Synnyin: Turussa, mutta pääsin ensikertalaisena hyvällä käytöksellä 7,5 vuodella.
Lempinimeni: tuttavallisempi versio siitä nimestä, joka virallisissa papereissa lukee
Perheeseeni kuuluu:vaimo, tytär ja poika
Harrastukseni: lenkkeily, ennen salibandy, nyttemmin enää aussie-rules -sähly kerran viikossa.
Herkkuruokani: Kunnon pihvi
Lempivärini: sininen
Keräilykohteeni: isäni on aina kerännyt aivan kaikkea, minä olen tästä syystä tietoisesti oppinut välttämään moista mielenhäiriötä.
Paras lukemani kirja: viimeksi taisin lukea kirjan pari vuotta sitten. Arto Paasilinnan tuotantoa tuli nuorempana kahlattua läpi.
Suosikkipelini : Jääkiekko katsottuna, sähly pelattuna.
Lempimusiikkini: Autossa tulee toimeen yleensä Radio Cityn, Suomipopin ja Suomi +:n avulla.
Hauskin kouluaine: kielet
Eniten inhoan: lapsiinsekaantujia
Hartain toiveeni: että kasvan koiranputkea ennen jälkipolveani.
Miksi aion tulla: velattomaksi
Paras luonteenpiirteeni: huumorintaju
Mitä arvostan ystävissäni: huumorintajua ja luotettavuutta
Mikä elämässä on tärkeintä: elää niin, että voi nauttia elämästään, heikentämättä muiden mahdollisuutta nauttia omasta elämästään.
Lempinimeni: tuttavallisempi versio siitä nimestä, joka virallisissa papereissa lukee
Perheeseeni kuuluu:vaimo, tytär ja poika
Harrastukseni: lenkkeily, ennen salibandy, nyttemmin enää aussie-rules -sähly kerran viikossa.
Herkkuruokani: Kunnon pihvi
Lempivärini: sininen
Keräilykohteeni: isäni on aina kerännyt aivan kaikkea, minä olen tästä syystä tietoisesti oppinut välttämään moista mielenhäiriötä.
Paras lukemani kirja: viimeksi taisin lukea kirjan pari vuotta sitten. Arto Paasilinnan tuotantoa tuli nuorempana kahlattua läpi.
Suosikkipelini : Jääkiekko katsottuna, sähly pelattuna.
Lempimusiikkini: Autossa tulee toimeen yleensä Radio Cityn, Suomipopin ja Suomi +:n avulla.
Hauskin kouluaine: kielet
Eniten inhoan: lapsiinsekaantujia
Hartain toiveeni: että kasvan koiranputkea ennen jälkipolveani.
Miksi aion tulla: velattomaksi
Paras luonteenpiirteeni: huumorintaju
Mitä arvostan ystävissäni: huumorintajua ja luotettavuutta
Mikä elämässä on tärkeintä: elää niin, että voi nauttia elämästään, heikentämättä muiden mahdollisuutta nauttia omasta elämästään.