Millencolinin uusi albumi...

  • 748
  • 8

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On aivan loistava! Jos joku miettii että kannattaako ostaa, niin suosittelen kyllä. kaikki skate/melopunkkia kuuntelevat: ostakaa tai pöllikää, mut parasta ton genren musaa vähään aikaan.. :)
Onko muuten joukossamme paljon punkin ystäviä? No tässä ainakin yksi! Kuuntelen niin vanhaa ramopunkkia, kuinj uuri tätä melodista uuspunkkiakin.. Niin ja sen Millencolinin uuden albumin nimi on "Home from home" , jos jotain sattuu kiinnostamaan.
 

Lint

Jäsen
Joo...hyvä levy jälleen kerran. Tosin 7 vuotta bandin touhuja seuranneena, sanoisin kyllä että parilla vikalla levyllä tapahtunut muutos rockinpaan soudiin ei täysin lämmitä mua. Life on A Plate- ajoilta tuttu enegria puuttuu tänä päivänä. No, eipä mua tosin lämmitä sekään seikka että Millencolinin video pyörii MTV:lla ja biisit radiossa. Näin ei ollut tarkoitus tapahtua, en itse sitä toivonut, eikä bandikään halunnut sitä ainakaan vielä pari vuotta sitten. Blink-182 on mun mielestä tarpeeks varoittava esimerkki. Kyseistä bandia myös ajoilta jolloin kukaan sitä ei tuntenut kuunnelleena/seuranneena harmittaa tosi paljon toi MTV/rockstara meininki mihin ne on joutunu/päässy.
Näinä päivinä alkaa arvostamaan entistä enemmän sellasii punkbandeja, jotka pitää kiinni periaatteistaan ja kieltäytyy MTV/radio soitosta...Toivottavasti homma ei Millenin kohdalla karkaa käsistä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lint
Joo...hyvä levy jälleen kerran. Tosin 7 vuotta bandin touhuja seuranneena, sanoisin kyllä että parilla vikalla levyllä tapahtunut muutos rockinpaan soudiin ei täysin lämmitä mua. Life on A Plate- ajoilta tuttu enegria puuttuu tänä päivänä. No, eipä mua tosin lämmitä sekään seikka että Millencolinin video pyörii MTV:lla ja biisit radiossa. Näin ei ollut tarkoitus tapahtua, en itse sitä toivonut, eikä bandikään halunnut sitä ainakaan vielä pari vuotta sitten. Blink-182 on mun mielestä tarpeeks varoittava esimerkki. Kyseistä bandia myös ajoilta jolloin kukaan sitä ei tuntenut kuunnelleena/seuranneena harmittaa tosi paljon toi MTV/rockstara meininki mihin ne on joutunu/päässy.
Näinä päivinä alkaa arvostamaan entistä enemmän sellasii punkbandeja, jotka pitää kiinni periaatteistaan ja kieltäytyy MTV/radio soitosta...Toivottavasti homma ei Millenin kohdalla karkaa käsistä.

Tuli tuota nuorempana käytyä keikoilla seuraamassa ja levyjäkin löytyy hyllystä, mutta tuo uudempi ei oikein jaksa kiinnostaa, toki sitä kuuntelee, mutta ei se samanlaista fiilistä saa aikaan kuin vanhemmat levyt.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vähän samoilla linjoilla kuin muutkin että toista se oli ennen vanhaan.Life on a plate oli esim todella hyvä levy.
Niin se vaan jotenkin näyttää olevan että jotta sinne MTV:lle päästään niin soundi on jotenkin aina niin puhdasta ja jotenkin väritöntä.Täytyy varmaan levykaapista kaivaa vanhat klassikot esiin...
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
niinpä.

Kyllä on Mr. Cleanista ja läpimurrosta muuttunut hiukan poppoon tyyli. Ja ei todellakaan parempaan suuntaan.

Kyllähän tuota vielä kuuntelee mielellään, mutta kyllä tuosta puuttuu se ylitsepursuava energia, johonka on tottunut kuunneltuan vuosikaudet biisejä kuten Right about now, Mr. Clean, Penguins and polarbears, tai vaikkapa No Cigar.

Pienoinen pettymys siis tuo levy, mutta siltikin pakko-ostos.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Bad Religionia jaksan kuunnella, vuodesta toiseen. Soundi on aika sama aina, mutta ennenkaikkea sanoma pysyy. Samaa ei voi sanoa näistä uusista "punk bändeistä". Joiden biisit koskee vain perjantai-iltaa ja drinkkien määrää.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Oi, oi.

Siinäpä vasta taas asiantunteva kommentti. Hmm... äkkiseltään en muista yhtään biisiä, jossa enemmälti juomisesta laulettaisiin? Jos ei kertakaikkiaan jaksa kuunnella ko. bändiä, niin mahtaa olla laaja otos tuotannosta sinulla, eagle, jonka varjolla tuomita bändi.

nimim. Drunk Sincerity / Bad Religion
 

Lint

Jäsen
Eihän toi Millencolin tosiaan oo mikään poliittinen bandi, jonka sanotuksissa ois joku suuri sanoma. Mutta ei se mua niin häiritse.
Bandi on itse sanonut haastatteluissa, että turha yrittää olla jotain mistä ite ei oo niin kiinnostunut. Ovat sanoneet että on niin paljon muita bandeja jotka tekee sen paljon paremmin kuin he(poliittiisia sanomia ja kannanottoja). Ja onhan tolla uudella levyllä tosin biisi Afghan missä on jo jotain sanomaa...;)
Kuunnelkaapa muuten jotain Propagandhia tai Anti-Flagia,
sen jälkeen on helppo yhtyä tohon Millencolinin sanomiseen.
Niillä bandeilla tosiaan tuntuu olevan sanottavaa! :)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Millencolinin kuunteleminen on jäänyt juuri tuohon Life on a plateen. Jos se on se levy missä oli Story of my life?

Tiny Toons oli loistava levy, hieman petyin tuohon life on a plateen silloin aikoinaan.

Muutenkin punkki jäi pois, vain Bad Religionia kuuntelen, mutta kyllä se muukin punkki menee, ei sitä vaan tule enää ostettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös