Minä Scoutti...

  • 1 480
  • 1

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Kun nyt kun kuuleman mukaan markkinat pelaajista ovat taysin tyhjat ajettelin avata aiheesta ketjun. Tarkoituksena siis olisi auttaa Lapaa scouttauksessa jotta apuna olisi muutakin kuin vahoja kausikirjoja;).

Lukko tarvitsee ensikaudelle monta pelaajaa ja tuolla eri ketjuissa on jos jonkinlaisia nimia tiputeltu. Kuitenkin nama ns. omat scouttaukset oikeastaan eivat ensikauden Lukkoa koskevaan ketjuun kuulu, joten eikohan aloiteta keraamaan nimia tanne.

Jonkinlaiset saannot pitaa kuitenkin kehittaa ettei homma lahde hanskoista. Koitetaan pitaa jarki mukana ehdotuksissa silla jokainen meista varmasti osaa scoutata Jaromir Jagrin. Eli siis koitetaan unohtaa NHL ja varmasti Lukon vetovoima ei AHL pisterohmuihinkaan tehoa. Lienee myos turha sanoa etta Venajan, Sveitsin ja Ruotsin paasarjat on syyta unohtaa ellei sitten joitain paluumuuttajia ole tiedossa. Jotta ei nyt pelkkaa nimilistaa kerattaisi niin scouttauset on syyta perustella ainakin parila lauseella.

Itse avaan pelin kahdella nimella joita jo olen aiemmin mainostanut:

Brad Schell, Kaksi pelia nahneena olen vakuuttunut etta tama mies olisi SM-Liigassa vahvistus. Ensimmaisessa pelissa jonka nain mies teki 1+4 ja toisessa 3+0. Vahva nuori sentteri jolla hyva kuti ja fyysinen pelitapa lisaksi lukee pelia hyvin. Onpa kaverilla NHL varauskin joten uskon etta Tharsherssissa oltaisiin tyytyvaisia jos kaveri paasisi eurooppaan kehittamaan taitojaan.

Troy Milam, Samalta pohjalta lahdetaan kuin Schellin tapauksessa. Ensimmaisessa nakemassani pelissa 1+3 toisessa 0+2. Taitava pakki joka toisi varmasti apua ainakin ylivoimaan. Ehka puolustuspelissa loytyy parannettavaa mutta kaveri ei ole mikaan ikaloppu joten pystyy viela kehittamaan peliaan. Jakelee nopeita ja taitavia aloituksia mutta hyvana kiekon kasittelijana tuo usein itse kiekon ylos.

Hockeydb:sta voi kayda miesten tilastoja lirkkimassa jos kiinnostaa. Miehet loytyvat taman kauden Gwinnett Gladiators rosterista. Kavereiden sopimuksista en tieda mutta ECHL pelaajat ovat ennekin olleet suht helposti irrotettavissa.
 

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Edellinen kaksikko

Ovat varmaan liian nuoria ja hyviä jotta kelpaisivat nykyiselle Scoutillemme. Lisäksi Hockey.db tuottaa vaikeuksia kun siellä ei ole kuvia ja nuorukaisista ei löydy mistään suomenkielisestä kuvakirjasta elämänkertaa. Pitäisiköhän lahjoa Aku Ankan suomentaja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös