Minä viikonpäivänä olet syntynyt?

  • 2 582
  • 44

Minä viikonpäivänä olet syntynyt?

  • Maanantai

    Ääniä: 11 8,7%
  • Tiistai

    Ääniä: 22 17,3%
  • Keskiviikko

    Ääniä: 12 9,4%
  • Torstai

    Ääniä: 12 9,4%
  • Perjantai

    Ääniä: 10 7,9%
  • Lauantai

    Ääniä: 21 16,5%
  • Sunnuntai

    Ääniä: 13 10,2%
  • En muista.

    Ääniä: 26 20,5%

  • Äänestäjiä
    127

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Onpas outoa. Olen syntynyt yleisinpänä kuukautena ja näyttää siltä että yleisinpänä päivänäkin...Tosin päivämäärä on sama kuin A. Hitchcockilla menehtymispäivä :rolleyes:
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sunnuntaiyönä klo 01.15, jalat edellä, 6 pistettä, hapenpuute. Oli se sen verran traumaattinen kokemus, että muistan sen kuin eilisen päivän. Vuosi oli se rakkauden vuosi...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
helvetin sateisena torstaipäivänä 18. marraskuuta 1982 klo 14.20..kolme muijaa mun kaa saman huonees=))..siitä se alko eikä loppuu näy..
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Enpä olisi muitanut, mutta lauantaina näköjään. Kiireetön vapaapäivä aika hyvin kuvastaa meikäläistä. Laiska ja aivot on liian usein vapaalla...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli synkkä ja syksyinen lauantaiaamu kello 7.47 kun minä tulin maailmaan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Synnyin äitienpäivänä, eli Sunnuntaina, toukokuun toisena sunnuntaina aamusalla muistaakseni.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tiistain lapsi ja maailmaan putkahdin keskellä päivää eli kello 13.45. Synnyin vielä reilun viikon laskettua aikaa ennen, mutta onneksi niin, eikä saman verran myöhässä tai jouluaattona. Muutenkin jo ketuttaa olla syntynyt loppuvuodesta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Torstai, 17. tammikuuta 1980. Kello oli jotain lähempänä neljää iltapäivällä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Eräänä keskiviikkoiltapäivänä, melkein napanuoraan hirttäytyneenä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös