hätrikki ||
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Niin, jokainenhan sieltä pesästä lähtee aikanaan. Näin tämmöisen kysymyksen jossain plussalehdessä, ajattelin pistää tännekkin. Itsellä on reilu vuosi asumista omassa vuokrakämpässä. Olin pois lähtiessä kahdeksantoista, rahat ja eväät ovat riittäneet tähän asti. Työpaikkahan on se, mikä monesti mahdollistaa muuton omaan kotiin, tai sitten tietenkin opiskelun perässä muutto toisella paikkakunnalle.
Itse suosittelen lämpimästi asumista yksin, ennen kuin muuttaa likkakaverin (tai poikakaverin) kanssa saman katon alle. Sen verran kuitenkin on oppimista kodin leikkimisessä - riippuen tietenkin kasvatuksesta. Jos on äiti pistänyt tamppaamaan mattoja, tekemään ruokaa ja pesemään pyykkiä niin on paljon helpompaa muutto omilleen.
Itse suosittelen lämpimästi asumista yksin, ennen kuin muuttaa likkakaverin (tai poikakaverin) kanssa saman katon alle. Sen verran kuitenkin on oppimista kodin leikkimisessä - riippuen tietenkin kasvatuksesta. Jos on äiti pistänyt tamppaamaan mattoja, tekemään ruokaa ja pesemään pyykkiä niin on paljon helpompaa muutto omilleen.