Missä aiot katsella Suomi-USA välieräottelun 26.2.2010?

  • 7 464
  • 67

Missä on kisastudio 26.2.2010?


  • Äänestäjiä
    186
  • Poll closed .

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vapaudun iltamenoistani ysin jälkeen, joten pitänee napata iltapala mukaan keskustasta. Kotona muksut nukkumaan ja Cherry-Pepper ynnä slaikka pizzaa seuraksi. Pitää toivoa, että koko suku ei pakkaudu katsomaan matsia meille. Jos tulee, niin pakenen olohuoneesta koneelle. Olen periaatteessa aika sukulaisystävällinen jannu, mutta haluan säilyttää hyvät välit myös matsin jälkeen, lähipiiri kun on lätkän suhteen aikalailla karjalalippiksiä. Ei juuri kiinnosta kuunnella kommentointia pelistä heiltä.

Onko joku muuten käyttänyt jo tätä?
http://yle.sofanatics.com/
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vastasin "muualla", koska "kotona perheenparissa" on harhaan johtava. Katson siis, kotona, mutta linnottautuneena takkahuoneen "kisastudioon". Muija voi katsella ylhäällä olkkarissa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Himassa muijan kaa kahestaan. Selvinpäin. Mjötäääh?

No jos sitä nyt pari ottais. Ja sen muijankin vois kyllä potkia ulos ennen matsin alkua.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
En tiedä vielä, joko kämpillä tai sitten jossain kaverilla. Baariin en lähde tungokseen. Jokatapauksessa vahvassa kisakunnossa ollaan oluen voimalla.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kotona vaimon kanssa.

Tsekkiläiset on jo kylmässä ja ruoatkin hankittu. Vielä ennen peliä saunaan ja sitten peli voikin jo alkaa. Vaimo sanoi, että katsoo pelin mun kanssa, joka on sellainen ihme, mitä en ihan heti uskonut tapahtuvan. Eri asia on se, että katsooko koko pelin vai ensimmäiset 2 minuuttia.

Vois peli jo alkaa.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Kotona katsellaan vanhimman tytön ja vaimon kanssa, pienimmät tytöt nukkumassa(tosin heräävät välillä jonkun kahjon huutoon).

Ehkä yksi olut, voiton kunniaksi lasi punkkua?
 

Snagari

Jäsen
Kotona yksin, yksi olut jatkoajan otteluseurantaketjun kera. Avot!

Tuli tuota Tsekkimatsia seurattua kisastudiossa kavereiden kanssa, ja kyllä kännissä tosta jännityksestä lähtee se jokin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kotona yksin. On taalla tietysti vaimo ja kaikki 3 muksua paikalla mutta eihan ne mitaan jaakiekosta tajua tai Suomen menestyksesta ole millaan tavalla kiinnostuneita. Varmasti saan taas kesken pelin selittaa/tapella etta miksei katsota tastakin telkkarista jotain mita lapset haluavat katsoa. Vittu.

Mahdollisesti saan kuitenkin pari jenkkia EASHL kaveria headsetin kautta kisastudioon joten sen puolesta voi olla ihan hyvaakin kuranheittoa puolin ja toisin.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kotona parin kaverin ja parin oluen seurassa. Lisäksi kokoonpanoon kuuluu 2 kissanpentua, joita olen pyrkinyt tutustuttamaan lajin saloihin. Havaintojen perusteella toista niistä kiinnostaa lätkä enemmänkin, erityisesti 2 cm päästä katsottuna (huono näkö?). Kerran kun kiekko lensi hidastuksessa katsomoon, tämä valopää seurasi sitä, kunnes kiekko hävisi kuvasta. Pidetään katse kiekossa, hyvä. Lähes isällisen ylpeydentunteen kuitenkin romutti lupaavaa alkua seurannut kiekonetsintä TV:n takaa, alta ja sivulta.

Ehkä jo Saksan MM-kisoja seuraamme vierekkäin sohvalla, olutta litkien, asiantuntevasti toisillemme naukuen. Takaiskumaaleille ja ruotsalaisille sitten sähistään.

Aiheeseen palaten, kotisohva, olutta, kavereita, ja kanavaa 3. erän viimeisellä minuutilla vaihtava kissa (se toinen, jota ei lätkä kiinnosta).
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Himassa tsiigaillaan emännän kanssa matsi muutaman oluen kera. Voiton jälkeen voi pongata paikallisesta ravitsemusliikkeestä, tappion koittaessa Kalsarikänni-ketjusta. Mahtavaa kiekkoiltaa kaikille! :-)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Himassa muijan kaa kahestaan. Selvinpäin. Mjötäääh?

No jos sitä nyt pari ottais. Ja sen muijankin vois kyllä potkia ulos ennen matsin alkua.

Joko olet päättänyt että kenen muijan kanssa sen aiot katsoa. Ja mitä UMTS UMTS UMTS-biittä vedellään erätauoilla
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotona, yksin.

Mä en oikein noista kisastudioista kavereiden kanssa niinkään innostu. Kaikki juttelu ja muu vastaava vaan häiritsee keskittymistä itse otteluun. Oikeastaan sama juttu on kaljottelun kanssa. Jos normaalisti vetäsee vaikka kuusi kaljaa, niin sitä ei kunnolla edes huomaa eikä se paljoakaan häiritse tekemisiä, mutta jos taas seuraa jääkiekkoa, niin jo muutamakin kalja tuntuu selvästikin häiritsevän keskittymistä ja vie osan nautinnosta. Aika ihmeellistä. Eri juttu on, jos seuraa jotakin, jota ei itse niin tarkkaan ymmärrä tai josta ei niinkään innostu, esim. mulla formulat tai futis.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Himassa. Huomenna töihin puoli kasiin, niin ei auta lähteä rilluttelemaan. Ihan hyväkin ehkä, että on voinut perustella frendeille kotiinjäännin tuolla työselityksellä. Nämä matsit katsotaan äärimmäisen vakavana ja kynsiä purren. MM-kisojen pelejä voi sitten katsella jossain baarissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös