Kolme cd-muotoista äänitettä on tullut noin viikon sisään hommattua.
Wildheartsin Best of irtosi play.comista neljällä eurolla. Teininä tuli diggailtua bändin c-kasetille kopioitua P.H.U.Q-levyä aikalailla, mutta sen jälkeen oli koko orkesteri unohduksissa toistakymmentä vuotta. Pikkuisen jännitti tämä jälleenkohtaaminen, mutta hyvinhän me vieläkin toimeen tulemme.
Vähän kuin olisi entistä tyttöystävää käynyt vetäisemässä, eli reipasta meininkiä ja hyvää ääntä, ja toimii etenkin pikkukännissä!
Skinny Puppyn Greater Wrong Of The Right on huikea älppy. Helvetin paskahan minä olen vertauksia aina ollut keksimään, mutta jollain tapaa tulee mieleen Massive Attackin ja Prodigyn kohtaaminen tästä. Varmaan siksi, etten muita tuon alan artisteja edes tiedä.
Melkein harmittaa, että ei ole ikinä nuo alkoholia vahvemmat päihteet kiinnostanut. Essoa kun nappaisi ja hommaisi olohuoneeseen strobot, niin tämä voisi olla ihan parasta sontaa ikinä. Sata pistettä tälle siihen asti, kunnes tähänkin kyllästyn.
Van Halenin Fair Warningin hankin taannoin lukemani VH-kirjan innoittamana. Musiikkikirjoja lukiessa tekee aina mieli hankkia levyjä.
Kehuivat kirjassa tätä Van Halenin raskaimmaksi ja synkimmäksi albumiksi (jos oikein muistan). Siitä en tiedä mitään, koska ihan ensimmäiseksi Van Halenista on aina tullut mieleen hyvällä tavalla koominen Jump ja aivan übersusipaskaoksennuspökäle Can't Stop Loving You. Niin, ja Right Now!
Tämähän on hauska levy. Unchained ja Mean Street ovat ihan mahtavia tsibaleita. En minä tässä kyllä mitään synkkää kuule. Pitäisi varmaan sanoituksiin perehtyä, niin voisi sekin puoli avautua.
Seuraavaksi täytyy hankkia Def Leppardia, lisää Skinny Puppya ja laittaa tuleva Lamb Of God ennakkotilaukseen. Uusi Nappiskin kiehtoisi, mutta saapas nähdä sen kanssa sitten.