Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

  • 36 999
  • 157

Missä "kehtaat" käydä paskalla?

  • Väännän tortut vaikka keskelle toria jos hätä on kova - toivottavasti tuli paperia mukaan

    Ääniä: 43 6,5%
  • Tykkään aiheesta ja kehuskelen parhailla tuotoksillani kaikille!

    Ääniä: 41 6,2%
  • Luonnollisesti uskallan käyttää vessaa kuten normaalit ihmiset eli kenen luona tahansa.

    Ääniä: 179 27,0%
  • Kaikki vessat ovat ok mutta käytän yleisiä säästääkseni vessapaperia kotona.

    Ääniä: 11 1,7%
  • Kovaääniset käänteet istunnolla saavat minut punastumaan. Mitä jos joku kuuli?

    Ääniä: 76 11,4%
  • En kyläillessäni minulle tärkeän ihmisen luona. Eikä varsinkaan ekoilla treffeillä.

    Ääniä: 83 12,5%
  • Kehtaan käydä siellä scheissella mutta en haluaisi edes vanhempieni kuulevan epäinhimillisiä jööttej

    Ääniä: 35 5,3%
  • Olen vainoharhainen ja pelokas vaikkei ketään muita olisi kotona.

    Ääniä: 16 2,4%
  • Ketjun avaajan tulisi harkita keskittymistä tärkeämpiin aiheisiin.

    Ääniä: 180 27,1%

  • Äänestäjiä
    664

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikeastaan asia on niin että nuorempana (lapsempana) ei toi jööti tullut oikein muualla kuin kotona, no ehkäpä mummolassa se puski ulos, mutta ei kyllä muutoin. Vähänkään liian vieraassa paikassa ei kyllä kakka tahtonut tulla ulos uunista, ei sitten millään. Ujopaskahan se lienee on, vai miksi kutsutaan?

No näin se oli.

Nykyään taas väännän suklaatorttua melkeinpä missä vaan. Ainoa epämiellyttävä piirre asiassa on vain se että yleiset käymälät ja niiden epämääräiset pöntöt ei välttämättä houkuttele istuutumaan niille, ties mitkä pöpöt saat niistä. Noh, voin sanoa vain sen että minulla on tekniikkani, tässäkin asiassa.

Niin että jos hätä on suurin, niin kehtaamisella ei lienee oikein sananvaltaa siinä kohtaa.
 

LaMuKe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho, Japa
Itselläni ei ihmeitä ole jakaa tästä aiheesta, mutta TeJuKa nimisen lehden yleisöosastolla oli varsinainen herkkupala.

Lukijat kiittää ja kynii osastolla tahdottiin kovasti kynittäväksi henkilöä, joka oli uskaltautunut vääntämään tuotoksensa keskellä kylää sijaitsevan puutavaraliikkeen myytävänä olevaan esittelyhuussiin. Veikkaan että kyseinen huussi matkaa alennettuun hintaan jonkun kesämökille, vai olisiko tämä tempaus pitänyt tulkita alustavaksi varaukseksi tuotteesta?

Mene ja tiedä, sillä tietämättömyys voi tappaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No niin. Nyt on sitten joulut pian vietetty. Kinkkua, kalkkunaa, laatikoita, mäskiä, rosollia, mössöä, torttuja, konvehteja, hedelmäjöllejä, olutta, viinaakin, ja paljon. Kiertääkö mahassa? Onko kotopuolessa, missä väkeä on nyt enemmänkin, jatkuvasti joku töötillä, säilyykö pöntönreuna lämpimänä jatkuvasti?

Ts. meneekö joulusta seuraava viikko kyykkiessä? Keskuudessamme on varmasti vielä muutama legendaarinen pönttöveijari joka ei ole avannut suutaan, johtuen ehkä siitä että oli ketjun aukaistessani paskalla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aikamoiselle rasitukselle on meikäpoikakin pötsinsä tänä jouluna altistanut. Skeidaa on tullut väännettyä kiitettävällä tahdilla. Eikä yhä vallalla oleva lievähkö krapula edistä hyvinvointiani kyllä yhtään. Mutta kai tämä tästä loppuvuotta kohti helpottaa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos kukaan ei ole vielä maininnut, niin vessapaperihan toimii hyvänä äänenvaimentimena, eli muutama vessapaperin pala pohjalla ja tortut päälle. Kuluttaa tietenkin paperia enemmän, mutta mitä enemmän paperia, sitä hiljaisempaa. Kannattaa kokeilla, jo tänään!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Paperia on heitetty pönttöön ennen paskomista jo yli parikymmenen vuoden ajan. Se vaimentaa toki ääntäkin, mutta ennen kaikkea paperi eliminoi pirulliset loiskeet persposkiin. Ajatuskin jo kuvottaa, kun miettii kakkaveden temmeltävän vapaasti pöntössä ja kastelee samalla perseen.

Paperia siinä kyllä kuluu, mutta kulukoot perkele! Sitä varten on olemassa ahkeria metsänhoitajia ja paperitehtaita.

Pöristelyä on kyllä aika hankalaa vaimentaa ja varsinkin kyläpaikoissa ja yleisissä käymälöissä tilanne saattaa kehkeytyä hyvinkin kiusalliseksi. Ja perse räpättää vaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Pöristelyä on kyllä aika hankalaa vaimentaa ja varsinkin kyläpaikoissa ja yleisissä käymälöissä tilanne saattaa kehkeytyä hyvinkin kiusalliseksi.
Koita työntää sitä paperia seuraavaksi sinne peräpuoleenkin.
Jos ei siltikään vaimennu, niin ainakin saat mukavat naurut typerästä ideasta.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Se vaimentaa toki ääntäkin, mutta ennen kaikkea paperi eliminoi pirulliset loiskeet persposkiin. Ajatuskin jo kuvottaa, kun miettii kakkaveden temmeltävän vapaasti pöntössä ja kastelee samalla perseen.
No huh, tämähän juttu se kaikista ärsyttävimpiä piirteitä tässä hommassa on. Vaihtelee muuten kovasti pöntöstä toiseen tuo loiskimisherkkyys.

Paskominen on luonnollinen asia, ja tulipa intissä vedettyä sissipaskatkin. Tosin tuli siellä myös kokeiltua pidättelemistä viikon verran. Kyllä aikamoiset jöötit sen jälkeen lähti. Kyllä sitä tosin joskus tulee vieraissa hieman vaimennettua niitä trööt-ääniä, jos on sellaista tavaraa tullakseen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

Viestin lähetti mysteeri
No mutta eihän naiset käy ollenkaan. (Omalta kullalta kuultua).

Asiaa tuli sivuutettua tässä männä lauantaina plikoin kanssa jutellessa. En ottanut itse asiaa puheeksi mutta joku tytöistä mainitsi asiasta. Pudistelin vain päätäni "ei tytöt käy kakalla" johon eräs viehkeä, kylläkin kaljan verran poikatyttömäinen kimalainen tokaisi "kyllä käy, tänäänkin olen käynyt kahdesti!"

Tipahdin...

Paperivihjeen esilleottamisesta plussaa äijille. Itse olen käyttänyt paperia lähinnä pahimpien jarrujälkien välttämiseen paikoissa joissa vessaharjaa ei ole ollut esillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Paperia on heitetty pönttöön ennen paskomista jo yli parikymmenen vuoden ajan. Se vaimentaa toki ääntäkin, mutta ennen kaikkea paperi eliminoi pirulliset loiskeet persposkiin. Ajatuskin jo kuvottaa, kun miettii kakkaveden temmeltävän vapaasti pöntössä ja kastelee samalla perseen.
Samiksia ollaan! Eli onnittelut tai jotain sensuuntaista. Totta kuitenkin turiset.

Minua muuten vituttaa aivan suunnattomasti sellaiset ihmiset, jotka eivät kehtaa huuhdella pois ryönäänsä pöntöstä kakkimisensa jälkeen. Ei luulisi olevan kovin suuri vaiva. Ihan kaikkea ei tulisi jättää jälkipolvien ihailtavaksi.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

Viestin lähetti goldenawe
Asiaa tuli sivuutettua tässä männä lauantaina plikoin kanssa jutellessa. En ottanut itse asiaa puheeksi mutta joku tytöistä mainitsi asiasta. Pudistelin vain päätäni "ei tytöt käy kakalla" johon eräs viehkeä, kylläkin kaljan verran poikatyttömäinen kimalainen tokaisi "kyllä käy, tänäänkin olen käynyt kahdesti!"

Tipahdin...

Juu tätä yksi mies kolmen naisen kanssa juhlimassa Uutta Vuotta uteli että käydäänkö me ollenkaan isolla asialla ja että olenko käynyt hänen luonaan.

Ensimmäisenä eräs lähes missi totesi että hän ainakin käy, yksi ei vastannut ollenkaan ja minäkin tunnustin sitten käyväni.
Tosiasiahan on että jokainen käy, niin mies kuin nainenkin, kävi sitten kerran tai useamman kerran päivässä.
Toisilla vatsa toimii paremmin, toisilla vähän heikommin, toivottavasti kuitenkin toimii jokaisella.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Re: Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

Viestin lähetti mysteeri
Juu tätä yksi mies kolmen naisen kanssa juhlimassa Uutta Vuotta uteli että käydäänkö me ollenkaan isolla asialla ja että olenko käynyt hänen luonaan.

Niin, taisin olla sittenkin aika päissäni.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Viestin lähetti Ted Raikas
Minua muuten vituttaa aivan suunnattomasti sellaiset ihmiset, jotka eivät kehtaa huuhdella pois ryönäänsä pöntöstä kakkimisensa jälkeen. Ei luulisi olevan kovin suuri vaiva. Ihan kaikkea ei tulisi jättää jälkipolvien ihailtavaksi.
Samaa mieltä minäkin olen. Kakkaaminen on erittäin epämiellyttävä aloittaa, jos peräseinää on "spreijattu" ruskealla sävyllä. Se pointti tässä on myös, että jos ei jälkiä huuhtele heti pois, ne kovettuvat/pinttyvät ja niistä tulee lähes pysyviä luolamaalauksia vastaavia taideteoksia. Siitä vaan pönttöjä viemään Kiasmaan.

Sissipaskalla on myös tullut käytyä, josta myös Lawless omalta kohdaltaan mainitsi. Tämän SP:n suoritin ilman minkäänlaisia riukuja tai muita apuvälineitä suoraan kuorma-automme takarenkaan juureen, koska en saatana kerennyt pidemmälle. Onneksi maastopuku säilyi haju- ja värihaitoilta.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Re: Re: Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, taisin olla sittenkin aika päissäni.

Täältä tähän

No niin luulen minäkin.
Aikamoinen oli aloituspakkauksesi, ja vielä suurempaankin olit varautunut.
Etkö muista kysymyksestä mitään?
Muistatko mitään matkasta keskustaan?
Sisäänmenosta siihen yhteen tuttuun yökerhoon?
Tapahtumista yökerhon sisällä?
Minä muistan paljon (sanotaanko että kaiken) ja pahan olon kaikkein parhaiten.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

Viestin lähetti mysteeri
Etkö muista kysymyksestä mitään?
Muistatko mitään matkasta keskustaan?
Sisäänmenosta siihen yhteen tuttuun yökerhoon?
Tapahtumista yökerhon sisällä?
Minä muistan paljon (sanotaanko että kaiken) ja pahan olon kaikkein parhaiten.

Niin, hommahan meni näin:

Tapahtui keittiön ruokapöydässä
Maksoin taksin, koska herrasmiehet ( ja Tero Vaara) tekee niin
Tottakai, joiltain kysyttiin paperit
Joojoo, ja etenkin sen, että eksyin tanssilattialle
Loppuillasta tulee mieleen etenkin se, että allekirjoittanut pisti pesukoneen päälle, koska "muuan" naishenkilö laattasi päälle.

Eli hyvin muisti toimii

Täältä tähän
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Missä kehtaat käydä vääntämässä tortut?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, hommahan meni näin:

Tapahtui keittiön ruokapöydässä[/B]


Juu se ulostamiskysely tapahtui siinä.

Maksoin taksin, koska herrasmiehet ( ja Tero Vaara) tekee niin[/B]


Kyllä vaan :) ja minä sisäänpääsyt ja juomat niinkuin kunnon naiset tekee

Tottakai, joiltain kysyttiin paperit[/B]


No tottakai, lähes jokaiselta sellaisena päivänä, eikä ne meinannu tulla ulos ja niitä siinä sitten kiskottiin minkä ehdittiin.

Joojoo, ja etenkin sen, että eksyin tanssilattialle[/B]


Niinkuin kunnon miehet eksyykin kolmen naisen seurassa.

Loppuillasta tulee mieleen etenkin se, että allekirjoittanut pisti pesukoneen päälle, koska "muuan" naishenkilö laattasi päälle.[/B]


Mikä kohteliaisuus! Ajattele nyt miten kohteliasta käytöstä ja vielä itse ehdotti että pesukoneen voi laittaa keskellä yötä päälle.

Eli hyvin muisti toimii[/B]


Niinkuin kuuluukin toimia, muistin kanssa ei saa olla ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämä ketju saa suorastaan yllättävän riemukkaita käänteitä! Loistavaa vuoropuhelua, Mysteeri ja Erva.

Ervalle pisteet kotiin - ottaa esille asioita joilla tehdään naisiin taatusti vaikutus, hiukan samaan tapaan kuin kerran erään kundin aloittaessa keskustelun yhden kuitenkin nätin "kaverityttöni" kanssa: "Kestikö sulla kauankin kasvaa noin rumaksi?"

Vanha juttu mutta ei lakkaa naurattamasta. Suosittelen myös selittämistä David Lee Rothista tai jostain vastaavasta toisesta musiikin legendasta. Täytyyhän sen nyt kiinnostaa...

Mikähän minussa on vikana kun sen jälkeen kun parta on lähtenyt minulta kysellään papereita Alkossa, kossulekaa hakiessani, mutta baarin ovella ei enää koskaan?

En minä nyt niin monesti ole Sirkuksessakaan käynyt, vaikka aika usein noin baareissa yleensä. Ensi viikon vloppuna, jos keskiviikkona tekemäni tentti tulee jäämään viimeiseksi koskaan, tulen kyllä vetämään kaikkien aikojen perseet ja siihen grilliruoat päälle.

Jukan takajee ja kumppanit - kyllä, pönttö pitää aina puhdistaa jos jättää jälkiä. Jos löytää ryönää, tulee tunne että lyö pakaransa lämpimälle muoville, ts. kuin toisen miehen pakaroita vasten. Ei.

Niin, kaikkihan ovat käyneet sissipaskalla inttiaikana ja mettässä yleensäkin...mutta kuinka moni on käynyt pakotetulla sissillä Sarajevon keskustan pusikossa? Amatöörit.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pakotettu sissipaska

Viestin lähetti goldenawe
Niin, kaikkihan ovat käyneet sissipaskalla inttiaikana ja mettässä yleensäkin...mutta kuinka moni on käynyt pakotetulla sissillä Sarajevon keskustan pusikossa? Amatöörit.

Niin, tulipa tuosta pakotetusta sissipaskasta mieleen muuan ex-työpaikkani saunailta, jonka jälkeen jouduin menemään hätäpaskalle Etelä-Suomenläänin lääninhallituksen erääseen porrassyvennykseen, joka sijaitsee Hämeenlinnan kauppatorin varrella.

Oli aika vänkää kyykkiä siellä poterossa tarpeillaan, kun päätä nostamalla pystyi katselemaan torille. Kieltämättä tilanne nauratti. Etenkin jälkeenpäin. Toinen vaihtoehto olisi ollut töötätä kyseiset paskat housuun, koska kyseessä oli ns. vallattomasti käyttäytyvä hulivilisonta.

Puolustuksena on mainittava myös se, että ko. hetkellä olin pienessä hiprakassa.

Täältä tähän
 

Marcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Tottahan toki tortut pitää uskaltaa vääntää missä vaan.
Itse suoriudun näin arkisin tästä velvollisuudesta aamusella töissä, saa mukavasti työaikaa kulutetuksi ja säästyy vessapaperi kotona.

Olen varmaan vainoharhainen, mutta ei voi olla sattumaa, että työpaikan vessoja vastapäätä istuvalla keski-ikäisellä rouvalla on aina työhuoneen ovi avoinna, kaikki muut pitävät ovensa aina kiinni, että saavat rauhassa puhua omia puheluitaan tai surffailla netissä. Mutta tämä rouva tosiaan pitää ovea auki ja olen sairaassa päässäni tullut siihen tulokseen, että sen takia että hän haluaa kuulla ja nauttia vessoista kuuluvista pörahdyksistä. Ainakin vessasta ulostettuani ulos tullessani rouvan hymy tuntuu sitä leveämmältä, mitä äänekkäämmin olen haasteesta suoriutunut.
 
Viimeksi muokattu:

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Marcus:
no tottakai rouva nauttii! (miksi edes olit laittanut ""-merkit?) Eihän mikään ole hauskempaa kuin fiilistellä vessasta tulevia työn ääniä. Jätä ensi kerralla ovi auki niin rouva pääsee nauttimaan koko rahalla.

Se olisi erikoista jos tuo rouva kävisi heti sun jälkeen "nauttimassa" tuoksuista vessassa?
 

Marcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Viestin lähetti kakkonen
Marcus:
no tottakai rouva nauttii! (miksi edes olit laittanut ""-merkit?
Tarkemmin kun ajattelee olet oikeassa, kun on nähnyt kyseisen rouvan örveltämässä pikkujouluissa, niin totta helvetissä sen täytyy nauttia tuostakin. Lainausmerkit oli täysin turhat, täytyypä editoida ne pois.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
PuuCee

Nuorempana pelkäsin näitä hökötyksiä aivan saatanasti. Olin aivan varma, että kun menen sinne istumaan, niin kärpäset ja muut lentävävät paskiaiset tulevat munimaan mun rectumiin. Niinpä seisoin siellä reiän päällä ja tähtäilin torttuja sinne reikään kuin pommikoneen lentäjä koneessaan. Jalathan siinä rupesi puutumaan, joten piti sitten keksiä muita vaihtoehtoja.

Seuraavan hädän sattuessa, kävin hakemassa paperia sieltä haisevasta puuceestä. Olin päättänyt toimittaa tuotokseni suoraan luontoon. Näin teinkin, mutta tyhmyyksissäni väänsin nämä kesäiset tervehdykset keskelle metsäpolkua. Onnen kyyneleet silmissä pyyhin pyllyni ja jatkoin tyytyväisenä broidini rääkkäämistä.

Selkäsaunahan tuosta "luonnon raiskaamisesta" taas tuli. Faija oli kävellyt siitä myöhemmin ohi ja hän tiesi heti, ketä tuon haisevan jöötin oli siihen istuttanut.

Paska juttu, mutta totta. ;o)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Yksi maailman kuuluisimmista paskahuusseista sijaitsee tiettävästi Chrysler Buildingin yläpäässä. En edes muista, kuka oli Chryslerin iso pamppu rakentamisen aikaan, mutta ilmeisesti koki tarpeelliseksi luoda silmäyksen Manhattanin yli ollessaan tarpeillaan.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: PuuCee

Viestin lähetti reds1897
Nuorempana pelkäsin näitä hökötyksiä aivan saatanasti. Olin aivan varma, että kun menen sinne istumaan, niin kärpäset ja muut lentävävät paskiaiset tulevat munimaan mun rectumiin. Niinpä seisoin siellä reiän päällä ja tähtäilin torttuja sinne reikään kuin pommikoneen lentäjä koneessaan. Jalathan siinä rupesi puutumaan, joten piti sitten keksiä muita vaihtoehtoja.

Seuraavan hädän sattuessa, kävin hakemassa paperia sieltä haisevasta puuceestä. Olin päättänyt toimittaa tuotokseni suoraan luontoon. Näin teinkin, mutta tyhmyyksissäni väänsin nämä kesäiset tervehdykset keskelle metsäpolkua. Onnen kyyneleet silmissä pyyhin pyllyni ja jatkoin tyytyväisenä broidini rääkkäämistä.

Selkäsaunahan tuosta "luonnon raiskaamisesta" taas tuli. Faija oli kävellyt siitä myöhemmin ohi ja hän tiesi heti, ketä tuon haisevan jöötin oli siihen istuttanut.

Paska juttu, mutta totta. ;o)

Sait kyllä nauramaan vedet silmissä :D.
Tosin tuo selkäsauna tuohon päälle ei naurattanut yhtään vaan katkaisi naurunpuuskan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös