Minkä sortin pelimiehiä

  • 1 325
  • 20

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
tällä palstalla oikein kirjoittelee??

Jääkiekkotietous palstalla on huipussaan ja siksi kiinnostaa tietää minkä tasoisia pelureita (entisiä tai nykyisiä) täällä oikein luuraa?
Itsellä mennäajoilta "vankka" 2. divari.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
"Oikeata" lätkää en ole pelannut millään tasolla, mutta pöytälätkässä olin joskus kaveripiirissäni kova luu.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
C-junnuissa ura loppui kuten myös jalkapallon kohdalla. Sen jälkeen puulaakia eri näköisissä joukkueissa, muuta ei enää pariin vuoteen.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Olen pelannut noin seitsemän vuotta Ässissä aina B-junioreihin asti.Menestys tosin yleensä karttoi minua,mutta hyvän muistot on noista ajoista jäänyt!:)
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Hifkin junnuissa muutama vuosi 70-luvulla.Nuoret junnut Hifkillä oli siihen aikaan surkeita. Tikkasen Jokereilta tuli pattiin aina vähintään 10-0.Muistamistani joukkueista TJV oli lähinnä samaa tasoa ja Chicago.En muista mitä sarjaa pelattiin,mutta Forssaa ja Karhulaa kauempana ei kyllä käyty.Parasta oli,että välillä päästiin pelipaidoissa ilmaiseksi liigapeleihin.
Siihen aikaan ei säännöllisiä treenivuoroja ollut,vaan seuraavien treenien paikka ilmoitettiin yleensä edellisissä treeneissä ja joka treeni maksettiin erikseen.Myllypuroa,Matinkylää ja Pirkkolaa lähinnä kierrettiin.
Siinä väkisinkin kipinä loppui pikkupojalta lähinnä julkisilla kamoja raahatessa ja jotenkin loppui se Hifkinkin sympatiseeraus oman ´uran´myötä.Eipä näkynyt yhtään jätkää siitä jengistä urheilupalstoilla myöhemmin.
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Pelimiehen tausta

17.- kausi lähti juuri käyntiin. Toissa kaudella roikuin viellä 2-divarissa mutta nyt olen löytänyt oman tason ja kiekkoilen 3 divarissa. 3-divari on vasta tosi pelimiesten sarja. Osa miehistä vois pelata pikku treenauksen jälkeen mestistä mutta suurin osa joutuu ottaan tukea laidasta :p

Onpa tullut muuten otettua yhdeltä pelimiehelta (nykysin NHL:ssä) niin kovaa nokkaan ettei meinannut osata hallita kotiin pelin jälkeen


Ei se sarjataso vaan ne onnistumisen elämykset ja voittamisen tunne!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse pelailin maalivahtina luonnonjääsarjatasolla B-junnuksi asti. Tosin pelasin tuolloin yli-ikäisen' C-junnusarjassa. Paras saavutus oli, kun joukkueemme sai paikallisen vuoden jääkiekkoilija-palkinnon ja äänestyksessä palkinto luovutettiin minulle.
 

Wolves

Jäsen
Re: Pelimiehen tausta

Viestin lähetti laiska laita
Onpa tullut muuten otettua yhdeltä pelimiehelta (nykysin NHL:ssä) niin kovaa nokkaan ettei meinannut osata hallita kotiin pelin jälkeen

Kuka, Kuka...kerro heti:)
 

Rocco

Jäsen
Re: Pelimiehen tausta

Viestin lähetti laiska laita
Onpa tullut muuten otettua yhdeltä pelimiehelta (nykysin NHL:ssä) niin kovaa nokkaan ettei meinannut osata hallita kotiin pelin jälkeen

Onko muita vaihtoehtoja kuin Sami Helenius...?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pöytälätkässä on tullut käytyä muutamat MM-kisat, vaikka viimeiset jäi väliin. Isommassa versiossa on tullut oltua lähinnä vain kaukalon ulkopuolella.
seuraavassa osoitteessa on vähän lisää asiasta kiinnostuneille.
http://sauna.net/spjkl/
 

JanJ

Jäsen
Lätkää tuli lätkittyä Porin Ässissä b-junnuihin asti ja
sen jälkeen pelasin kauden kaukalopalloa Jyväskylässä.
Sitten vaan satunnaisia alasarjamatseja futiksessa ja kaukiksessa. Ai niin, pelasin nappulana siis futista mm. Harjunpään Tuiskussa, Friitalan Yrityksessä, Vanhakylän Alussa sekä Musan Salamassa.
 

Tuamas

Jäsen
Uraa...

Ihan junnuna pelasin futista Bk-46:ssa parisen vuotta. Sitten jääkiekkoa C-ikäiseksi asti. Siitä lähtien olen panostanut lähinnä salibandyyn, on tullut pelattua puulaakia ja oikein virallisia sarjaa.
Tällä hetkellä A-junnujen liigaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pöytälätkää ja EASportsin NHL-sarjaa.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Menin ensimmmäisen keran luistimille 3-vuotiaana ja aloitin Karhu-Kissoissa 6-vuotiaana juniorina. Siihen aikaan pelasin myös Nappulaliiga jalkapallossa KontU:n joukkueessa.

Minä tyhmä kuitenkin lopetin jääkiekon pelaamisen 11-vuotiaana.

Nykyisin harmitaa se aivan vietävästi.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Ura oli pitkä....

Ensimmäisen kerran luistimilla 4-vuotiaana ja sitten viiden ikäisenä pelasin minun ensimmäisessä HPK:n juniorijoukkueessa. Joukkueen kaverit olivat pari tai jotkut jopa muutaman vuoden vanhempia ja alkuvauhteja tuossa joukkueessa vetelivät myös ainakin Jykä Louhi ja Riku Hahl.

Sen jälkeen perustettiin -83:lle oma junnujoukkue, jossa sitten pelailinkin C-ikäiseksi asti. Kaksi kertaa olen myös päässyt alueleirille ja tipahdin pois joukosta juuri ennen Pohjolaleiriä. Tippuminen aloitti varmaankin sitten sen pilkkeen hiipumisen ja edessä oli lopettaminen ja lumilautailun aloittaminen.

Viime vuonna koko ratkaisu pentuna alkoi harmittamaan, niin vietävästi, että perustettiin kavereiden kanssa salibandyjoukkue miesten 5-divariin :D

Allekirjoitan myöskin sen, että sarjatasolla ei ole väliä kunhan saa tehdä sellaista mistä tykkää ja mistä todella nauttii. Ne onnistumisen tunteet, kun ylämummo helähtää...aiai! :)
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Neljä vuotta junnufutista MauPassa, joka loppui siihen että valmentaja ei perkele keksinyt muuta harjoitetta kuin juoksemisen...
Sitten vuosi käsipalloa Spartassa. Ainakin parani ruotsin numero koulussa. Ja sitten keksin luokkakaverin kanssa mennä East City Giantseihin "pelaamaan" amerikkalaista jalkapalloa. Kolme kuukautta harjoitteita ja vasen jalka kappaleiksi. Kaveri katsoi touhua sentään vuoden ja keksi sitten ruveta nyrkkeilemään. Sillä lailla.
Tuon jälkeen olenkin ollut melko haka välttelemään varsinaista urheilemista, mitä nyt sählyä on tullut pelailtua kaveriporukoissa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Harrastepohjalla. Ei koskaan kakarana kiinnostanut urheilu, mutta yläasteella puri urheilukärpänen ja kovaa. Koulujoukkueessa pari vuotta, kaveriporukoissa yhteensä viitisen vuotta. Sitten pettivät polvet (maalivahti) ja siirryin salibandyyn. Se jatkuu nykyäänkin.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Ai Minkälaisia pelimiehiä?

Tässä:

NHL:ssä 749 ottelussa 648 + 922 = 1570 :D
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Re: Ai Minkälaisia pelimiehiä?

Viestin lähetti Lemieux#68
Tässä:

NHL:ssä 749 ottelussa 648 + 922 = 1570 :D

Ei mikään pelkkä pelimies, vaan myös kielitaitoa riittää!!!:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös