Miro Karjalainen

• 19 631
  • 182

Alice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat K-Espoo
Kolmannessa erässä alkoi heräillä, ja taklaa kyllä saatanan kovaa. Eiköhän Karjalaisesta kehkeydy ihan hyvä pakki Ässille, mutta pitää laittaa kiekollisen pakin kaveriksi. Puutio-Karjalainen voisi olla ihan soiva peli, Riekkinen katsomoon.
Samaa mieltä, en olisi kyllä teinä yhtään huolissani ainakaan kaukalon sisäisestä toiminnasta, vähän kuntoa pitää hakea, mutta kyllä siellä sitä tuttua Karjalaistakin näkyi ja tulee varmasti kyllä olemaan teille juuri se mitä hankittekin. Ja väkivaltaosasto tykkää.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tämä peli nyt ei ollut häävi suoritus, mutta tämän voi nähdäkseni samalla sivuuttaa ihan olankohautuksella. Selvähän se oli, että kahden kuukauden pelitauon jälkeen homma näyttää tuolta. Ei nyt kuitenkaan katsellut kuin yhden maalin aitiopaikalta

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Samaa mieltä, en olisi kyllä teinä yhtään huolissani ainakaan kaukalon sisäisestä toiminnasta, vähän kuntoa pitää hakea, mutta kyllä siellä sitä tuttua Karjalaistakin näkyi ja tulee varmasti kyllä olemaan teille juuri se mitä hankittekin. Ja väkivaltaosasto tykkää.
Näin on, ei tästä parane huolestua. 24h joukkueen kanssa, ja ehkä yhdet jäät takana. Kyllä minä tykkään.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllähän se jotenkin huokui, että pelituntuma on mitä on. Mutta eiköhän tuo paranna otteitaan, jahka pääsee peliin ja porukkaan sisälle. Ei kai kukaan odottanutkaan, että siellä jo tänään olisi mies täydessä terässä?

Kolmannessa erässä antoi jo hieman näytettä siitä, mitä tuleman pitää. Pari oikein muikeaa pommia osui kohdilleen, eikä yhdelläkään kärppäpelurilla ollut haluja muistuttaa Karjalaista teoistaan. Sen sijaan Karjalainen itse tuli aina paikalle, jos vihellyksen jälkeen oli potientiaalista nujakointia tiedossa.

Joten tykkäsin ja täältä varovainen zemipeukku. On myös ihanaa huomata, että joillakuilla suippokorvaisilla etelän naapureilla on jo nyt lurahtanut pelkoripulit pupupöksyihin. Siitä minä nautin :)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Artyukhin
Joten tykkäsin ja täältä varovainen zemipeukku. On myös ihanaa huomata, että joillakuilla suippokorvaisilla etelän naapureilla on jo nyt lurahtanut pelkoripulit pupupöksyihin. Siitä minä nautin :)
Muistakaa esittää vielä muutama toive kenen kanssa Miro lähtisi tansseihin. Tulee maali mieheen niinkuin Anttila ja Rueschhoff tänään :-)

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ennen peliä sanoin, että Karjalainen pelaa 7. pakkina ja vajaa 10min. No pelasi sentään 10.48min. Tästä se lähtee pikkuhiljaa, ennen kuin runkosarja on lopussa niin Karjalainen on top6 pakki. En lähde nyt spekuloimaan ketä väistyy tieltä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy