Minne menet, Oulun Kärpät?

• 998 131
  • 3 885

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Todella rajua uhkapeliä päätettiin pelata tällä kaudella. Kukaan ei oo johdossa turvassa. Itse oon sen verran ollut yrityselämässä jo mukana että toimitusjohtajasta lähtien tästä on kannettava vastuu. Kiva Tommin massin käärimiset ei auta jos päätuotteen arvo uhkaa romahtaa täysin. Tulkaa nyt joku vielä puolusteleen näitä puupäitä.

Northbound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Todella rajua uhkapeliä päätettiin pelata tällä kaudella. Kukaan ei oo johdossa turvassa. Itse oon sen verran ollut yrityselämässä jo mukana että toimitusjohtajasta lähtien tästä on kannettava vastuu. Kiva Tommin massin käärimiset ei auta jos päätuotteen arvo uhkaa romahtaa täysin. Tulkaa nyt joku vielä puolusteleen näitä puupäitä.

Harmi kun tavallisen työelämän säännöt eivät päde näissä amatöörien puuhastelukerhoissa. Kärpät on myös sellainen. Mää häpeän.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Samaa mieltä. Nyt pelataan vähän turhan korkeilla panoksilla tätä peliä, kun muutoksia valmennukseen ei tehdä vaikka sarjapaikka on panoksena. Uskomattoman jääräpäistä ja ylimielistä porukkaa on toimistolla, ettei tilannetta haluta nähdä tai ymmärtää.

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei mitään puolusteltavaa mutta jääkiekko ei ole tuon organisaation päätuote ollut pitkään aikaan.
Näinhän se valitettavasti on. Harmi kun itse elää niin tunteella vaan tätä urheilupuolta, että toivoisi, että oman rakkaan suosikkiseuran päätuote olisi urheileminen...

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Myönnän seuranneeni pitkän aikaa vahingoniloisena tätä Kärppien alakuloa, mutta rajansa kaikella.

Miten voi olla mahdollista että Oulun Kärpät on tällä hetkellä sarjataulukossa sijalla neljätoista? Neljä-vitun-toista. Uskomatonta.

Tuo on sellainen työnäyte josta koko toimiston väki ansaitsisi kengän kuvan perseelle. Ei tämä ole enää mikään epäonnistuminen vaan koko seuran nolaus.

cardic

Jäsen
Suosikkijoukkue
(oli joskus) Kärpät
Kyllä nyt on vaan aika pudota mestikseen, ikävä kyllä. Kunnon tuuletus toimistolla tapahtuu vain mestiksen kautta ja sitähän nyt tarvitaan, tuuletusta isolla kädellä.

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Austin Rueschhoff, Marcus Björk
Itseä ainakin vituttaa esim Kovarcikin ja Björkin puolesta tämän saatanan saunakerhon toiminta. Aivan ylikylän jätkiä tähän liigaan, mutta vittu ilman valmennuksen tukea, joutuvat omilla henkilökohtaisilla taidoillaan pitämään tätä uppoavaa laivaa pinnalla.

Japi Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rockets
Myönnän seuranneeni pitkän aikaa vahingoniloisena tätä Kärppien alakuloa, mutta rajansa kaikella.

Miten voi olla mahdollista että Oulun Kärpät on tällä hetkellä sarjataulukossa sijalla neljätoista? Neljä-vitun-toista. Uskomatonta.

Tuo on sellainen työnäyte josta koko toimiston väki ansaitsisi kengän kuvan perseelle. Ei tämä ole enää mikään epäonnistuminen vaan koko seuran nolaus.
Olet seurannut pitkän aikaa Kärppien alakuloa ja kysyt miten voi olla mahdollista, että joukkue on sarjataulukossa sijalla 14.?

Koko kauden tätä touhua seuranneena, itse en ihmettele tai kyseenalaista sitä yhtään.

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Olet seurannut pitkän aikaa Kärppien alakuloa ja kysyt miten voi olla mahdollista, että joukkue on sarjataulukossa sijalla 14.?

Koko kauden tätä touhua seuranneena, itse en ihmettele tai kyseenalaista sitä yhtää.
Ihmettelenkin juuri sitä että miksi tälle katastrofille ei tehty yhtään mitään vaikka kaikki näkivät mistä homma kiikastaa. Miten voi olla mahdollista että tuollaista valmennuksellista suorittamista on katseltu koko pitkä kausi?

Japi Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rockets
Ihmettelenkin juuri sitä että miksi tälle katastrofille ei tehty yhtään mitään vaikka kaikki näkivät mistä homma kiikastaa. Miten voi olla mahdollista että tuollaista valmennuksellista suorittamista on katseltu koko pitkä kausi?
Kiitos tarkennuksesta!

Tuskin toimistolla vieläkään nähdään mitään ongelmia valmennuksesta. Harmi, kun siirtoraja meni jo umpeen niin ei voi pelaajiakaan enää vaihtaa.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Myllykoski sen Maikkarilla kertoi. Näillä mennään koska Mäntymaa ei ole jäänyt bussin alle tjmv. Tällä tasolla on meidän urheilujohtaminen.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Syvyyksiin mennään. Onneksi kupla pysyy pinnalla, kunnes puhkeaa.
Ei ole mitään kuplia tai saunakerhoja! Täältä olen lukenut. Tyhmiä ajatuksia sellaiset kuulemma.

Kaikki tykkää kaikista ja arki on hyvää. Kaikki on ammattilaisia, ei tarvetta vaihtaa valmentajaa kun kaikki tykkää siitä. Näin täällä on kerrottu erään Ankkalinnaan viittaavan nimimerkin osalta

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Joukkue tietenkin tarvitsee kaiken tuen tällä hetkellä, mutta ajatelkaapa jos Poromafialta tulisi tiedote, jossa ilmottavat että fanikatsomo on kuplassa, johon ei ylety tieto Kärppien kotipelistä ja ylipäätään tilanteesta, jossa kotijoukkue tarvitsee kaiken tuen, eikä näin ollen ole paikalla seuraavassa kotipelissä.

"Kuoleman peli" JYPiä vastaan, ja lähes tyhjä fanikatsomo. Siinäpä sitä olisi kuittia Kärppien johdolle.

Mutta joo, tämä nyt vain tällainen turhautunut ajatus, joka tuli mieleen. Ei missään nimessä toive.

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Onneksi on kirkkaat silmät ja selkä suorassa. Kaikkemme annettiin, tällä kaudella ei riittänyt.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tuossa kun miettii vaikkapa Pelicansia ja HPK:ta, niin siellä ne puutteet tunnustettiin ja palkattiin kokeneet kiekkomiehet valmennukseen kokemattomien tilalle. Tuloksena molemmat ovat esittäneet huomattavasti parempaa ja etenkin tuloksekkaampaa jääkiekkoa. Pelicansia varmaan harmittaa, että hekin aikailivat turhan pitkään sen ratkaisun kanssa ja sekoilivat myös vähän. No mikäs heillä yhtäläisyytenä Kärppiin? Oma kasvattipoikahan se siellä penkin takana oli. Tunteita ei saisi olla liikaa mukana, kun näitä kovia päätöksiä pitää tehdä. Silloin kun on epäonnistuttu, niin on epäonnistuttu.

Playouteilta todennäköisesti pelastaa se, että Jyp vaikuttaa vielä heikommalta

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Playouteilta todennäköisesti pelastaa se, että Jyp vaikuttaa vielä heikommalta
Tosin Kärpillä on paha tapa hävitä myöskin ne tärkeät ottelut ns. Heikompia vastaan.

Kyllä Kärpät on heikoimmilla tässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy