Missä Eurosi kulkee

  • 9 403
  • 53

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osuman metsästys jatkuu

622 seteliä, eikä osumia.

Tähän mennessä syötettyjen setelien arvo on yhteensä 9385 euroa, olisipa ne vielä tallessa. No joo, ei jokainen seteli kyllä oma ole ollut, kädessäni olen kuitenkin pitänyt.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Naftaliinistä ylöööös yhdeksän kuukauden jälkeen! Eli meikällä ensimmäinen osuma! 81 seteliä syötetty ja peräti yksi on löytänyt tiensä VAASAAN! Mukava seurata, missä eurot kulkevat..:)
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Seteleitä syötetty 183 kpl. Eipä oo osumia tullu vielä omalle kohdalle.

Setelit (arvo):

5 €: 57 kpl
10€: 46 kpl
20€: 63 kpl
50€: 17 kpl

Setelit (maat):

Suomi: 67,76 %
Alankomaat: 11,48 %
Saksa: 9,84 %
Itävalta: 3,28 %
Italia & Ranska: 2,19 %
Espanja & Belgia: 1,09 %
Portugali & Irlanti: 0,55 %

Näköjään luxemburgilaiset ja kreikkalaiset setelit eivät ole vielä löytäny tietänsä mun lompakkoon..
 
Just lisäsin 1x5€ ja 2x10€. Kaikki Suomesta, eikä osumia.
Pitääpä huomenna laittaa raha kiertoon :P.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieno saitti ja itse olen kirjannut yli 400 seteliä noin puolen vuoden aikana. Osumia on kertynyt viisi kappaletta, lähin 69km:n päästä ja suurin osa noin 100 kilometrin säteellä.

Käyttäjiä on jo yli 22000, mutta lisää tarvitaan!
 
Nyt on tullu paukuteltua 35 seteliä ja kovasti ootellaan osumia toisin ei niin kovasti kuin loton täys osumaa..

Semmonen kysymys tietäjille että miten se järjestelmä ilmottaa niistä osumista vai pitääkö ne numerot käydä seteli kerrallaan läpi?
 
Viimeksi muokattu:

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Kävinpä minäkin sitten kirjautumassa tuonne, vaikuttaa hauskalta saitilta.
 

iiäfkoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä nyt hienoa...

Joskus marras-joulukuussa innostuin kirjaamaan tuonne kaikkiaan 44 seteliä, ennenkuin kiinnostus lopahti ja unohdin koko homman.

No, muutama viikko sitten tuli sähköpostiin tieto ensimmäisestä osumasta. Marraskuun lopulla syöttämäni kaksikymppinen löytyi 135 päivää myöhemmin Kouvolasta, 112 kilometrin päästä omasta asuinpaikastani.
 
Viimeksi muokattu:

Mrs M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varsin mielenkiintoinen sivusto. Päätin itsekin kokeilla ja syötin kolmen setelin tiedot, 2x20e jotka olivat saksasta ja suomesta. 10e oli lähtöisin kreikasta.
 

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäinen osuma (syötettyjä seteleitä yhteensä 92):

Maaliskuussa syötetty viisikymppinen matkustanut 4 kilometriä Stadin sisällä (Ogelista Kannelmäkeen). Matkaan kului 86 päivää.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hienoa, nyt voin lopettaa seteleiden syöttämisen.

1. osuma tuli, kun olin syöttänyt 66 seteliä. Seteli (10) oli kulkeutunut huimat 6 km pääkaupunkimme sisällä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Lisäsin ensimmäiset setelit ja petyin. Kukaan ei ollut aikasemmin pistänyt mun kakskymppisiä trackeriin...
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Osuma!

Jiihaa!

501 seteliä syötetty, ja eilen tuli kauan odotettu osuma. Helmikuussa syöttämäni itävaltalainen 10 euron seteli oli 182 päivässä löytänyt tiensä 17 kilometrin päähän Vantaalle.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osuihan se... Itsekin pari vuotta sitten rekisteröidyin, mutta enpä jaksanut kuin pari kertaa naputella yhteensä 14 seteliä. Vajaassa kahdessa vuodessa oli sitten oma vitoseni liikkunut Oulusta ihan Lempäälään saakka. Tuo kaveri, joka sen oli uudelleen naputellut onkin sitten vähän aktiivisempi kaveri 12658 setelillään...

Old TJ
 

Wolves

Jäsen
Hyvä tsägä!

Olin unohtanut tunnukseni sivustolle, joten rekisteröidyin uudestaan tuossa viikko sitten.

Ensimmäinen syöttämäni seteli (10€) ilmoitti entisestä elämästään Forssassa. Etäisyyttä peräti 90km ja aikaa matkaan oli kulunut 129 päivää

Ne, ketkä ette ole rekisteröityneet kiinnostavaan missioon, alla olevasta linkistä moinen onnistuu.

http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=50077
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Nostellaas tämmöistä aihetta ja tiedustellaan onko muita jatkislaisia koukussa tässä vaiheessa setelien merkkailuun ? Itse tullut harrastettua aina vaan aktiivisemmin ja aktiivisemmin touhua jo yli viisi vuotta, ja hiukan joka tilastossa aletaan olemaan melko korkealla. Osumiakin Suomessa syntyy erittäin vähillä setelimäärillä nykyään.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Harrastuksena tämä on ollut pian viisi vuotta. Ei minun kirjaamat setelimäärät päätä huimaa (~ vähän päälle 2000), mutta kivaahan se on seteleitä kirjata kun niitä käteen saa.
 

scholl

Jäsen
Aloitin ton homman pumppulihastulehduksen aikoihin viime kesänä tätä ketjua lukiessa. En ole toki aina kirjannut, mutta aika usein. Aluksi tuli kuukauden välein osumat. Sen jälkeen oli hiljaisempaa ja osui vasta tämän kuun alussa kolmannen kerran. Tällä hetkellä tilastot ovat 252 syötettyä seteliä (eli mielestäni aika vähän osumia siihen nähden), syötettyjen setelien arvo 6375e, keskimääräinen arvo 25,30e. En ole syöttänyt kuin 5-50 euron seteleitä, koska Suomessa bankomateista ei isompia saa, eikä ole tullut sellaista asiaa eteen, jonka takia tämän ajanjakson aikana olisi tullut haettua isompaa rahaa pankista. Kortilla kun pääosin makselee niin aika vähän sitä loppujen lopuksi käteistä käsittelee.

Syy siihen miksi osumia tulee niin vähän on paitsi suhteellisen pieni kirjaajamäärä niin toisaalta myöskin se, että Suomessa setelit pidetään niin hyväkuntoisena, ts. hiemankin huonompikuntoinen vedetään heti pois kierrosta, jolloin osumia pääsee vähemmän syntymään.
 

jkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Uskomattomia määriä seteleitä tonne jotku syöttää.. Esimerkiksi käyttäjä "hoppa" Belgiasta on syöttäny seteleitä 9 533 280 € arvosta. Hoppa on syöttäny neljänneks eniten seteleitä koko sivustolle.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Uskomattomia määriä seteleitä tonne jotku syöttää.. Esimerkiksi käyttäjä "hoppa" Belgiasta on syöttäny seteleitä 9 533 280 € arvosta. Hoppa on syöttäny neljänneks eniten seteleitä koko sivustolle.
Kieltämättä kuulostaa hurjilta lukemilta. Esim. juuri samainen käyttäjä on laittanut eilen - siis yhden päivän aikana - 1223:n setelin numerot, mikäli nyt oikein tuota tilastoa katsoin. Siinä pitää jo olla melkein duunissa jossain paikassa, jossa voi listata numeroita ylös aikansa kuluksi. Viitseliäisyyttä vaativaa hommaa varmasti tuollaisilla määrillä.
 
Pitänee tuonne laitella seteleitä, kunhan niitä joskus ilmaantuu. Töissähän niitä käsittelee aika paljon, mutta ei niitä jaksa ylös kirjoittamaan.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
21.7.2006 on tullu liityttyä ja lähestulkoon kaikki setelit, mitkä on käsissä käyny, tuonne syöteltyä.

Tällä hetkellä 209 seteliä ja 10 osumaa, joista kaukasin Portugalissa saakka.

Turhempaaki hommaa tulee varmaan harrastettua.
 

Guille

Jäsen
Minäkin tuosta EBT:stä tammikuun viimeisenä päivänä tätä vuotta innostuin. Nyt on reilu sata seteliä syötetty eikä yhtään osumaa vielä, mutta yhden tyypin sain innostumaan kanssa EBT:stä, niin hänellä kolmas seteli osui. Tää se on reilua.

Harmittaa vaan kun minäkin oon meidän kunnassa ainut aktiivinen käyttäjä tällä hetkellä, vaikka olenkin sanomaa tuosta yrittänyt levittää. EuroBillTrackeriin siis kaikki.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Minäkin tonne rekisteröidyin ja 4 seteliä olen syöttänyt 3 painettu Saksassa ja 1 Espanjassa. Todella kiva paikka mutta osumia ei luvassa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös