Viestin lähetti Lakaisija
Lukiossa kolmatta vuotta, tosin opiskeluni kyseisessä oppilaitoksessa näyttäisivät menevän täysin vituiksi, mutta eiköhän se valkolakki vielä joskus löydä tiensä tähänkin päähän.
Viestin lähetti VH87
On tää nyt kummallista.... Ensin luulin Gellneriä mieheksi, ja sua olen aina luullut 15 vuotta vanhemmaksi :D.
Viestin lähetti Lakaisija
Aika karmea virhe jokatapauksessa luulla meikäläistä kolmekymppiseksi! :-)
Viestin lähetti VH87
Meinaan tosi paha :). Eihän siinä sinänsä mitään, mutta jos näkisin sut livenä ja luulisin, niin se olisi vielä pahempi... Tosin jos naiset näkisivät mut livenä ja luulis, niin en laittas pahakseni ollenkaan ;).
Heheh... ihme juttu. Näin myös minä, jälleen! Minulla taitaa olla pelottavan samanlaiset (ennakko)käsitykset jatkoaikalaisista kuin VH87:lla. Mihin tämä kaikki vielä johtaakaan? Mitä hirmuisuuksia meille vielä valkeneekaan, mikä muille on jo päivänselvää? Predator on 16-vuotias teini ja varjo on perheellinen nainen???Viestin lähetti VH87
On tää nyt kummallista.... Ensin luulin Gellneriä mieheksi, ja sua olen aina luullut 15 vuotta vanhemmaksi :D.
Viestin lähetti Nännimäinen
Juuri näin.
1. Akateemiseksi ruvetaan jos huvittaa.
2. Akateemiset eivät tee oikeita töitä.
3. Akateemiset ovat työkavereinakin itseään täynnä olevia juntteja, eivätkä yhtään mukavia.
4. Akateemisten tekemät "työt" eivät ole mukavia.
Viestin lähetti Luiro
Akateemiseksi ruvetaan jos huvittaa. Harva akateeminen tekee oikeita töitä. Tai no tietenkin, siivoojan ja kaupan kassat ovat poikkeuksia. Akateemiset ovat työkavereina ja varsinkin opiskeluaikana itseään täynnä olevia juntteja. Akateemisten tekemät työt harvoin ovat mukavia.
Tämä on vain minun mielipiteeni.
Sitten nämä samat akateemiset, jotka ensin opiskelevat meidän verovaroillamme viisitoista vuotta, alkavat vaatia veronalennuksia ja opiskeluaikojen lyhentämistä, jotta kalliit veromarkat eivät mene hukkaan.
Tai toinen puolisko, joka tulee neuvomaan työläistä, kuinka työläisen täytyy ajatella.
Hirveää antipatiaa (hieno sana, mitäköhän tarkoittaa) "sivistyneistöämme" kohtaan.
Viestin lähetti Luiro
Parahin VH87 lienee sitten Liisa Jaakonsaari... Ja tuo 87 lienee syntymävuotesi kaikesta päätellen.
Viestin lähetti Luiro
Harva akateeminen tekee oikeita töitä. Tai no tietenkin, siivoojan ja kaupan kassat ovat poikkeuksia. Akateemiset ovat työkavereina ja varsinkin opiskeluaikana itseään täynnä olevia juntteja. Akateemisten tekemät työt harvoin ovat mukavia.
Viestin lähetti Luiro
Esmes sellainen ammatti on oikeaa työtä, josta on todellisuudessa hyötyä yhteiskunnalle. En vain millään pysty uskomaan, että siitä on hyötyä minulle tai kellekään jos joku tutkii Saimaan kanavan liikennettä 1800-luvulta toisen maailmansodan alkuun. Ja tällaisen miehen olen nähnyt. Ja se nauroi eräälle biologian väitöskirjaa väsäävälle tyypille tämän väitöskirjan aiheesta. Hmm...
Viestin lähetti VH87
"Kaikki akateemiset tulevat neuvomaan työläistä miten tämän pitäisi ajatella" kertoo jo jonkun verran.
Viestin lähetti Luiro
Taitaa lapsen lukutaidossa olla hieman vikaa.
Kylläpä sitä saa ihmisen helposti suuttumaan. Myönnetään. Hieman yleistin, hieman kärjistin. Ehkäpä se lite bättre -asenne voidaan joskus ottaa katseltavaksi sieltä toiselta puolelta. Olen törmännyt näihin ihaniin ihmisiin, jotka luulevat olevansa niin erinomaisia, eivätkä ymmärrä, että kuinka joku voi tehdä esimerkiksi autonasentajan tai rekkakuskin työtä. Paitsi sitten kun oma auto hajoaa tai kaupassa ei ole ruokaa tai huoltsikalla polttoainetta.