Mainos

Minä olen täällä....naiseni on siellä

• 8 948
  • 38

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
TBK, juttusi sopii aikas hyvin signatureesi :)

Kaukosuhde oli minullakin, tyttö Kuopiossa ja minä Tampereelle.
Tyttö sitten yritti vielä pyristellä ja muutti valmistuttuaan Hesaan.
Räpistelyä ei kauaa kestänyt vaan sain hilattua tytön Tampereelle.
Kohta viisi vuotta ollaan oltu naimisissa ja potra poikakin vipeltää ympäri kämppää.

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
Noin puolitoista vuotta, noin 250 kilometriä. Helpotusta odotettavissa ehkä kahden vuoden kuluttua. Eiköhän se tästä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TBK
Muija pamahti paksuksi. Pakkohan sitä oli kaukosuhde lopettaa ja muuttaa yhteen.

Onko lapsen isästä selvyyttä?!

Ex:n kanssa oli välimatkaa useita tuhansia kilometrejä, ei toiminut homma.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti TBK
Niin, kaikki kaunis loppuu aikanaa. Itselläni oli myös aikoinaan kaukosuhde. Välimatkaa oli yli 300km. Emäntä Lappeenrannassa ja minä Tampereella. Se päättyi kuitenkin heti viiden kuukauden jälkeen. Muija pamahti paksuksi. Pakkohan sitä oli kaukosuhde lopettaa ja muuttaa yhteen.

Kuulostat hiukan murtuneelta...eikös se perheen perustaminen ole sitten kaunis asia? No on teillä Treella silti se Aseman pubi...

Kaikkea hyvää.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kalkun rusakko:
On se vähän tumma ja käkkäräpäinen, mutta kyllä se mun on.

Ei vaan, mitään testiähän ei ole tehty, mutta yhdennäköisyys on selvä (hymykuoppa, nenä ja vino pikkurilli), joten eiköhän.

Kopteri:
Mainittakoon, että tietyn paketin kyljessä lukee muistaakseni jotain 99% tms. Todettakoon, että sehän ei pidä paikkaansa kun on kyse meikäläisen sorteista.

goldenawe:
On, on, tietysti se on hieno, tai oikeastaan hienoin asia. Pieni pilke silmäkulmassa pitää aina olla ja heitellä tälläisiä pieniä keventäviä vitsejä. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu.

Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ma vähän aistinkin tollaista sarkasmia...kun sun tekstis alkoi "kaikki hyvä loppuu aikanaan"...hehe.

Ainiin ja kommentoisin myös myös kuningas-signatureasi tyyliin "päälliköt pistelee paljailla"

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
1200 km ja vajaan vuoden verran tätä on kestänyt. Alkukesästä "distanssi" supistuu pysyvästi nollaan ja voin nyt todeta, että ei tätä nykyistä etäpainotteista meininkiä olisi ehkä enää kauaa jaksanutkaan. Mitä enemmän toiseen on rakastunut, sitä vaikeampaa on olla erossa useita viikkoja kerralla. Odottavan aika on piiiitkä...

PS. Pitää kai laittaa Oliwa-paita kohta tilaukseen : )

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jep jep, olihan tuollainen homma meikäläiselläkin viime kesänä, kun daami oli kesätöissä S-joella ja meikäläinen stadissa. Noh, viikonloppu tuli aina yllättävän nopeasti ja yhdessä olemme edelleen, ainakin siitä päätellen että kyseinen neito asustaa samassa taloudessa kanssani. Eli kyllä siitä selviää, jos suhteella on hyvä pohja(lue: se rakkaus). Jos ei, niin mitä sitä sitten turhaan kitkuttelemaan.

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
Kyllä se kaukosuhde kestää, tai sitten ei. Ihan alkuvaiheessa voi olla tiukempaa mutta jos on vakiintuneempi suhde niin jonkinmoinen erossaolo tekee enemmänkin hyvää kunhan ei liiallisuuksiin mene. Riippuu tietysti myös syystä - jos on hyvä syy niin helpompi sitä on itselleen perustella, mutta jos kyse on vain toisen mieltymyksistä ja toinen taas haluaisi tiheämpään punkata samassa sängyssä niin se varmasti syö niin miestä kuin naistakin.

Mitä vanhempi suhde ja ihminen niin sitä helpommin kaukosuhde toimii - noin nyrkkisääntönä. Mutta noita kissanpentuja käy sääliksi sillä "Every time you masturbate, God kills a kitten" :-D

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti juppe
"Every time you masturbate, God kills a kitten" :-D
Tuo ei pidä paikkaansa. Sillä jos pitäisi, niin Hervannassa ei olisi yhtä ainutta kissaa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Reilu vuosi takana

Yli vuosi kaukosuhdetta takana ja erittäin hyvin pyyhkii. Aluksi Hän asui lähempänä, nyt yli 4-kertaa kauempana kuin suhteen alkuaikoina. Ensi lukukaudeksi Hän on tulossa Poriin opiskelemaan.

En usko, että yhteenmuutto heikentää kesällä yhtään suhdetta, vaikka alkuaika on mennyt kaukosuhteillessa. Rakkaus kukoistaa ja kihlaus pitää. Hän on Se Oikea!!

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Monta kertaa etäsuhteeseen löytyy ihan kelpo syy, itselläni se on työ. Oma tilanne on silti astetta parempi, koska olen kerralla viikon töissä ja taas viikon kotona ja hyvällä tuurilla pääsen työviikon aikana käymään edes kerran kotona kääntymässä.

Kyllä suhde kestää erossaoloa, jos yhdessäoloajasta ei yritetä väkisin tehdä "laatuaikaa". Tällä tarkoitan sitä, että ei kannata maalailla isoja haavekuvia sille yhteiselle ajalle vaan antaa hetken viedä ja yllättäen niitä onnellisia hetkiä syntyy hyvinkin pienistä ja arkisista asioista.

Luonnollisesti viikko kotona menee huomattavasti nopeammin kotona kuin työreissussa vaikka ajan kulun pitäisi olla vakio. Joka toinen keskiviikko v...ttaa lähteä tien päälle, mutta se joka toinen keskiviikko onkin taas onnenpäivä. Huono fiilis ei johdu työstä, koska sehän on vapaaehtoinen valinta omalla kohdallani, vaan lähdön tunnelmasta. Kotoa ei ole kiva lähteä ja pessimistinen (realistinen) ajatus siitä, että jokainen lähtö voi olla viimeinen ei paranna fiilistä. Jälleennäkemisen tunne palkitsee kuluneen viikon ja tuntuu siltä, että saa aina uuden alun, huomioida vaimo paremmin ja tehdä arjesta pieni juhla.

Paljon tämä on silti ihmisistä kiinni, toiset ei vain sopeudu yksinoloon ja lyhkäset tapaamiset eivät riitä täyttämään rakkauden nälkää, mutta asennetta ja uhrauksia se vaatii, puolin ja toisin.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Kai se siellä vielä on". Tässä on ajatus, jota olen miettinyt nyt puolitoista kuukautta, kun olen "naiseni" tavannut.

Ööh, en pysty tarjomaan ketjuun nyt mitään uutta, koska olen niin vitunmoisessa kännissä. Kuitenkin olen kerran tämän ihanuuden tavannut ja kertalaakista jäi sydän sille tielle. En mahda tälle mitään, en vaikka tahtoisinkin. Kännissä tunteet vain voimistuvat ja haluaisin niin kovasti tavata tätmän ihanuuden toiseen kertaan! Yhteyttä ollaan toki pidetty päivittäin ja tunteemme elävät voimakkaina, mutta nähty ei olla kuin kerran. Ja se vituttaa suuresti!

Olen muiden mielestä ehkä tyhnä, kun mietin YHTÄ näin paljon, mutt EN VOI TÄLLE MITÄÄN!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy