Minä, Me, Jokerit 26.4.2012 -liveseuranta

  • 63 149
  • 432

Mukula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pata
Joonas Rask

Toi näyttää mun silmäs iha Jari Jääskeläiseltä, mutta ei tällästä tapahtumaa olla Jääskeläiselle järjestetty
 

Fordél

Jäsen
Vai olisiko siinä "Minä, Me, Jokerit"?

Voi tietty olla, mutta luulisi, että ainakin jossain kohtaa pitää lukea myös pelaajan nimi. Ja koska ton kohdan halutaan paljastuvan viimisenä yhdessä naaman kanssa niin varmasti siinä on tärkeämpää infoa kuin toi slogan.

Edit. Ei hitto, oisko sittenkin vähän blondimmat hiukset, jotka on sliipattu taakse ja nimenä lukee Johan Harju...
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se näyttää olevan Joonas Rask.

Pettymyshän tämä on. Jokereihin tulee kaveri, jolla ei tehdä yhtään mitään.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Aika helvetisti Jokerit on keskusteluissa pyörinyt tuolla rahalla ja tässä mielessä sijoitus on ollut takuulla jo nyt kannattava.
Tätä mieltä olen itsekin. En ole talousalan ihmisiä, joten siihen en haluakaan ottaa kantaa, kuinka kannattava tempaus on taloudellisesti. Luultavasti on kannattava.

Mitä tulee sitten itse pelaajaan, jonka lärvi tuolta paljastuu. Tottakai Rask olisi tämän kaiken jälkeen ns. "floppi".
Tätä juuri hain. Isolle osalle faneista varmasti on pettymys, jos kuvasta ei paljastukaan "teemuselännettä".
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Janne Haukkala??
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos sieltä Rask paljastuu, niin vittuilun makua ilmassa. Vähän sama kuin Ässät olisi julkistanut Sami Lähteenmäen sopimuksen samalla tavalla.
 

Fordél

Jäsen
Juu se on joko Harju, Rask tai Niskala. Näistä loogisin olisi ehkä tähän kohtaan Harju eli:

Lahti -> KHL
Harju -> Jokerit

Harju on ihan selkeä Lahden paikkaaja ja olisi ihan keklumainen hankinta.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Tuskin on Kapanen tai sitten on toimisto photoshopannu kaverin hiukset.

Samaa mieltä. Lyhyet ja vaaleat hiukset, Kapasella on hieman pidemmät kuin tuossa kuvassa olevalla on. Olisiko tämä uusi peluri mahdollista olla Tim Thomas? Kuitenkin ikää on jo melko paljon, ja Rask ottaa väkisinkin sen 1.moken paikan Bostonista kohta. Lisäksi Thomas kertoi halunsa pelata vielä joskus Jokereissa.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Eiköhän toi Noksu ole. Jännä kyllä toi kuva näyttää muuten mahdottoman paljon joltain nuorelta ja hoikalta jannulta, tyyliin Valtteri Filppula. Ketäs niitä samannäköisiä onkaan?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Näyttää kyllä erehdyttävästi Kapaselta. Lepistöä tosta ei saa kyllä tekemällääkään. Mutta paljastuis nyt se kuva kun pitää kohta häipyä koneen äärestä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis eikö se nyt vieläkään ole paljastunut vaikka narrienkin toimistolla jo tuskastuttiin ja otettiin toinenkin "tykkäyshommeli" käyttöön kun huomattiin että eihän tästä mitään tule?
Hesarin uutinen siis taisi olla sitä itseään, taas.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Sais jo kuva paljastua, viimeistään 20min päästä pitää poistua koneen äärestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös