Viestin lähetti korkki
Ostin tänään ihan kokoelman vuoksi Yön Kuolematon -levyn kun se oli Prismassa tarjouksessa. Kaikki aikaisemmatkin Yöt minulla on ja aika kasa sinkkuja. Tää on kyllä ihan iskelmää tämä levy. Edellinen "Rakkaus on lumivalkoinen" oli huomattavasti parempi. Tämä on yhtä mitäänsanomaton kuin Valo tai pari sitä edeltänyttä. Miksei Yö voisi tehdä pelkkiä Varieteita ;)
En tiedä montako kertaa olet kuunnellut levyn läpi, mutta itselleni on käynyt ainakin muutaman kerran niin, että olen kuunnellut levyn muutaman kerran läpi ja tuominnut ihan paskaksi. Sen jälkeen levy on CD-telineessä ollut pölyttyneenä pari viikkoa ja sitten olen antanut sille vielä yhden mahdollisuuden. Ja kas kummaa, silloin ko. levy kolahtaa ihan kympillä. Nyt en muuten tarkoittanut Yön levyä ;)
Joissain levyissä on tarkoituksella haettu sellaisia sävelkulkuja, että tarkoituksena on nimenomaan antaa vastuu kuulijalle, eli jotkut levyt eivät toimi taustamusiikkina ollenkaan, mutta silloin kun kuuntelija keskittyy täysillä kuuntelemiseen, niin levy voi olla jopa mestariteos.
En muuten muista, minkä CD:n ostin viimeksi. Siitä on ainakin pari kuukautta aikaa.