Millaista tulisi olla jäähallien alkoholipolitiikka?

  • 2 739
  • 29

Millaista tulisi olla jäähallien alkoholipolitiikka?

  • Nykyinen syystemi on hyvä.

    Ääniä: 84 35,6%
  • Muovituoppien kanssa pitäisi saada mennä katsomoon

    Ääniä: 113 47,9%
  • Kannatan Ruotsin mallia. Ei alkoholitarjoilua urheilutapahtumiin.

    Ääniä: 25 10,6%
  • Jäähalleihin A-oikeudet ja röökiäkin pitäisi saada vetää katsomossa Tanskan malliin.

    Ääniä: 14 5,9%

  • Äänestäjiä
    236

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Haulla löytyi tälläinen ketju.
Tilannehan ei ole paljoa muuttunut, eli Porissa on todella hyvä kaljakatsomo mitä aiotaan vielä hivenen laajentaakin. Se olisi tervetullut lisä, sillä nykyiseen katsomoon on viikonloppu-matseissa mahdotonta mennä käymään yhdelle oluelle. Katsomo kun on kansoitettu ihmisillä jotka vetävät siinä koko pelin ajan. Toki itsekin sitä on tullut harrastettua.

Mutta muilla paikkakunnilla vastaavaa ei ole. Toki on baareja mistä näkee jotenkin jäälle, ja sitten on niitä screenejä mutta eihän se ole sama.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos realistisesti ajatellaan niin nykyinen malli on paras ja sen toimivuutta voi taata lisäämällä myyntipisteitä. Baarikatsomot ovat periaatteessa ihan ok, mutta vievät tilaa "oikeilta" katsomoilta ja en ainakaan itse kaipaa ruokapöytärivejä ja baaritiskejä hallinpäätyyn. Aitiot on sitten asia erikseen.

Jäähallissa nykyinen systeemi mielestäni toimii. Ainakin itse olen löytänyt hyvän paikan hallista josta pääsee sujuvasti baaritiskille jossa tarvittaessa A-oikeudet. Sen olut tuopin saa kohtuu vaivatta ennen matsia ja molemmilla erätauoilla ja se riittää hyvin. Seuraavat oluet voi sitten juoda jossain muualla kuin hallilla.

Ainoa mitä hiukan kaipaan on esim Hakametsän hallissa olevat viihtyisät pubit hallin sisällä, sellaiselle olisi paikka Jäähallissakin mutta tilat taitaa olla aika kortilla jos klubit halutaan säilyttää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olisihan se lystiä kietoa sitä gepardia siinä peliä ihan katsomosta seurattaessa, mutta ei se toimi. Itselle kelpaa mutta kun ajattelee jo muutamaa muuta ihmistä, joiden kanssa pelissä on ollut..Ei tule toimimaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nykysysteemin kannalla. Suomalaiseen kiekkoyleisökulttuuriin ei istu se, että tuoppien kanssa saisi vaellella siellä penkkirivistöjen välissä. Tietäähän sen, mitä siitä seuraisi.
 

ditrim

Jäsen
Mun puolestani vaikka puolet hallista voisi olla tuoppihuitojien paikkoja. Lasten kanssa matkaajat ynnämuut saisivat omat paikkansa eri puolelta hallia. Aika usein lähden lauantaipeliin vain juomat mielessäni, ja silloin vituttaa jatkuva ravaaminen kaljapisteilla ja katsomossa.

Voin vain kuvitella sitä tunnelmaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös