Mille joukkueelle sympatiat?

  • 5 085
  • 82

Mille joukkueelle sympatiat?

  • Blues

    Ääniä: 12 4,2%
  • HIFK

    Ääniä: 27 9,5%
  • HPK

    Ääniä: 21 7,4%
  • Ilves

    Ääniä: 32 11,3%
  • Jokerit

    Ääniä: 6 2,1%
  • Jyp

    Ääniä: 16 5,6%
  • Kärpät

    Ääniä: 5 1,8%
  • Lukko

    Ääniä: 11 3,9%
  • Pelicans

    Ääniä: 29 10,2%
  • Saipa

    Ääniä: 28 9,9%
  • Tappara

    Ääniä: 7 2,5%
  • TPS

    Ääniä: 7 2,5%
  • Ässät

    Ääniä: 23 8,1%
  • Mitään sympatioita, prkl!

    Ääniä: 60 21,1%

  • Äänestäjiä
    284

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Merkillistä

Äänestyksessä tilanne kärjessä on melko tiukkaa ja on lähinnä pikkuseurojen juhlaa. Kärjessä Pelicans, Saipa ja ehkä hieman yllättäen Ilves. Lähellä HPK ja HIFK Ässät akseli. Perää pitää mielestäni ehkä aavistuksen yllättäen Kärpät. Myös Jypin hyvin alhainen sijoitus on merkillinen mutta sen saattaa selittää viime vuosien peliesitykset.. Itse kannoin korteni Pelicansin kekoon, taistelua olen aina arvostanut (silloin kuin sitä tekevät). TPS ja Jokerit saavat viettää omia karkeloitaan syvällä suossa jonne en edes viitsi päätäni kääntää..HYH
 

Jindebyne

Jäsen
Ässille symppikset. Olen aina pitänyt heitä hieman saman linjan kulkioina kun HIFK:ta. Pelityyli ei kummallakaan ainakaan pari vuotta sitten ollut pelkkää neppailua.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Ehdottomasti Ilvekselle. Hieno perinteikäs seura hienosta kaupungista. Ja se Raipe....
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Karpille se kaikki mita omasta kupista jaa yli. Muuten ei vois vahempaa kiinnostaa muiden joukkueiden menestys ja pelit.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Blues.

Bluesin koko taival Sm-Liigassa, on ollut semmoista tarpomista metsän siimeksessä, että kyllä espoolaisille soisi jo edes vähän kunniaa. :D
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Jokerit. Koskaan en ole Jokereita vihannut, enkä varmaan tule vihaamaankaan. Syy sympatioihin on varmaan juuri siinä, että kaikki tuntuvat vihaavan tätä joukkuetta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
KalPa ja Lukko

Sympatiat KalPalle ja Lukolle. KalPalle siksi, että Kuopiolle soisi mielellään menestystä ja pidän kalakukkoa suurena herkkuna. Jotenkin kärppämäinen ryhmä, en osaa sanoa miksi.

Lukko. Sillä on niin hieno - SM-liigan hienoin Ilveksen ohella - nimi ja entinen logo oli loistava. Se missä on se lukko. Ottakaa se takaisin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varsinaisesti en sympatiseeraa mitään, mutta jonkinlaisia pikkusympatioita tunnen muita pikkuseuroja kohtaan. KalPa nyt saa toki uutena tulokkaana aina näitä tulokassympatian osoituksia meikäläiseltä.

Niin, ja tamperelaisenahan joudun usein Ilves-Tappara -kiihkon keskelle puolueettomana todistajana. Näistä sympatiat kallistuvat ehdottomasti Ipan puolelle. Tähän vaikuttaa se, että auttoivat meitä kerran ja ottivat David Printzin joukkueeseensa.

Jokereita kohtaan en Burström-hankinnasta ja Virtanen<->Santala -kaupasta huolimatta tunne mitään sympatioita jostain kumman syystä.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
No Pelsuille tietenkin. On kuitenkin naapurikaupungin joukkue ja itse olen Pelsujen junnuissakin pelannut (lienen siis Jokerien "ulkoisfani"). Jokereita kannatan, mutta toivon Pelicansille kaikkea parasta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Mitään säälipinnoja ole ennenkään jaeltu. Tappara nyt kuitenkin on Tepsin jälkeen se joukkue, jolle menestystä toivoo. Tapparalaisuus on sukuvika, josta minä onneksi olen parantunut tai en ikinä ehtinyt kyseistä vakavaa sairautta sairastaakkaan.

Viharakkaussuhde paikalliseen pikkudivarijyrään, joka Kärppien nimellä kulkee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kahden vaiheilla, Kerho vai Lukko.

Äänestin Lukkoa - osittain sen vuoksi, koska töissä ruokaseurueessa vanhemmat herrasmiehet, jotka tuskin nykyään edes ovat kiinnostuneita kiekosta, haukkuvat minua Kerho-faniksi.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Tampereen Ilves!

Jalo, Nieminen, Helminen...Ilves-kaappidiggailuni juontaa juurensa aikoihin, jolloin lätkässä kykenivät tekniikkataiturit dominoimaan henkilökohtaisella osaamisellaan kaukalon tapahtumia.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Periaatteessa jo vanha ketju, mutta...

Jokaisessa meissä elää sisimmässä pieni SaiPa-fani
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Oulun Kärpät.

Hieno nousu divarivuosien jälkeen tuplamestariksi. Lisäksi onhan Oulu Pohjanmaata joten senkin ansiosta sympatiat sinne.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä vähän väärin ajattelin, kun IFK:lle ääneni annoin. Ei niille sympatiaa voi suoda, mutta tosiaan aivan erilailla herkullisiaa ovat tasaiset, kuumat paikalliskamppailut. Viha-rakkaus, siinä on voimaa aivan erilailla kuin muissa kohtaamisissa.

Aina toivon, että IFK olisi vittumaisen kova ja fyysinen vastustaja. Muut jengit eivät oikeastaan saa mitään tunteita pintaan. IFK on kuin lasteni äiti, ex-vaimoni, joskus rakastettu, mutta usein miten vihattu. Hankala suhde. :)


-duud-
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mikään ei ole vittumaisempaa kuin hävitä IFK:lle. Mikään ei ole makeampaa kuin voittaa IFK. Symppikset ratissa IFK:lle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllä tässä väkisinkin alkaa sympatioita herumaan tuonne Lahden suuntaan. Taas kerran on kausi alkanut päin persettä. Lahdessa on hieno fanikulttuuri, mutta menestymisen kulttuuria ei niin laisinkaan. Sääliksi käy...
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Assät ja Lukko tällä hetkellä.Originalleja.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Sympatiapisteet H.I.F.K:lle, jotenkin tuntuu että Ilves ja Hifk on jotenkin käsittämättömästi sidottuna toisiinsa, Sm-liigan mielenkiintoisimmat joukkueet hienolla historialla höystettynä. Sitten hmv-osasto Jokerit & Tappara perässä.

Jännä huomata miten Kärppiinkin suhtautuminen on muuttunut, muutama vuosi sitten se oli ehdoton kakkos-suosikkini, nyt ehkä se Sm-liiga joukkue jota vihaan eniten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös