Minusta nämä yksittäiset pelaaja"menetykset" eivät ole merkityksellisiä asioita tässä vaan se rempoilu, millä tyylillä halutaan mennä eteenpäin.
Pari vuotta mentiin aivan huikealla staramateriaalilla ilman omia junnuja. Kun se ei sitten toiminut (katsokaa nyt toimistolla herran jumala niitä valmentajiakin ketä olette puikkoihin laittanut), niin otetaan askel samaan aikaan juuri toiseen äärilaitaan. Eli paljon junnuja ja loput sitten juurikin sieltä duunariosastolta ilman käytännössä yhtään valovoimaista staraa. Nyt näyttää siltä, että ne junnutkin hukkuvat sinne harmaaseen massaan muiden mukana.
Minulle ei riitä hyvä yritys, vaikkakin se on piristävää parin viime kauden jälkeen. Minulle ei riitä pelkästään omat junnut, koska ainahan voin käydä A-junnujen peleissä. Itse haluan yksinkertaisesti joukkueen, jossa on katseltavaa useammassa suhteessa. Toisin sanoen haluan nähdä joukkuieta, joita oli joku vuosi sitten järestäin.. omia junnuja, todellisia liigatähtiä ja duunareita. Sopivassa suhteessa. Jos itse kasaisin joukkuetta, niin se olisi aika lailla saman tyylinen kuin Jokerit ja HIFK on nyt. Nuoruutta, tähtiä, kovuutta ja meininkiä. Tämä vaikka HIFK ei olekaan vielä tällä kaudella menestynyt.
Ainoa lohtu tässä tosiaan on se, että mikäli tämä todellakin on suunniteltua esim. ensi vuotta varten ajatellen, niin runko joukkueelle on melko hyvin kasassa. Tämän vuoden jälkeen päättyy muistaakseni pari melko kallista sopimustakin.. Pelkään vain pahoin, että kohta tippuu 3 laituria ja 2 pakkia, jolloin kasvatustyö jää kesken ja rahat palaa ensi kaudeltakin.