Mainos

Minkälaisia nimiä kännykän luettelossa?

• 810
  • 20

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli minkälaisia nimi pidätte kännykässänne? Onko ihan oikeet nimet, vai onks jotkut hauskat lempinimet? Itsellä on suurin osa oikeita nimiä paitsi muutama, hauskin ehkä meidän luokkalainen, joka on Herra Papu.:p

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun kännykkänimilistani on neutraali elikkä tyyliä "Nielikäinen P". Huomaa myös pienten kirjainten käyttö.

PS Esimerkkini myötä saimme tungettua Nivalan Cowboyn tähänkin viestiketjuun. KYLLÄ NYT TUNTUU HYVÄLTÄ!!!

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tokihan luetteloa täytyy ylläpitää mahdollisimman kirjavana ja vaikeaselkoisena: E. E. Campo, Hiekan Siirtäjä, Jarno Trulli, Kals are in Hayu, Jtan Ktan, Mr. Recordthief, Sly, Snius, Torricu, Y. Malmsteen, jne.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erikoisin nimi listassa on ehdottomasti "G4.1..G.444?1..G", joka oli ilmestynyt listaan jonkun opiskeluriennon aikana. Lisäksi luettelosta löytyy mystinen Pasi, jonka henkilöllisyydestä minulla ei ole harmainta aavistusta.

93

Jäsen
Siivosin juuri sim-korttini muistin, joten ihan lempinimi/etunimi/sukunimi -linjalla mennään. Siivouksessa katosivat mm. seuraavien henkilöiden numerot: Heidh, Lau7A Än, sekä ihmiskunnan suurimpiin mysteereihin kuuluva JAMMA JAMMA MIKK.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos joku on soittanut jostain turhanpäiväisestä asiasta, esim pyytänyt verkostomarkkinointiin tai jotain, niin olen tallentanut numeron nimellä Älä Vastaa! Harvemminpa ne silti uudestaan soittaa jos on tehnyt jo asian tarpeeksi selväksi. Ja yleensähän tuleva numero on kyseisissä tapauksissa estetty.

Miksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina välillä viikonlopun jälkeen kännykän muistiin ilmestyy uusia nimiä, kuten girlgirl, Jaana=kissa ja pesää??? Harvemmin niistä muistaa mitään.. joskus saattaa nousuhumalassa soittaa ja palauttaa mieliin kyseiset neitokaiset. :cool:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Itse olen tallentanut numeron 666 nimellä The Devil. Mikäli näytössä joskus välkkyy "The Devil calling..." niin silloin on kusiset paikat.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puhelimesta löytyy kaikenlaisia nimiä, jotkut aivan oikeita ja asiallisia, sitten lempinimiä myöskin. Mutta löytyypä sieltä sitten tällaisiakin: Bitch, Miuku Mauku, Mrrr..! Grrr..!, Noita-akka, siiderimies, söpöski, -trust no1- jne.... :)

Myöskin hakametsän jäähallin numba näkyy tuolla olevan.. :rolleyes: Olisi ilmeisesti aika taas siivota luetteloa.

Yksi mielenkiintoinen, jonka olen tallentanut, on numero, johon soitin unessani. Herättyäni muistin tuon numban ulkoa, ja soitin siihen piruuttani, mutta kuului vain "valitsemasi numero ei ole käytössä.." . Olen kuitenkin säästänyt sen puhelimessani nimellä "unta..."

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
No, tuosta kun lähtee menemään, niin tuleehan sieltä tällaisia väännöksiä kuin bAYWAtCh CALLS, bRUtUSböMbE, hEViMiESMääN, PAiStiNPANNU, kOLOMACkäNZY, PikkUhiiPijä, SOittAASYdEEMi, SäMPYLäSYYLä, URPiAiNEN ja loppuun muutama jääkiekkoilija.:) Löytyypä jopa SAkU kOiVU.:) (Jokainen saa itse arvuutella onko tämä kOiVU itse herra Survivor vai joku muu.:) )

Huomioikaa erityisesti hienot isojen ja pienien kirjaimien yhdistelmät. Alueelle kuulumattomat kyllästyvät välittömästi kännykän muistin selaamiseen.:p

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Geippari-Luoto,Vako-Sainio,Burma,Geizi,Laba,Jacob,Koris,Kuminaama,Laban kosto,Laku,Mambo,Mr.Bean,Peko,Rööki,Soikkeli...ja joka päivä listaan ilmestyy nimiä kuten:akapostolhd,pgadnmw ja tuamgpua

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Erittäin harva nimi muistissa on oikea, tai edes oikea lempinimi. Esimerkkeinä löytyy dj:Hérgìñho.z, kiKikiKikiKi, MUGG-UGG, MUSTA surma, pien**Kus*pää, SaTuRN'S jne.. Useimmat nimet on kyllä sellaisia, että niistä saa selvää ja ne pystyy yhdistämään ko. henkilöön..

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Munat vasemmassa puntissa

Itse käytän pelkästään 'Sukunimi Etunimi' -muotoa selvyyden vuoksi, jotta ei pääse nimen takana oleva henkilö unohtumaan. Ennen tätä käytäntöä jouduin harmikseni aika ajoin huomaamaan, että en muistanut jonkin luettelossani olleen nimen takana piileksivää henkilöä. Ongelmaksi muodostuu nykyisessä systeemissä se, että mitä tehdä, jos sattuu tuntemaan kaksi saman nimistä henkilöä. Olen ratkaissut asian siten, että en huoli tuttavapiiriini kuin yhden saman nimisen henkilön. Jollain tapaa tämä saattaa rajoittaa sosiaalista kanssakäymistäni, mutta asetan etusijalle puhelimen nimiluettelon loogisuuden, kunnes paremman tavan keksin. Onko muilla vastaavia kehitelmiä?

Wolves

Jäsen
Itselläni löytyy sekä oikeita nimiä, että lempinimiä.

Paras tarina liityen nimiin, on kyllä serkkuni tekemä jekku kaverilleen.

Kaverit olivat viettämässä iltaa pubissa ja serkkuni kaveri ajatteli sitten piipahtaa hotelli helpotuksen puolella. Pahaksi onnekseen hän jätti puhelimensa pöytään lähtiessään ja piruiluksi tästä, serkkuni teki seuraanvanlaisen jekun. Hän nappasi kaverin kännykän ja etsi sieltä oman numeronsa ja rupesi hieman muokkailemaan omaa nimeään. Nimen vaihto onnistui ja kaverin puhelin takasin pöydälle ja sitten vain odoteltiin kaverin saapumista. Kaveri saapui takaisin pöytään ja samalla kun kaveri sai perseensä penkkiin, serkkuni soitti omalla puhelimellaan pöydän alta kaverin puhelimeen, joka tässä vaiheessa oli jo kaverin kourassa. Ties mitä puuhasteli sen kanssa. Puhelimen soidessa ensin kuului karmea huuto ja kiroilu. Sen jälkeen kaveri valahti vitivalkoiseksi, tarkistettuaan muutaman kerran ruudussa vilkkuvan tekstin. Ruudussa nimittäin vilkkui "JUMALA soittaa".

Cruel joke...

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Joskus nuorena poikana tuli krapulassa tallennettua "tyttö". Muisti oli aamulla loppunut kesken eikä kehdannut tunnustaa...

Joskus kaverin puhelimesta ilman lupaa soiteltiin sen tutuille eli yksi oli "Silja Kaisa". Tyttö vastasi puhelimeen Kaisa ja kaveri kysyi vielä että onko "Silja-Kaisa"?. No tytön nimi oli Kaisa - oli joku hoito Ruotsin laivalta.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä niitä outuja löytyy minultakin: Dj mace, pippe, Esko (paras), haksu, home, Höröhammas, Jannu, Jompe, Marsu, Mutsi Fakki, Nelli Rölli, Noora Ah., Norppa, Ottopoika, Raineri ja jo aiemmin mainittu Herra Papu Ym. Ym. Ym.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No muutama ihan "hauska" löytyy.

Sitruuna. Kaveri oli hyvin vihainen juhannuksena ja lentävä lause kuuluikin:"Älä nyt ole noin Sitruunana." Viime juhannuksesta asti tuollainen siis ollut.

Siivooja. Oli kaunis lauantai-päivä ja lähdimme uunisaareen piknikille ja oli edellisenä dokausiltana sovittu, että sinne mennään porukalla. No yhdelle pariskunnalla soitimme ja he ilmoittivat, että "on hyvä päivä siivota, kun on lauantai ja kaikkea..."

Pilvenpiirtäjä Eki. En edes muista mistä väärin kuullusta lauseesta tuo lähti, mutta väärin kuultu nimi kuitenkin. Nyt siis luurissa.

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Lähes kaikki numerot on tullu tallennettua jollain hieman erikoisemmalla nimellä, onneksi tulee niin harvoin uusia numeroita että kyllä nuo muistaa. Erikoisimpia ovat Armstrong, auto kun vene, Commando Turgeon, Hönkijä, KäSiJaRrU, Matthew Barnaby, Merkonomi, Nahkaneliö ja Veijo Perä. Kaikkiin nimiin liittyy jokin juttu miksi niistä on tuollaisia tullut mutta yhtäkään tarinaa en muista.

Tietysti myös kaikki "Fjd G.g X yli" tyylisen nimet ovat tuttuja, kuten myös mielettömän pitkät numerot kyseisen kaltaisten nimien takana

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy