting back. now please, pass me a light.
2: Oh you are something special, Mr **** *****.
Laitetaan sitten vielä kolmas tästä samasta elokuvasta. Nyt on kumma jos kukaan ei tiedä tätä.

"People ask the question... what's a RocknRolla? And I tell 'em - it's not about drums, drugs, and hospital drips, oh no. There's more there than that, my friend. We all like a bit of the good life - some the money, some the drugs, others the sex game, the glamour, or the fame. But a RocknRolla, oh, he's different. Why? Because a real RocknRolla wants the fucking lot."

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Laitetaan pari uutta tällä viikolla katsomistani leffoista. Aika helppoja lienevät, ainakin ensimmäinen.

- Don't you know what "Stalin" means, funny man? Means man-of-steel. He takes from rich, and gives to poor.
- Yes, of course he does. Then he takes both of them, and puts them in Gulag for 25 years.

---

- Get out, now. Or otherwise...
- Otherwise, I'll end up like you?
- Yeah, you end up being a jaded, cynical asshole, just like me.

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Laitetaan pari uutta tällä viikolla katsomistani leffoista. Aika helppoja lienevät, ainakin ensimmäinen.

- Don't you know what "Stalin" means, funny man? Means man-of-steel. He takes from rich, and gives to poor.
- Yes, of course he does. Then he takes both of them, and puts them in Gulag for 25 years.

The Way Back, katselin juuri pari kuukautta sitten. Colin Farrel vetää minusta hienon roolin venäläisrikollisena tässä. Tuo "funny-man" sointui heti Valkan aksentilla korvissani, heh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy