Miltäs se mestaruus tuntuukaan?

  • 6 954
  • 29

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Gagne kirjoitti:
Tällainen pieni välihuomautus: Meillä on muuten mökin huusin seinällä samainen juliste. Come on Kerho!

Mutta kuinka monella muulla kuin allekirjoittaneella on HPK:n mestaruuskuva kultareunustetussa taulussa olohuoneen seinällä?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
vilperi kirjoitti:
Mutta kuinka monella muulla kuin allekirjoittaneella on HPK:n mestaruuskuva kultareunustetussa taulussa olohuoneen seinällä?

Jos kysymyksesi olisi muotoiltu tyyliin "kellä muulla on tapana pyyhkiä kyseisellä paperilla tietyssä huoneessa tiettyä ruumiinosaa" olisin vastannut "MINULLA!".

Enkä nyt tarkoita sitä ruumiinosaa jonka pyyhin ainakin kimalaisen kämpillä verhoihin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Golden AWe kirjoitti:
Jos kysymyksesi olisi muotoiltu tyyliin "kellä muulla on tapana pyyhkiä kyseisellä paperilla tietyssä huoneessa tiettyä ruumiinosaa" olisin vastannut "MINULLA!".

Enkä nyt tarkoita sitä ruumiinosaa jonka pyyhin ainakin kimalaisen kämpillä verhoihin.

Nyt olikin puhetta HPK:n mestaruuskuvasta.

Mutta sikäli muuten hyvä, että Kärpätkin on voittanut Suomen mestaruuksia joskus. Meinaan on riittänyt hyvin tuota vessapaperia...
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Mä kävin hakeen iltapäivälehtien lööpit ärrältä, täytynee laittaa kehyksiin, kun tässä ny kerkiää.

Kaikennäkönen sälä mitä mestaruudesta on kirjotettu on muutenkin kiva säilyttää. Niitä voi sitten kaihoisasti ihailla, kun marraskuinen KalPa-peli ei jaksa innostaa.
 

Em & Em

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Mäkiaho
Kyllähän tässä alkaa hiljalleen paluu arkeen tapahtumaan. Eilen olin viimeisen kerran juomassa mestaruuskahvit, mukana oli myös "Poika" ja yksi kultainen mitali. Ainoa huono asia, itseasiassa todella huono asia, on yhden pelipaidan katoaminen... Eli yksi ystäväni hukkasi vuoden 2004 valkoisen playoffs paidan, jonka selässä lukee "Mäkiaho #15"... Jos joku mahdollisesti on nähnyt paitaa tai kuullut jonkun puhuvan sellaisesta, niin olisin todella kiitollinen mahdollisista vihjeistä... Löytypalkkio on pommin varma! Tunnearvo on korvaamaton! Kiitos, jos jollain olisi tietoa... ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös