Mille naurat Ässissä just nyt

  • 12 321
  • 56

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tämän päivän kakkospakkiparille (Tuohilampi & Peltomäki) ei voi kun nauraa ja toivoa, että pärjäävät Tepsin myllyssä. Ja älkää ymmärtäkö väärin, minulla ei ole mitää henkilökohtaista Tuohilampea vastaan. Hän pelaa vaan väärällä sarjatasolla... Peltomäelle soisi jonkun pelimiehen pakkipariksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän päivän kakkospakkiparille (Tuohilampi & Peltomäki) ei voi kun nauraa ja toivoa, että pärjäävät Tepsin myllyssä. Ja älkää ymmärtäkö väärin, minulla ei ole mitää henkilökohtaista Tuohilampea vastaan. Hän pelaa vaan väärällä sarjatasolla... Peltomäelle soisi jonkun pelimiehen pakkipariksi.

Kannattaa ehkä katsoa niitä pelejä. Tuohilampi on parantanut rajusti Kaukorannan tulon jälkeen. Pelitavan selkeytymisen jälkeen Ässien puolustaminen on parantanut huomattavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Nauran Kotkaniemelle ja hänen erinomaisille fyysisen harjoittelun osaamiselle.

Edit
Toki on potkittu Ässistä pois, mutta palkka juoksee vielä pitkään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nauran Ahoa pilkanneita. En naura enää Ässille, koska pelkään, että tehdään lisää uskomattomia virheitä ja tuhotaan vielä enemmän tätä perinteistä seuraa!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nauran Ahoa pilkanneita. En naura enää Ässille, koska pelkään, että tehdään lisää uskomattomia virheitä ja tuhotaan vielä enemmän tätä perinteistä seuraa!
Minä nauran sitä että sinä tuot joka vitun kerta Ahon mukaan keskusteluihin ja varmaan tähänkin viestiin vastaat itkemällä siitä että minä puhun aina Ahosta.

Koitahan jaksaa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä nauran sitä että sinä tuot joka vitun kerta Ahon mukaan keskusteluihin ja varmaan tähänkin viestiin vastaat itkemällä siitä että minä puhun aina Ahosta.

Koitahan jaksaa.
Touche! Ei korkki, minä en itke, minähän juuri sanoin, että nauran sinulle ja muille väärässä olijoille. No toivottavasti Ässät oppii virheistään ja tunnistaa virheensä, koska heillä on henkilöstössä varmasti sellaisia, joilla on riittävä kapasitetti siihen olemassa, toisin kuin täällä kaikilla.
Mutta ollaan kaikki toivottavasti nauramatta seurallamme enempää...
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Touche! Ei korkki, minä en itke, minähän juuri sanoin, että nauran sinulle ja muille väärässä olijoille. No toivottavasti Ässät oppii virheistään ja tunnistaa virheensä, koska heillä on henkilöstössä varmasti sellaisia, joilla on riittävä kapasitetti siihen olemassa, toisin kuin täällä kaikilla.
Mutta ollaan kaikki toivottavasti nauramatta seurallamme enempää...
Väärässä?
Missä maailmassa sinä elät? Hallituksen uusi strategiakin perustuu pitkälti siihen ettei tehtäisi enää Ahon rekrytoimisen kaltaisia virheliikkeitä.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Olette kaikki sekä oikeassa, että väärässä. Että ei palkattaisi enää "diktaattorita" Aho, joka haluaa hallita koko seuraa. Ottamatta mitään pois Ahon kiistattomilta valmennustaidoilta, fysiikka puoli on sitten jo toinen juttu. Ei palkattaisi enää "TET -harjoittelijoita" Korpisalo, Kotkaniemi, jotka eivät vähimmässäkään määrin hallitse omaa vastuualuettaan. Kun tämä hallituksen ns. punainen lanka katkesi siinä vaiheessa, kun Spede ei tiennyt että "ollako vai eikö olla". Nyt on pakon sanelemana jouduttu ottamaan yksi askel taaksepäin, jotta voitaisiin otta kaksi askelta teenpäin. Tähän väliin on palkattu nuori, fiksi koulutettu, ajatteleva urheilu/kiekko visionääri, jolla uskoakseni on kuitenkin luistimet jään pinnassa eikä kaveri liene mikään haihattelia. Tämä visionääri yrittää yhdistää tämän Punaisen langan siten, ettei Padan kaikelle tekemiselle naureta vaan siinä on järki ja logiikka. Tällöin ei palkata sen paremmin diktaattoreita kuin harjoittelijoitakaan, vaan kaikki kuviot olisi ennalta mietitty, mikä palikka sopii mihinkin ruutuun ja kenen kanssa.

Voihan kaikelle aina nauraa, jos haluaa. Minä en naura tälle nykyiselle Padan systeemille. Tässä hommassa on nyt logiikka ja uskon että se toimii. Tuskin Kerttulakaan virheetön on, nyt virheisiin (valmentajan rekrytointi) ei vain olisi Padalla varaa.
 

Laukoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,
Ei naurata, mutta mietin mitä juniorit ajattelee? C ikäluokista ylöspäin jokainen pohtii tulevaisuuttaan, tulevan kauden valmentajia ym? Koskahan Ässät tiedostaa tämän, ja pitävät taas hauskan tiedoitustilaisuuden asian tiimoilta? Nyt olisi Kerttulan oltava nopea, joulukuu on ovella ja tammikuussa alkaa kuhina, junioreissakin!
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Ei voi kuin nauraa niille, jotka edelleen ottavat tämän kaiken tosissaan.
Mitä tämä kaikki (Jääkiekko) on? Leipää pelaajille ja sirkushuveja kansalle. Ehkä suuressa kuvassa Porissa tämä osataankin viihdyttävämmin kuin muualla, jossa ei tapahdu mitään. Ainakin tämä viihdyttää ja tästä puhutaan.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väärässä?
Missä maailmassa sinä elät? Hallituksen uusi strategiakin perustuu pitkälti siihen ettei tehtäisi enää Ahon rekrytoimisen kaltaisia virheliikkeitä.
Joo, Kotkamiemen rekrytoiminenhan oli jotain niin hupaisaa, ettei edes naurata.
Tätäkään ketjua ei olisi, jos olisi sorvattu Jykälle vuoden parin jatkot.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Väärässä?
Missä maailmassa sinä elät? Hallituksen uusi strategiakin perustuu pitkälti siihen ettei tehtäisi enää Ahon rekrytoimisen kaltaisia virheliikkeitä.

Tuolle väitteelle olisi kyllä kiva saada jotain perusteluita. Onko se ihme, jos joku tykkää ilkkua Ahoa vastustaneille, kun ilman mitään perusteluita heitellään tuollaisia "totuuksia". Aivan yhtä vakuuttavaa kuin Trumpin twiitit. Pistä nyt vaikka linkki johonkin juttuun, josta voi lukea hallituksen näkemyksiä Ahon rekrytointivirheestä.

Jos strategia pohjautuisikin haluun välttää virherekrytointeja, mistä ei ainakaan ole ollut hallituksen suunnalta mitään puhetta, niin mistä päättelet juuri Ahon palkkaamisen olleen virherekrytointi eikä esim. Korpisalon tai Perttulan? Minä en ainakaan ole huomannut hallituksen millään tavalla viestineen Ahon rekrytoimisen olleen virhe. Tai Kotkaniemen. Tai Rautakallion. Tai kenenkään muunkaan.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Nauraisin, jos olisi Aho aikanaan jätetty valitsematta. Mies sai kyllä työkalut mutta ei osannut niitä käyttää. Viime kaudella oli kaikki tsäänssit kokoonpanon puolesta, mutta Jykä tyri hommat. Kotka sentään pelasti meidät täydeltä katastrofilta.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Niin kävi, päästiin korjausliikkeen ansiosta sääleihin ja sitä kautta puolivälieriin.
Ihanko tosissasi luotsi kirjoittelet? En ole mikään Aho intoilija, mutta kait faktat sentään ovat faktoja. Aho on valmentajana suomenmestari ja KHL valmentaja, Kotkaniemi taas, mestiksessä neljäs tai viides ja se on siinä. Aholla on puutteensa mutta, mutta Kotka on mestistasoa ja Aho vähintään liiga valmentaja.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
En minäkään ole mikään Kotka-intoilija, mutta hän sai joukkueen pelaamaan ihan kelvollisen loppukauden. Tämä kausi kesäharjoitteluineen olisi sitten vähemmän mairittelevaa. Kummankin yhtenä ongelmana näkisin yhteistyökyvyn ja -halun puutteen. Kumpikaan ei esimerkiksi halunnut erillistä fysiikkavalmentajaa vaan luotti härkäpäisesti omiin valmennusmetodeihin.

En aikanaan ensimmäisten Aho-huhujen kuultuani ollut lainkaan innostunut hänestä Ässien valmentajana ja toin sen myös täällä esiin. Kumpa silloin olisi tehty parempi valinta niin seuran tilanne voisi nyt olla aivan toisenlainen.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Kotka sai porukan pelaamaan hyvän loppukauden, mutta Ahon pohjilla. Fyssärin puutteesta olen täysin samaa mieltä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kotka sai porukan pelaamaan hyvän loppukauden, mutta Ahon pohjilla. Fyssärin puutteesta olen täysin samaa mieltä.
Ahon valmentamana ei oltaisi oltu edes sääleissä, että siihen nähden muutamien nimimerkkien Aho-fanitus vähän ihmetyttää.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ahon valmentamana ei oltaisi oltu edes sääleissä, että siihen nähden muutamien nimimerkkien Aho-fanitus vähän ihmetyttää.

Joopa joo. Ja Kotkaniemen tämän kauden tiimi olisi varmasti nostanut itsensä mestariksi asti. Kaikki merkit viittasi siihen, eikö?

Väärässäolemisen myöntäminen on vain joillekkin ihan uskomattoman iso steppi.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Huutonaurua.

Onhan meissä täällä paljon sellaisia, jotka uskovat "Kivikauden" toistuvan 3-5 vuoden välein. Nyt jäi näkemättä...?

Mihin te toiset uskotte? Että kaikki on vain leikkimielistä paskaa vuodesta toiseen, kun kerran tosissaanhan tätä ei tehdä kuten aiemmin viittasit?

Ketjun aiheeseen. Ei ole naurattanut mikään Ässiin liittyvä tällä kaudella.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kannattaa ehkä katsoa niitä pelejä. Tuohilampi on parantanut rajusti Kaukorannan tulon jälkeen. Pelitavan selkeytymisen jälkeen Ässien puolustaminen on parantanut huomattavasti.
Joo, olen kyllä joka pelin katsonut. Meillä taitaa olla vain eri näkemys kaverin kyvyistä. Kyllä Tuohilampikin pelaa silloin tällöin ihan kelpo pelin. Hyvänä päivänä hän kelpaa alimpiin pakkipareihin. Huonoja pelejä ja virheitä tulee vain liian usein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös