minihameista

  • 2 034
  • 6
Tila
Viestiketju on suljettu.

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
tuossa autopalstalla joku tokaisi ;kesän tullen tulee liikenteeseen myös minihameet!!
joo sehän on kuuma paikka kun kimulit kulkee piukassa minissä liukkaat nailonit säärissä,rupee ottaa niin eteen että...:D
 

theref

Jäsen
Hmm...

Ellet ole huomannut, tämä ei ole mikään chattipalsta! Röörin kornerin jutut ovat todella syvällisiä mietiskelyjä elämän kylmistä tosiasioista. Lyhyet toteamukset eivät tänne kuulu!
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä, mitä???

No johan nyt on, kun isäntä on poissa, niin kissat hyppii pöydillä! Älkää nyt hyvät moderaattorit alkako täällä, Röörin valtakunnassa, päsmeeräämään, vaan sallikaa heidän tulla tyköni. Sillä niin mitätöntä tarinaa ei ole, jota en laupeudessani tänne ottaisi -häpeä Reffi!

Ilokseni panin merkille tänne tulleen muitakin viestejä. Se on hyvä se. Oikeastaan minua varsin kyrsikin tuo, ettei tänne kukaan- arvon rouvien -lisäksi juurikaan viitsi kirjoittaa. Ja nyt kun joku avaa latua, niin olette siitä motkottamassa -ei hyvä. Pankaa vaan tarinaa kehiin kaikki, jos siltä tuntuu. Itselläni on ollut nyt viimeaikoina niin jumalaton duunipaine päällä, etten ole kerennyt edes käydä palstaa lukemassa -saati sitten mitään kirjoittaa. Hävettää sikäli, että taidan olla koo:lle tarinan velkaa... teistä muista niin väliä... Annas kun haen koo jääkaapista bissen, niin katsotaan mitä toivomastasi aiheesta irtoaa.
 

theref

Jäsen
Nöyrin anteeksipyyntöni

Ei ole tuomarin rooli helppo missään eikä ikinä. Pahan ja ikävän miehen maineen sain kun erehdyin eräälle kirjoittajalla motkottamaan tuolla toisella palstalla. Enhän minä nytkään tuominnut kyseistä kirjoittajaa, huomautin vain hieman... Tämäkin johtui vain ja ainoastaan siitä, että tältä palstalta olen tottunut lukemaan pidempiä todella kovasti nauruhermoja kutukuttavia tarinoita enkä vain pieniä lyhyitä parin rivin juttuja.
Enhän minä toki Ruotsissa asuvaa ystäväämme tahtonut maan rakoon liiskata, en toki. Yritin vain saada häntä hieman ymmärtämään että ehkäpä tuollaiset lyhyemmät chattityyppiset viestit kuuluisivat mieluummin tuonne Vapaan Keskustelun puolelle.

Ääh, pitäisi joskus, edes kesäksi unohtaa kaikenlainen nipotus ja keskittyä oleelliseen: Juuri noiden mainittujen minihameiden toljotteluun! Silmäniloa riittää, toivottavasti pyörä pysyy pystyssä ja auto oikealla kaistalla...

Vielä kerran, nöyrin anteeksipyyntöni että puutuin minulle kuulumattomaan asiaan!
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
ok theref.

-ei "huutokauppa"

kättä päälle ja eteenpäin je!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
On ihan pakko kommentoida tähän minihamekeskusteluun eräällä tositapahtumalla. Olin valtion harmaissa keväällä 94. Kevät oli suht lämmin ja jo toukokuussa Hämeenlinnan kaduilla kulki paljon minihameisiin ja kireisiin toppeihin pukeutuneita naisia.
Olin silloin autokomppaniassa ja eräällä ajokerralla (olin siis kuorma-autolla liikenteessä) vieressä istunut luutnanatti K. käski pysähtyä risteykseen vaikkei siinä ollut stoppia eikä edes kolmiota. Ihmettelin että mitä helv..., mitä mä nyt tein. Luutnantti avaa ikkunan ja tapittaa tien viereen parkeerattua avoautoa, jossa istui viiden tähden namupala minihameessa ja kireessä mustassa topissa. Noin 20 sekunnin tuijottamisen jälkeen luti sanoi, että olipas pantavan näköinen vosu ja että voimme jatkaa matkaa.

Oli siinä naurussa pitämistä...:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös