Minä, salakuljettaja...

  • 5 714
  • 17

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin se klassikko vaan sieltä tulossa on, mutta meinaako joku ihan oikeasti siellä olla kuivin suin?

Miten sinä meinaat hoitaa omat juotavasi sinne?
 

Ralph

Jäsen
En ole klassikkoon menossa mutta olen salakuljettanut juominkia Hakametsään. Hupparin etutaskussa oli. Takki päällä ja reppu selässä. Järjestysmies otti reppuni, sanoi että tarkistetaan ettei ole pulloja. Sitten koputteli kylkitaskut ja selän muttei edestä. Ja HPK:n tappio-ottelua paransi nämä juomat.

Ja kaikkea olen kuullut.. Puntissa pulloja tai hupussa..
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Taskussahan tuo 0,2 litran viunapullo (tai nyt taskumatti, kun sellaisen omistan) menee kätevästi Kärppäpeliin. Kärppien pelipaita päällä ei edes silloin, kun näennäinen turvatarkastus suoritetaan, minua tarkisteta. Sen kuin vain kävelee ohi. Yleensä toki turvatarkastusta ei edes ole.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
En ole klassikkoon menossa mutta olen salakuljettanut juominkia Hakametsään. Hupparin etutaskussa oli.

Hmm.. Minulta tarkistettiin joskus vain taputtelemalla mahaan. Yllättävän paljon se liippuu järjestysmiehestä. Yleensä ei kyllä tarkisteta ollenkaan, kun menee siistit vaatteet päällä sinne, niin ei ole epäilyttävän näköinen. Eikä ole mitään tarvetta kyllä salakuljettaakkaan. :)
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
mutta meinaako joku ihan oikeasti siellä olla kuivin suin?

Eikös siellä meinata myydä alkoholia ollenkaan? Pitää varmaan selvitellä, että saisiko sitä rahansa takaisin, vedoten sopimusehtojen kohtuuttomuuteen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viime vappuna salakuljetin europullon Koskenkorvaa yo-haalarien reisitaskussa ja tyhjensin koko pullon kapakassa. Kärppämatsiin olen vienyt Saunalahden viinaa ihan vaan takin taskussa, takki kun oli SS-mallinen ja kaulassa kauniisti taiteltu Kärppien kaulahuivi, jossa on se pieni logo edessä kun sen oikein taittelee. Luulivat vissiin herrasmieheksi haha.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tunnen pari kaveria, jotka vuosia sitten Interrail-reissullaan ylittivät Turkin rajan ganjaa päällään. Rohkeita poikia. Myöhemmin toinen noista hepuista on ryöstetty savuissaan Prahassa kaksi kertaa ja hän kannattaa JYP:iä henkeen ja vereen. Muuan kaverini harrasti intissä parin jägsterin kanssa pilven polttamista. Hupaisa sattuma oli se, että SP:n koirat tutkivat poikien leirin pari tuntia sen jälkeen, kun heidän ryhmänsä oli siirtynyt telttailemaan parinkymmenen kilometrin päähän autoilla. Rohkeita poikia. Eräs ystäväni ja hänen ystävänsä ja minun tuttuni muilutettiin Malmössä, kun Tanskan tulli oli kehottanut ottamaan pojat vastaan. Pitkiä rasvaisia tukkia, kitarakoteloita, herttaista hymyä ja hapuilevaa englantia.

Pojilla oli kukkaa völjyssä. Toinen oli piilottanut kukkansa likapyykkiin, mutta toinen murtui ja paljasti myös ystäväni. Rohkea poika. Teki pojilla tiukkaa tullissa, kun Ruotsin tulli ja poliisi kurmuutti. Jos vanhemmat olisivat saaneet tietää, olisi tilanne ollut täysi katastrofi. Niinpä nämä ystävykset viettivät kesän pahvilaatikossa Helsingissä asuen ja siivoustöitä yöllä harmaana tehden, jotta saisivat sakot maksettua rakkaaseen länsinaapuriimme.

Niin ja kaikki paitsi pilvijääkäri menivät sivariin.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Ikinä en ole viinaa ainakaan Hakametsään salakuljettanut.. Harvemmin perusjärkkärit munia alkavat tunnustelemaan..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siinä on syy miksi pippelipulloa kutsutaan juuri sillä nimellä.

Aiheesta löytyy muuten jo vanha ketjukin, liittyy tosin jalkapalloon ja siihen putkapelleilyyn mitä oli vuosituhannen alussa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
On se niin hirvittävää maksaa siitä paikan päällä myytävästä alkoholista tai olla vaihtoehtoisesi ilman. Kunnon spurgukansa, ei voi muuta sanoa.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Peliin tulossa, enkä aijo mitään omia mukana tuoda.

Teoriassa voisi kuvitella, että varmin tapa olisi tehdä hyytelöviinaa jääpalapusseihin. Huomaamaton vaatteiden alla, kestää kovemmankin taputtelutsekin ehjänä ja on valmiina annospaloina.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Miten kukaan ei ole vielä ehdottanut kuljettaa viinipänikän pelkkää pussukkaa esim. nivusissa? Saa melko kovaa katsomossa kaatuilla, että tuon alumiinimuovipussin saa rikki. ja hana pitää nesteen pussin sisällä. juot vielä portilla puolet huiviin ennen sisätiloihin penetroitumista, niin pussista tulee entistä litteämpi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Miten kukaan ei ole vielä ehdottanut kuljettaa viinipänikän pelkkää pussukkaa esim. nivusissa? Saa melko kovaa katsomossa kaatuilla, että tuon alumiinimuovipussin saa rikki. ja hana pitää nesteen pussin sisällä. juot vielä portilla puolet huiviin ennen sisätiloihin penetroitumista, niin pussista tulee entistä litteämpi.

Kaverin kanssa kun ottaa molemmat tuon saman setin, niin on näppärä tarjota toiselle huikkaa sepaluksen kautta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vittu, viina kannattaa imeyttää mämmiin ja tuoda aidossa pahvikuoressa sisälle. Antoisia herkutteluhetkiä.

Ihme touhua jos jengi ei pysty katsomaan yhtä jääkiekko-ottelua selvin päin. Ymmärrän toisaalta hyvin talviklassikon erityisen luonteen. Ulkoilmassa porukalla nautittu herrasmiesmäinen erätaukosnapsi saattaisi olla eräänlainen kulttuuriteko, mutta omien viinojen kiskominen jäähallin paskahuussissa on jämäsakin puuhaa.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Vittu, viina kannattaa imeyttää mämmiin ja tuoda aidossa pahvikuoressa sisälle. Antoisia herkutteluhetkiä.

Tai jos mämmi tuntuu ajatuksena iljettävältä, niin ainahan voi työntää eurokossupullon hanuriin.

Itse olen menossa klassikkoon, mutta juomapolitiikka on tosiaankin auki. Kaljaa en juo missään nimessä kiireessä erätauolla, väkeviä ei vissiin ole laillisesti tarjolla, joten vaihtoehdoiks jää selvinpäin olo tai salakuljetus.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vaikka viestiini vastattiin jo tuolla avautui-ketjussa, niin siirretään silti viesti tänne oikeaan ketjuun:

En vaan kuvittelisikaan vieväni mitään "piristettä" katsomoon taskussa. Pelissä katson peliä ihan selvinpäin, oluen ostan noin 2x/kausi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
En ole salakuljettamassa peliin viinaa, mutta olen kuullut hupaisia tarinoita näistä jutuista ex pomoltani, joka on vanhan liiton miehiä (vielä vanhemman, kuin minä...). Stadikalle ja muuallekin oli kuulema aina pakko viedä jostain syystä brenkkua mukana (ei puhettakaan, että siihen aikaan olisi saanut edes keskiolutta urheilutilaisuuksista). Äijät jäivät usein kiinni ja viinat kaadettiin maahan.Tästä joku laski yksi plus yksi ja alkoivat kuljettaa "Blandispulloa"mukana, mutta vaihtoivat pullojen sisällön. Eli blandis pulloon viinat ja viinapulloon blandis/ vettä. Useammin, kuin kerran olivat saaneet viinat mukaan, kun noheva järjestysmies oli portilla kaatanut blandiksen/veden viinapullosta maahan/takavarikoinut pullon. Blandispulloon ei ollut mielenkiintoa. Aikaahan tästä on tietysti jo todella kauan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös