Miltä tuntuu katsoa vastustajien mestaruusjuhlia?

  • 1 382
  • 29

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
En katsonut.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En katsonut viimeistä finaalia, istuin autossa matkalla Helsinkiin (siis Vantaalle ;) ). Kun luin lehdistä ja katselin telkkarista JOkereiden juhlintaa, tuntui lähinnä siltä, että "kyllä jos Tepsi olis voittanut niin tuntuis edes jossain". Tuntui jotenkin, että turkulaisten juhlissa on ollut tv mukana paremmin ja lehdetkin ovat kirjoitelleet eri sävyyn (siis jotenkin positiivisemmin). IS:n juttu faneille järjestetystä juhlasta ei ollut kovin mairitteleva, joten ehkä siitäkin syystä ei tunnu kauhean pahalta.

JOS TPS olisi ollut finaalivastustajana ja hävinnyt, olisi tappio tuntunut ja pahasti!
 

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Aika neutraalisti , koska rupee noi jokeri/tps akseli olee sen verran tuttua kauraa ,että ei niihin enää edes reagoi millään tavalla..Sen siaan Pate harmittelit , kun ifk ei tänä vuonna pärjännyt no ketä ifk fani nyt ei harmittaisi , mutta , jos säkin olet rehellinen itsellesi niin kyllähän se kauden aikana nähtiin että ei ne finaalissa pelaa . mutta tulevalla kaudella on uudet kujeet ja näillä näkymin tulee taas muutaman kuivan vuoden jälkeen menestystä toivotaan ainakin. meni asian vierestä , mutta
menköön ;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pelin henki on se, että jos IFK ei voita, niin aivan sama kuka niistä pummeista sen voiton sitten ottaa. Tavallaan hieman v*tuttaa, mutta aika neutraalia suhtautumista. Kerran autoillessani jouduin kyllä näyttämään keskisormea vastaan tulleelle TPS:n pelaajia kuljettaneelle bussille, jossa oli ilo ylimmillään ja Kanada-malja siinä kuljettajan vieressä etuikkunalla. Anteeksi silloinen poikamainen suhtautumiseni asiaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yleensä must ei tunnu sen kummemmalle, tulee vaan se, et "voi kun SaiPakin JOSKUS" -tunne. Tänä vuonna mut kuitenkin yllätti se, et aluks tunsin jonkinasteista katkeruutta, kun näin Vallun Kanada-maljan kanssa, vaikka olin toisaalta samaan aikaan todella, siis TODELLA iloinen Vallun puolesta.. Siin tuli varmaan joku sellanen "mein mies Kanada-maljan kanssa, mut väärä joukkue" -ajatus.. Lisäksi se saattoi vaikuttaa et Vallu on yks mun suosikki pelaajista, ja kuten sanottua väärän värisessä paidassa.
Nyt en kyllä enään tunne mitään katkeruutta, vaan olen koko sydämestäni iloinen Vallun puolesta, ja tietysti myös Patun. Ja Jokeri-faneja, joissa mulla on pari tuttua, oon onnitellu ihan vilpittömästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös