Missä katsot Suomi-Venäjä välieräottelun?

  • 2 816
  • 42

Missä katsot Suomi-Venäjä välierän


  • Äänestäjiä
    216
  • Poll closed .

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sledge Hammer! kirjoitti:
- miksi ei ole viittä kentällistä
- onko Jarkko Ruutu naimisissa
- jatkuuko pelirangaistus seuraavan ottelun alussa
- onko tässä kolme erää

Loistavaa!

Entä,
- ketkä siellä pelaa
- paljonko on tilanne
- kauanko tämä ottelu vielä kestää
- mitä jos tulee tasapeli
- pelaako Suomi vielä jos ne häviää
- missä nää kisat on
...
Tai jos joku alkaisi imuroimaan samassa huoneessa missä peliä katsellaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sledge Hammer! kirjoitti:
Kotona tyttöjen kanssa. Samalla saa vastata perustavia laatua oleviin kysymyksiin kuten:

- miksi ei ole viittä kentällistä
- onko Jarkko Ruutu naimisissa
- jatkuuko pelirangaistus seuraavan ottelun alussa
- onko tässä kolme erää

jne jne

Tiedän tunteen. Ei ole kivaa, kun joku tietämättömämpi häiritsee pelin katselua turhilla kysymyksillään, totta.
Toivon, että itselläni ei ole vastaavaa ongelmaa tänään tiedossa.

Mitens te juhlitte, jos Suomi tekee maalin tai voittaa koko pelin? Siis hypittekö tasajalkaa lattialla ja nojatuoleissa ja huudatte niin paljon kuin äänijäänteistä lähtee, vai vain pieni kohtuullinen hurraaminen.
Itse olen vaihtoehto 1.

Itse katselen pelin ihan kotona, ja toivon, että en saisi häätöä ihan Olympialaisten takia. No asunnottomuus on pieni hinta Olympiakullasta,=).

Luultavammin en edes pysty syömään tahi juomaan mitään ottelun aikana, koska niin kova jännitys on.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vilperi kirjoitti:
Mitens te juhlitte, jos Suomi tekee maalin

Maalin jälkeen spontaani karjahdus + ehkä kirosana, minkä jälkeen viileää analysointia kenen ansiota tapahtumat oli. Jos Venäjä tekee, niin sama paitsi karjahdus jätetään väliin.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Kotona fanaattisen kaunistukseni kanssa, joka jännittää peliä monta kertaa enemmän. Vaihtaa paitaa kesken pelin, jos Suomella ei mene hyvin. Liput maalaa poskeen, heiluttaa lippua ja saattaapa kaivaa jonkun hassunkurisen Suomi-päähineenkin esiin. Eipä siinä mitään voi napostella, jotain limistä ehkä vähän hörppiä. Kännissä näitä pelejä ei katsota.

vilperi kirjoitti:
Mitens te juhlitte, jos Suomi tekee maalin tai voittaa koko pelin?

Huutoa ja kiroilua, ylävitoset, halaukset, kevyt kosketus nänniin, suudelma jos peli alkaa olemaan selvä. Vastakkaisessa tilanteessa manailua, toivon heittämistä kaivoon, "se on ohi", "hävittiin", "vittu Suomi on paska", jos vain kavennusmaali niin hiljaista pelkoa. Ja tytön mielestä dumalta pitäisi viiltää naama irti joka pelin jälkeen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vastasin katsovani kotona, hieman olutta ja ehkä nakkeja.

vilperi kirjoitti:
Mitens te juhlitte, jos Suomi tekee maalin tai voittaa koko pelin?

Otan ehkä oluen, käyn sauhuilla ja totean, "ompa tylsää, kun finaali on vasta sunnuntaina".
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Perskuta kun lämmittely curlingia katsomalla jää väliin ja tyytyminen on radioselostukseen. Töissä kun istuskelen tällä hetkellä. Onneksi pääsen kuitenkin kotiin niin että ehdin katselemaan pelin alusta asti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ehdottomasti kotosalla yksin, tai yksin ja yksin koska onhan minulla seuranani sellainen nelijalkainen mäyräkoira. Toisaalta mahdollista on sekin etten katso koko matsia tai katson sen ilman ääntä kun sitä yhtä kahjoa ei kestä kuunnella.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
vilperi kirjoitti:
Mitens te juhlitte, jos Suomi tekee maalin tai voittaa koko pelin?

Pitääkö sitä juhlia jos Suomi (tai kuka tahansa) tekee maalin? Sikäli mikäli katson pelin niin minulle on jotakuinkin ihan sama kumpi pelin voittaa, tärkeintä olisi nähdä tasokasta jääkiekkoa neppailun sijaan.

vlad.
 

ganon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, Jokerit
Vielä en osaa tarkalleen sanoa missä katson, mutta voin paljastaa, että sulojuoma (Karhu A) tulee virtaamaan kurkusta alas. Pelin jälkeen vielä enemmän joko ilosta tai surusta. Kotona, kaverilla tai sitten tämän käpykylän baarissa riippuen siitä, onko sinne hommattu televisioon antennia.
 
Baariin on turha mennä, siellä ei kiekkoa näy täälläpäin mualimoo. Eurosportilta saksankielisellä selostuksella siis katsellaan ihan kotioloissa. Ei välttämättä itse tosin ihan pelikunnossa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kämpillä seitsemän kaverini kanssa (Kuusi heistä tottelee nimeä Koff). Eli kamun kanssa kaljoitellen. Kovin paljoa ei pysty ottamaan kun aamulla on tentti.

Juhlin Suomen maalia huutamalla kuin hullu. Yleensä se on varmaan "JEEEEEEES!!!" tai jotain muuta perinteistä. Sitten ylävitoset kaverin kanssa ja kehut kuinka Suomi pelaa taas juuri niinkuin minä olen koko ajan käskenytkin pelata. Vastustajan tehdessä maalin haukun kaikkea mitä mieleen tulee ja kerron miten suomalaisten olisi oikeasti pitänyt pelata.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi kisojen lätkämatsia katsottu baarissa. Tänään olisi ollut oiva tilaisuus, mutta turhan myöhään tulin himaan.

Finaali sitten kauppatorin screeniltä....
 

M10

Jäsen
Yllättävän mukavaa on ollut katsoa Suomen peliä vähän lätkästä tietävän tyttöystäväni kanssa. Oikeastaan ainoa "söpsö" tuli, kun hän kysyi; "pelaako Potaichuk tuolla Venäjän joukkueessa?".

Repesin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös