Missä Jammu luuraa?

  • 4 396
  • 26

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin, jos et tiedä mistä tämän äänestyksen otsikko kertoo, niin ei tarvitse osallistua.

Kysytään siis, että pitäisikö sinun mielestäsi olla yleisessä tiedossa missä Jammu luuraa?

Älyvapaille tiedoksi, että vaihtoehdot ovat kyllä tai ei. Nii ja voi hurja, perustelut olis ihan kivoja.
 
Viimeksi muokattu:

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaihtoehdot kun saisi, niin olisi helpompi äänestää. Pöpilässähän taitaa Jammu olla vieläkin, jollei sitten ole jo potkaissut tyhjää.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kieltämättä vaihtoehdot olisi kivat mutta sanotaan että samassa paikassa se on kun Bin Ladenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on Niuvanniemessä ja pysyy. Varma tieto.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kieltämättä vaihtoehdot olisi kivat mutta sanotaan että samassa paikassa se on kun Bin Ladenkin.

No voi hellan lettas, olisko ne vaihtoehdot peräti KYLLÄ ja EI? Nyt te reppanat joudutte ihan itse ajattelemaan, että mitä perusteluja kirjoittaisi, eikä vaan laittaisi sitä x-merkkiä äänestyskaavakkeeseen. Viimeksi kun minä tsekkasin, niin ihmisellä oli aivot? Tä?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Pitäisi aivan ehdottomasti saada tietää, että missä Jammu-setä luuraa.
Tämä tiedon haluaisin 10-vuotiaan pojan isänä. En nyt hirvittävän iloinen olisi, jos paljastuisi, että Jammu luuraa aivan naapurissa.
Saattaisi alkaa vituttamaan aika pahasti.

Itse en näe mitään huvittavaa tuossa oliossa, joten en ymmärää usean nimimerkin "kökköä" huumoria asian tiimoilta. Olen näemmä tässä asiassa tosikko...
Kiitos ja anteeksi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Siellä se ompi Paitselon kämpillä, olkkarin maton alla kuorsaamassa.

Mutsis oli Paitselon kämpillä kun sinua teki.

Ja näin isä ja poika tapasivat toisensa virtuaalimaailmassa. Onnea.


Eikös se Jammu mahda siellä Niuvanniemessä majailla. Ainakin näin viime tietojen mukaan. Ei se sieltä mihinkään pääse. Ja jos joku sen kylmäksi pistää, niin siitä saamme lukea iltapäivälehtien lööpeistä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Itse en näe mitään huvittavaa tuossa oliossa, joten en ymmärää usean nimimerkin "kökköä" huumoria asian tiimoilta.

Kyseiset pellet eivät ilmeisesti edes tiedä mistä tässä nyt on kysymys.

Itse ikävä kyllä jouduin silloin aikoinaan eräälaisena asianosaisena liikkumaan melko lähellä Jammun "majaa" poliisitutkimusten aikana - en ikinä unohda sitä tynnyrissä poltettujen pikkutyttöjen ruumiiden kärventyneen lihan hajua...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Eikös se Jammu mahda siellä Niuvanniemessä majailla.

Eipä majaile. Jammu voi vaikka just sinun lähikauppasi jonossa tuijottaa oman 8-vuotiaan tyttäresi persettä kuola suupielistä valuen. Helpottiko?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Eipä majaile. Jammu voi vaikka just sinun lähikauppasi jonossa tuijottaa oman 8-vuotiaan tyttäresi persettä kuola suupielistä valuen. Helpottiko?

Ok. Enpä moista tiennyt. Äläkä mulle kimpaannu. Minä en sitä ihmiskunnan pohjasakkaa todellakaan puolustele. Jos joku näkee miehen, niin toivotaan että tekee mitä pitääkin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kyseiset pellet eivät ilmeisesti edes tiedä mistä tässä nyt on kysymys.
Ikävä kyllä sinä olet ihan pihalla itse. Aika sairasta "läppää" heität. Kannattaisiko miettiä edes vähän?

Eikös tästä jokusen aikaa sitten ollut lehdessäkin iso juttu, jossa ihmeteltiin miksei Jammun olin paikkaa kerrota? Sinänsä ymmärrettävää että Suomessakin on varmasti yli 200.000 ihmistä jotka haluaisivat Jammun pois päiviltä ja näin ollen uhka siihen olisi aika suuri.
Mutta toisaalta itsekkin haluaisin saada tietää missä tämä kyseinen sekopää luuraa. Mielestäni jokaisella on kuitenkin oikeus tietää että herra on tallessa jne.
Ja kyllä. Kuulun tuohon isoon joukkoon joka Jammun haluaisi pois päiviltä...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
, niin toivotaan että tekee mitä pitääkin.

No mitä sille äijälle pitäisi sinun mielestäsi tehdä? Siitä tässä ketjussa pohjimmiltaan on kyse. Suomen oikeuslaitos ei tee mitään, koska kyseessä on vanha harmiton ja joulupukin näköinen setämies?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ikävä kyllä sinä olet ihan pihalla itse. Aika sairasta "läppää" heität. Kannattaisiko miettiä edes vähän?
Sairasta läppää? Mitä sairasta läppää? Ja itse heti perään ilmoitat, että haluat Jammun kuolevan väkivaltaisesti. Just jee.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Sairasta läppää? Mitä sairasta läppää? Ja itse heti perään ilmoitat, että haluat Jammun kuolevan väkivaltaisesti. Just jee.

Missä olen sanonut että haluaisin hänen kuolevan väkivaltaisesti? Niin juuri. En missään.
Sanoimpahan vain mielipiteeni, että tuollaisen hirvityksen kuin Jammu Siltavuori ei pitäisi olla enää täällä keskuudessamme vaan mätänemässä omassa metri kertaa metrin yksiössään jossa on parin metrin multa katto.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Missä olen sanonut että haluaisin hänen kuolevan väkivaltaisesti? Niin juuri. En missään.

No etpä tietenkään, varsinkin kun poistit edellisestä viestistäsi huomautuksesi siitä mitä pitää tehdä, jos joku sattumalta Jammun kohtaa livenä.
Opin tästä ainakin sen, että sinun kaltaisesi valehtelijan kanssa kannattaa aina teksti lainata kokonaisuudessaan - sitä et pääse itse poistamaan jälkikäteen. Pointsit sulle!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
No etpä tietenkään, varsinkin kun poistit edellisestä viestistäsi huomautuksesi siitä mitä pitää tehdä, jos joku sattumalta Jammun kohtaa livenä.
Opin tästä ainakin sen, että sinun kaltaisesi valehtelijan kanssa kannattaa aina teksti lainata kokonaisuudessaan - sitä et pääse itse poistamaan jälkikäteen. Pointsit sulle!

Huomaatko viestissäni muokkaus merkintää? Viestin alle tulee teksti tyyliin: FutureHockey on muokannut viestiä xx.xx.xxxx klo. xx:xx. Eipä näy.
Muutenkin on aika turhaa keskustella kakaran kanssa asioista joista hän ei itse ymmärrä yhtikäs mitään.

Minulle on se ja sama jos mielestäsi Jammu on hyvä ja kova jätkä joka pieksee kaikki. Se on sinun mielipiteesi ja sinun pitää hyväksyä se tosiasia, että mulla on oikeus omiini. Jammu ei kuulu tänne. Piste.

Jos tarpeeksi nopeasti muokkaa, niin tuota merkintää ei tule.

edit: ...
Niin ja minähän tietysti muokkasin sen niin salamana ettei ketään sitä nähnyt.. Get real...
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Huomaatko viestissäni muokkaus merkintää? Viestin alle tulee teksti tyyliin: FutureHockey on muokannut viestiä xx.xx.xxxx klo. xx:xx. Eipä näy.
Muutenkin on aika turhaa keskustella kakaran kanssa asioista joista hän ei itse ymmärrä yhtikäs mitään.

Jos tarpeeksi nopeasti muokkaa, niin tuota merkintää ei tule.

edit: ...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minulle on se ja sama jos mielestäsi Jammu on hyvä ja kova jätkä joka pieksee kaikki.

Kyllä Paitselo on tässä ketjussa ja vuosien mittaan kertonut olevansa ihan päinvastaista mieltä.

*****

Enpä tiedä valtion salaisista piilojemmoista - eivät noista juttele edes perheenjäsenilleen vankeinhoitoalalla olevat ihmiset. Arvelen kuitenkin notta hyvinkin pienimuotoisia sijoituspaikkoja löytyy maaseudulta? Veikkaan että Uudellamaalla ja suht pienessä pitäjässä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä tiedä valtion salaisista piilojemmoista - eivät noista juttele edes perheenjäsenilleen vankeinhoitoalalla olevat ihmiset.
Tunnen läheisesti Niuvanniemessä työskentelevän ihmisen, ja ainakin viime viikolla Jammu oli siellä eikä minkäänlaisia suunnitelmia hänen vapauttamisekseen tahi siirtämisekseen ole tehty. Siellä se on ja pysyy, uskokaa nyt. Kuolemaansa saakka.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja kyllä. Kuulun tuohon isoon joukkoon joka Jammun haluaisi pois päiviltä...
Luulenpa että suurimman osan ihmisistä oikeustaju sanoo että kyseisetä kaverilta nirri pois.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä. Perusteluna se, että pappa on niin häiriintynyt yksilö ettei julkinen tieto sijainnista ainakaan haitaksi olisi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toivottavasti ei ainakaan samassa kaupungissa kuin Kanaali-Koskinen... Kyllä tällaiset yhteiskunnan rasitteet olisi pitänyt saada pois päiviltä, tulisi paljon halvemmaksi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Toivottavasti ei ainakaan samassa kaupungissa kuin Kanaali-Koskinen... Kyllä tällaiset yhteiskunnan rasitteet olisi pitänyt saada pois päiviltä, tulisi paljon halvemmaksi.

Eiköhän Koskinen sen hoitelisi. Silläkin sentään varmaan sen verran "järkeä" olisi. Ja Paitselolle. Munat pois kaverilta. Siis Jammulta. Eikö siinä olisi ihan hyvä toimenpide? Ihan siis perusleikkaus ilman puudutusta ja ruosteisella moralla. Ni.

Ja lopeta hyvä mies tuo keuhkoaminen. Kukaan täällä ei varmasti Jammua fanita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös