Missä leffassa sanottu?

  • 286 249
  • 2 451

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
- Johnny the Boy still at the wreck. Stoned again. He's never gonna learn.
- But we are going to teach him, Bubba. You are going back for him.
- No, no way, not me. Not for him.
- But it's not for him. It's for me, Bubba...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
1. I mean, everybody and their momma knew you don't just come up and talk to Miles Davis. I mean, he may have looked like he was chilling, but he was absorbed. This one hip couple, one of them tried to shake his hand one day. And the guy says, "Hi, my name is..." Miles said, "Get the fuck outta my face, you jive motherfucker, and take your silly bitch with you."

No tämä oli mennyt ohi. Vasta tuosta toisesta kyselystä huomasin. Tämähän on tietysti Collateral. "Tietysti" siksi, että satuin katsomaan tämän (uudestaan) ihan muutama päivä sitten :) Ehkä Cruisen paras roolisuoritus.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No tämä oli mennyt ohi. Vasta tuosta toisesta kyselystä huomasin. Tämähän on tietysti Collateral. "Tietysti" siksi, että satuin katsomaan tämän (uudestaan) ihan muutama päivä sitten :) Ehkä Cruisen paras roolisuoritus.

Oikein!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nämä on ihan mielenkiintoisia, mutta lontoonkieliset sitaatit on pirun vaikeita ainakin itselleni, joten toivoisin, että joku voisi laittaa muutamia arvuutuksia myöskin suomalaisista leffoista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nämä on ihan mielenkiintoisia, mutta lontoonkieliset sitaatit on pirun vaikeita ainakin itselleni, joten toivoisin, että joku voisi laittaa muutamia arvuutuksia myöskin suomalaisista leffoista.
Minä en bussilla ajele, minä olen minä!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jatketaan...

Kertoja: The males, too, have a discussion:
Mies 1: Fucked her?
Mies 2: Fucked her.
Mies 1: Cool.
Tämä puuttuu vielä.

Ja sitten taas yksi toivottu suomalainen...

Mies 1: Jännittääkö?
Mies 2: Miks jännittäs?
Mies 1: En minä muullako, alko vaan paska haisemaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minä en bussilla ajele, minä olen minä!

Noniin, tulipa nopeasti, mutta tuli sen verran vaikea, että en ainakaan hetken miettimisellä saa päähäni, että mistä tuo olisi. Jotain vinkkejä?

EDIT: Ja olisiko tuo Pakkiparin dialogi Poliisin Poika -elokuvasta, vai olenko pahasti hukassa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noniin, tulipa nopeasti, mutta tuli sen verran vaikea, että en ainakaan hetken miettimisellä saa päähäni, että mistä tuo olisi. Jotain vinkkejä?
Siinä on toistakymmentä miestä, joilla on sama nimi kaikilla.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
-Mä olin siellä pöydän alla (nyyh), sitten alkoi tulla luunappia otsaan... (niisk)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei ole Poliisin Poika elokuvasta tuo pätkä. Tai sitten se sanotaan siinäkin. Toinen leffa on nyt hakusessa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Eikös tämä ole leffasta Rikos ja Rakkaus?

Hoho, ajattelin huomenna tulla lisäämään vinkkiä,"Mä porasin ja lutkutin, porasin ja lutkutin"), mutta ei näköjään tarvinnut. Oikein! Mällisen Sarihan (en muista roolihahmon nimeä) se siinä oli joutunut Komisario Rautapään pöydän alle. Sanomattakin on kai selvää, että Rautapää kuulusteli samalla Sarin virolaista poikaystävää "Ryssä-Kadia", joka ihmetteli "Miten te punotaa ja puuskuttaa tuola tavoin?"
-Astma...
:D

Edit:Pakkipari: Poliisin pojassa on ainakin ihan samantyyppinen repla kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Asia selvä. Tuoreempaa elokuvaa haetaan tässä. Autolla ajetaan paljon.

Kai se sitten on tämä Ralliraita?


Ja meni oikein tai ei, uutta kotimaista kehiin:

Sukuni aateloitiin jo 1600-luvulla. Eräs esi-isäni, hän lainasi hevosensa Gustaf Adolfille niin, että tämä pääsi pinttelemään käpälämäkeen, kun sen sijaan esi-isäni listittiin hengiltä. Oi voi voi, hullu mies, ei tiennyt mitä teki.


Niin ja tätä kysyin pariin kertaan mutta ei löytynyt:
- I would like you to read my novel and get your opinion.
- I hate it.
- You haven't even read it yet.
- If it's bad, I'll hate it. If it's good, then I'll be envious and hate it even more. You don't want the opinion of another writer.
Kyseessä on Woody Allenin tuorein leffa Midnight in Paris.
 

benzin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Arsenal, Oranje
Sukuni aateloitiin jo 1600-luvulla. Eräs esi-isäni, hän lainasi hevosensa Gustaf Adolfille niin, että tämä pääsi pinttelemään käpälämäkeen, kun sen sijaan esi-isäni listittiin hengiltä. Oi voi voi, hullu mies, ei tiennyt mitä teki.

Kaasua, Komisario Palmu. Hienoimpia suomalaisia elokuvia ikinä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Siinä on toistakymmentä miestä, joilla on sama nimi kaikilla.

No, koska tähän ei ole kukaan vastannut, niin sanotaan nyt mielestäni itsestään selvyytenä Calmari Union. Muutama Mobergin kaima pyöri kaduilla.

Tai sitten putoan itsevarmuuteni kanssa korkealta...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, koska tähän ei ole kukaan vastannut, niin sanotaan nyt mielestäni itsestään selvyytenä Calmari Union. Muutama Mobergin kaima pyöri kaduilla.

Tai sitten putoan itsevarmuuteni kanssa korkealta...
Juu, sehän se.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mies: "Three little monkeys sitting in the tree, yelling to the crocodile; you cant catch me."
*krokon pää nousee veden alta* ja kohta:
Nainen: "Two little monkeys, sitting in the tree, yelling to the crocodile; you are going to catch me..."

Papukaija merkki sille, joka tunnistaa tämän. Ei taida olla mikään kauhean hyvin menestynyt leffa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kertoja: The males, too, have a discussion:
Mies 1: Fucked her?
Mies 2: Fucked her.
Mies 1: Cool.
Tätä ei tiedetty, enkä kyllä ihmettelekään. Kyseessä on Maan Asukkaiden Kummalliset Naimapuuhat (The Mating Habits Of The Earthbound Human). Mielestäni hauska komedia mutta ei ole kovin suosittu ollut jostain syystä.

Ja sitten lisää...

Don't Run! We are your friends.

---

Mies 1: If they come, they'll burn, we'll build. Or maybe I'll just kill 'em.
Mies 2: And here I thought optimism was against your nature.
Mies 1: It's a recent development.
Mies 2: [nauraa] Well, here's to evolution.

---

Mies 1: You gonna puke?
Mies 2: If we were meant to fly, we'd grow wings.
Mies 1: Aww, don't worry Nancy, more people die from driving than flying.
Mies 2: Yeah? How 'bout impaling?
Mies 1: Hey be nice! Or be your approximation of nice... would you like a bucket?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös