Millaisessa maailmassa elät?

  • 7 513
  • 83

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Niin, taidanpa minäkin kantaa korteni kekoon pistämällä pystyyn tällaisen kyselyketjun, katsotaan millaisen suosion saa vai vaipuuko unholaan alta aikayksikön.

Joukko kysymyksiä seuraavaksi:

1. Pelkäätkö käärmeitä?

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?

3. Liha vai kasvikset?

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?

5. Elämäsi suurimmat surut?

6. Millainen ihminen haluaisit olla?

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?

9. Ihmiset, joita kaipaat?

10. Yleisimmät pelkosi?

11. Oletko optimisti vai pessimisti?

12. Lapsuutesi lempileikit?

13. Suurin haaveesi?

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?

16. Kuritettiinko sinua lapsena?

17. Millä matkustaisit mieluiten?

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?


Vastauksia odotellen,

vlad.
 

Rocco

Jäsen
1. Pelkäätkö käärmeitä? - En, mutta inhottavia eläimiä silti ovat.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua? - Joitakin pieniä, mutta en muista. En loukkaannu helposti. Paitsi silloin jos saan ruotsinkielistä palvelua. (Tätä tapahtuu aika usein Vaasassa, koska ruotsinkieliset ovat niin kielipatriootteja ja nostavat heti kamalan metelin elleivät saa heti palvelua omalla kielellään...)

3. Liha vai kasvikset? - Liha. Myös kasvissyöjäeläinten liha.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi? - Rauha. Sodassa on aina vain häviäjiä, tavalla tai toisella. Sodassa hienoa on kaikki hemmetinmoiset räjähdykset, ne on kivoja (kunhan niissä ei kuole ketään tms.)

5. Elämäsi suurimmat surut? - Olen säästynyt hyvin pitkälle kaikilta suruilta. Onneksi.

6. Millainen ihminen haluaisit olla? - Tällainen kun nyt olen. Olen täydellinen.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua? - Siivoamiseen.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan? - Kiekkopesän kautta. (R.I.P. Kiekkopesä)

9. Ihmiset, joita kaipaat? - No, aika harvoja kaipaan.

10. Yleisimmät pelkosi? - Erektiohäiriöt, joista en muuten kärsi! Ajatus tästä on jo riittävän pelottava. Korkeat paikat joskus.

11. Oletko optimisti vai pessimisti? - Pessimisti. Optimisti ei koskaan ylläty iloisesti.

12. Lapsuutesi lempileikit? - Legot. Legot ja taas Legot. Seikkailuleikit.

13. Suurin haaveesi? - Olla ihan saa*anan rikas, sellainen perushaave.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia? - Osaan aika pitkälle kaikkea mitä tarvitsen elämässäni. Taito tehdä rahaa ja ylipäätään kaikista ideoista totta.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa? - Työ, mutta sille ei voi mitään. Muuten loppuu aika usein kesken kaikesta tekemästäni.

16. Kuritettiinko sinua lapsena? - Pari kertaa sain selkäsaunan, kerran pestiin suu saippualla ja kerran sain lusikasta silmään.

17. Millä matkustaisit mieluiten? - Punainen Ferrari

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin? - Ei juurikaan, mutta jos kysely on hauska niin miksei vastaisi...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vastauksia:

1. Pelkäätkö käärmeitä?
- Kyllä, vaikka siihen liittyy myös määrätynlaista kunnioitusta tuota olentoa kohtaan.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
- Paskan puhuminen selkäni takana ja syrjiminen ja arvostuksen puute kouluelämässä ja muussakin elämässä.

3. Liha vai kasvikset?
- Molempia sopivassa suhteessa.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi? - Rauha, pyrin toteuttamaan sitä omalla kohdallani ja toivoen että se kantaisi hedelmää ympäristöönkin.

5. Elämäsi suurimmat surut?
- Muutaman todella rakkaan lemmikin kuolema ja katoaminen, lähisukulaisen alkoholiongelma (onneksi jo mennyttä aikaa) ja ero parisuhteesta.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
- Tasapainoisempi, rauhallisempi, musikaalisempi.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
- Matemaattiset asiat, yksinäisyys.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
- Enpäs muistakaan, lienee sattumalta? Tai ehkä joltain menneeltä SaiPafoorumilta, ei todellakaan muista.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
- Ulkomailla asuvaa hyvää ystävääni sekä tyttöystävää... jos olisi sellainen...

10. Yleisimmät pelkosi?
- Se että jään kokonaan yksin ja että menetän vasemman käteni ja en voisi enää piirtää niin hyvin.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
- Pessimistinen optimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?
- Sotaleikit ne taisi olla pääasiallisesti.

13. Suurin haaveesi?
- Asua rauhallisessa paikassa ihanan naisen kanssa. Noh, kauko-aasian maissakin olisi hienoa käydä. Kenties työpaikka ulkomailla?

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
- Nuottien lukeminen, pianonsoitto.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
- Internet, irkki.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
- Ei.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
- Junalla.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
- Ihan hyviä kysymyksiä oli, ehkä tavallista enemmän pisti pohtimaan, olkoonkin että vastauksissani kaikissa kaikuu samat asiat.
 

Tobias

Jäsen


1. Pelkäätkö käärmeitä? En pelkää

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua? Ei mitään suurempaa, ei tule ainakaan mieleen.

3. Liha vai kasvikset? Liha

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi? Rauha, sillä sodat aiheuttavat yleistä levottomuutta maailmaan. Samaan hengenvetoon todettava, että joskus sodat ovat välttämättömiä ja puolustan perusteltua aseiden käyttöä. Kylmästi ajatellen sodalla on myös hyvä puhdistava, taloudellinen vaikutus (vrt. esim toisen maailmansodan jälkeinen kehitys Euroopassa.)

5. Elämäsi suurimmat surut? Läheisten kuolemat

6. Millainen ihminen haluaisit olla? Viisaampi

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua? Auton korjaus, kun puhutaan muusta kuin öljyn vaihdoista jne.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan? Kiekkopesän jäänteiltä

9. Ihmiset, joita kaipaat? Kuolleet läheiset ihmiset

10. Yleisimmät pelkosi? Halvaantuminen

11. Oletko optimisti vai pessimisti? Optimisti mutta ehdoton realisti, eli saatan vaikuttaa usein pessimistiltä.

12. Lapsuutesi lempileikit? Sota- ja autoleikit, futis, lätkä ja muu urheilu, tappeleminen.

13. Suurin haaveesi? Taloudellinen riippumattomuus viimeistään 50-vuotiaana, elää onnellinen elämä.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia? Auton korjaus. Olen kahden akateemisen tutkinnon mies mutta ajattelin jossain vaiheessa vielä tulevaisuudessa opiskella automekaanikon taitoja.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa? Jossain mielessä työ, teen usein 10 tunnin päiviä. Mutta olen työnarkomaani, saan hyvän olon tunnetta työn teosta ja olen työssä, joka on helvetin mielenkiintoista minulle.

16. Kuritettiinko sinua lapsena? Jep, mutta ei ikinä lyömällä tai todelliosta kipua tuottamalla.

17. Millä matkustaisit mieluiten? Omalla autolla tai lentokoneella, kuten nyt.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Ajantappoa, ei tässä mitään järkeä ole.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Joukko kysymyksiä seuraavaksi:

1. Pelkäätkö käärmeitä?
En hysteerisesti, olen joskus jopa pitänyt sylissäni jonkinsortin booaa. En kuitenkaan menisi luonnosta löytyvää kobraa/kyytä paijaamaan.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
No, eipä tule juuri mieleen. Aina jotain pientä tulee vastaan, esimerkiksi joku puhuu paskaa seläntakana ja saan kuulla asiasta kiertotietä.

3. Liha vai kasvikset?
LIHA

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha. Rauhaa ja rakkautta ei koskaan ole liikaa.

5. Elämäsi suurimmat surut?
Hmm... Vaikkapa läheisen kaverin sairastuminen ja kuolema.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Pitkäjänteisempi, maltillisempi, tasapainoisempi.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
Juopottelun lopettaminen ennen överiksi menoa.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Jaa-a, enpä muista, kaippa Kiekkopesän kautta.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
Edesmenneet läheiset, kaukana toisella puolella maapalloa asuvat kaverit joihin en ole pitänyt yhteyksiä.

10. Yleisimmät pelkosi?
Hollantilaiset nimet, se että jollekkin läheiselle käy pahasti.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Pessimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?
Kuurupiilo, erilaiset itsekeksityt pallopelit, majanrakennusprojektit, sotaleikit.

13. Suurin haaveesi?
Onhan niitä. Käydä avaruudessa vaikkapa.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
Lentokoneella lentäminen.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
Netissä surffaillu, Football Manager 2005:n pelailu.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Joskus tuli selkään, ei kuitenkaan usein. Kuritus oli lähinnä symboolista ja terveellä pohjalla.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Avaruussukkulalla.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Ei. Vastaan, koska minulla ei ole omaa elämää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
1. Pelkäätkö käärmeitä?
En.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Selän takana puhuminen.

3. Liha vai kasvikset?
Kumpikin menee, mutta jos valita pitää, niin liha.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha. En ole koskaan havainnut, että sodalla olisi mitään hyvää saatu aikaan. Toki on joitakin "väistämättömiä" sotia, joissa ei muuta mahdollisuutta ole (esim. Talvisota Suomen kannalta katsottuna).

5. Elämäsi suurimmat surut?
Hmmh. Mitään järjettömän suurta surua ei ole kohdalle osunut. Ehkäpä Isoisän kuolema, mutta sekin oli odotettavissa eli ei tullut minään sokkina.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Rehellinen. Ei ole kyllä aina onnistunut, valitettavasti.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
Vähän enemmän fyrkkaa tekisi hyvää ;). Tuleva ex-vaimokin olisi jo kiva vähitellen löytää.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Kiekkopesän kautta.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
Jaa. No kai se edesmennyt vaari sitten on.

10. Yleisimmät pelkosi?
Läheisen ihmisen menettäminen yllättäen esim. jossain onnettomuudessa.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Pessimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?
Jalkapallon ja jääkiekon peluu, jos niitä nyt leikiksi voi kutsua. Leikeistä esim. 10 tikkua laudalla ja "kirkkis" (kirkonrotta).

13. Suurin haaveesi?
Löytää "se oikea".

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
Laulamaan ja/tai soittamaan esim. kitaraa tai rumpua hyvin. Todellisuus tällä hetkellä on se, että minulla ei ole rytmitajua ollenkaan ja lauluni on todennäköisesti jossain laissa kielletty.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
Jatkoajan lukeminen ja sinne kirjoittaminen.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Ei varsinaisesti. Pari luunappia joskus. Kerran muistan saaneni "selkään". Silloinkin selkään saaminen oli enemmänkin symbolista. Minuun ei oikeasti sattunut yhtään. Syy oli niinkin "pieni", että heitin äitiäni kivellä eli suomeksi sanottuna olisin ansainnut korvilleni ja kunnolla! Mitäköhän on silloinkin päässä liikkunut?

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Lentokoneella.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Eipähän ole muutakaan tekemistä juuri nyt ja onhan näitä kysyttyjä asioita kiva joskus vähän funtsiakin.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Nyt kerron millaisessa maailmassa elän...

1. Pelkäätkö käärmeitä?
Vain unimaailmassa ja luonnossa pelkään, sillä käärme todella on pistänyt minua. Kuitenkin olen pitänyt lemmikkikäärmettä sylissäni enkä pelännyt sitä.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Pettäminen, asioiden kertomatta jättäminen, valehtelu.

3. Liha vai kasvikset?
Kasviksia puputan. Vaikka ihminen on lihansyöjä ainakin hampaistoltaan, niin itse en lihaa syö. Proteiinit haen muualta.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha. Mielestäni lapset on mukavampaa kasvattaa rauhan keskellä. (Make love, not war - niinkuin teininä hehkutin.)

5. Elämäsi suurimmat surut?
Omien lasten kuolemat, pappani kuolema, hyvän ystäväni itsemurha, lapsen sairastelut ja tutkimukset. Persialaiskissasta ja norjalaisesta metsäkissasta luopuminen lapsen allergian takia.
Mielestäni näissä on riittävästi surua. Toivottavasti lisäsurua ei ole tiedossa.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Olen sellainen ihminen jo millainen tahdonkin olla, kaikkine pikku virheineen ja omituisuuksineen.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua? Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen lapsen tulevat tutkimukset, joista selviämiseen tarvitsisin apua. Tosin lapsi tarvitsee minua silloin kaikkein eniten ja saa kaiken apuni ja tukeni ja minä pitelen jotenkin itseni koossa.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Näin mainoksen jossain, olikohan netissä ensimmäistä kertaa. Sitten Hämeenlinnassa jäähallissa oli mainos. Ja lopulta eräs nimeltä mainitsematon pyysi lueskelemaan Jatkoaikaa.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
Kaipaan itsemurhan tehnyttä ystävääni. Olisi paljon asiaa. Niin paljon jäi sanomatta, tekemättä, näkemättä ja kokematta yhdessä.

10. Yleisimmät pelkosi?
Lepattavat perhoset. Niitä pelkään aivan tajuttomasti ja vielä tuntemattomasta syystä. Seuraava pelkoni kohdistuu sairaalaan, ihan jo siihen ilmapiiriin ja niihin liukuhihnatyöntekijöihin. Olemassa on vielä yksinjäämisen pelkokin.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Yleensä optimisti, mutta osaan olla myös pessimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?
Lääkärileikit poikien kanssa, 10 tikkua laudalla, kutituspulverin tekeminen ruusunmarjoista ja sen laittaminen poikien housuihin ja sitten se tuikkis.

13. Suurin haaveesi? Lontoon shoppailumatka tällä hetkellä.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia? Rentoutuminen ja rauhallisuus. Taidan olla liian levoton.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa? Varmaan netti ja kännykkä. Pitemmittä puheitta.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Olen saanut muutaman kerran koivuniemen herraa. Käytäntö oli se että piti itse hakea oksa ulkoa, jolloin toin kaikkein tuoreimmat oksat ja monta kerralla. Myös nurkassa kävin silloin tällöin häpeämässä.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Henkilöautolla, jonka jälkeen tulee bussit jos pitkästä matkasta on kyse. Ruuhkajunat eivät innosta matkustamaan.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Vastaan mielelläni ja mielestäni on järkeä.
Tällaisia ns. ystäväni- kirjoja oli jo ala-asteella ja näihin vastasivat niin tytöt kuin pojatkin. Olen aina pitänyt tällaisista ja luen mielelläni muidenkin vastaukset, eritoten tuttujen.
Aina voi oppia toisesta ihmisestä jotain uutta, mitä ei ole koskaan aiemmin tiennytkään.
Joskus nämä vielä sisältävät niin hauskoja vastauksia että saa hyvät naurutkin kaupanpäälle.

Tämä kysely kyllä on todella syvällinen ja saa mietityttämään kummasti, ainakin siinä että osittain palaa takaisin lapsuuteenkin.

EDIT: kohta 12, luin lapsuutesi lemmikit ja vastasin mitä on ollut, kun kysymys olikin jotain muuta... Hyvä minä!
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
1. Pelkäätkö käärmeitä?
En pelkää, mutten pahemmin pidäkään. Terraarion lasin läpi kyllä tulee tilaisuuden tullen ihailtua, mutta käsiin en ottaisi.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Tietoisesti paskanpuhuminen sekä minusta että läheisistäni. Tuo yltyi eräällä henkilöllä pakkomielteeksi asti.

3. Liha vai kasvikset?
Sekä että, kiitos.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha. Mielummin elän ja asun perheeni kanssa ystäviäni tavaten kuin olen sekä ampumassa että ammuttavana. Lisäksi taitaa yhteisöllä olla edullisempi tila, että sen jäsenet ylläpitävät sitä kuin se, että sen jäseniä tapetaan ja infrastruktuuria pistetään paskaksi.

5. Elämäsi suurimmat surut?
Isovanhempien poismeno.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Arvostava ja arvostettu, rakastava ja rakastettu.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
Mistä normaalivartaloinen mies voi ostaa fiksuun hintaan vaatteita?

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Kiekkopesässä sitä mainostettiin ja hyvä niin.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
Isovanhemmat.

10. Yleisimmät pelkosi?
Että menetän jonkun läheisen ihmisen.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Tilannesidonnaista, ehkä pessimisti suhteessa 55:45.

12. Lapsuutesi lempileikit?
Pihalla riehuminen kesäisin veljien ja kavereiden kanssa.

13. Suurin haaveesi?
Että voisin elättää itseni ja perheeni valokuvaajana maailmaa kierrellen.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
No se valokuvaus...

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
Netissä surffailu.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Joskus tuli tukkapöllyä ja joskus harvoin selkäsauna, vaikka koskaan en tehnyt mitään pahaa vaan olin ihan kiltti aina!

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Riippuu siitä, minne olen matkalla.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Ei ole, mutta ei ole ajoittaisessa joutenolossakaan.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Pelkäätkö käärmeitä?
En todellakaan. Erittäin myrkyllisen käärmeen lähistöllä ei varmaan olisi hirmu mukavaa olla, mutta en niitä varsinaisesti pelkää.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Jonkinlainen pettäminen varmaan: ei tule mieleen, koska en ole pitkävihainen. En myöskään muista, että minua olisi pahemmin fyysisestikään loukattu, sillä en juurikaan harrasta provosoimista ja vittuilua.

3. Liha vai kasvikset?
Tasapaino. Tosin tuo kasvispuoli tuppaa välillä unohtumaan. Molempia siis tarvitaan.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha, vaikka sodassakin on positiivisia asioita. Sodassa parasta on me-henki, kuten Talvisodassa. Rauha tosin voittaa aina, olenhan rauhan mies.

5. Elämäsi suurimmat surut?
Jaa-a, en muuten muista, johtuu siitä, että muistista tuntuu pyyhkiytyvän aika hyvin pois nuo surulliset hetket. Iloiset muistuu mieleen paremmin. Tapanani ei ole myöskään surra, tai siis ei ainakaan näyttää sitä ulospäin.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Itsevarma ja hyvännäköinen, siis sen lisäksi, mitä nyt olen. Tykkäisin myös useammin nauraa itselleni.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
hmm...tapanani ei ole pyydellä apua, otan toki sen vastaan ilomielin, mikäli tarjotaan. Rahaa voisi toki olla enemmän, mutta en valita.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Netissä surffaamalla löytyi. Kiinnostuin keskusteluista, koska täällä on ihan oikeasti hyvääkin juttua.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
En muuten varsinaisesti kaipaa ketään, ainakaan tällä hetkellä.

10. Yleisimmät pelkosi?
Ei tule mitäään mieleen.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Väittäisin olevan realisti hitusen optimismilla varustettuna. Mikään yltiöoptimisti siis en ole.

12. Lapsuutesi lempileikit?
Pihalätkä oli kaikista parasta, sitä ei mikään voittanut. 8-bittistä Nintendoa tuli myös paukutettua. Legot oli myös kova sana, kuten autoratahärdellitkin.

13. Suurin haaveesi?
Noh, niin no. Vaikea sanoa, mikä on suurin, mutta toivottavasti elämä on tulevaisuudessakin sellaista, että tuntuu mukavalta herätä joka aamu. Elämänkumppanin löytyminen saattaisi myös olla ihan mukava juttu.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
Musiikki-instrumenttien soittaminen, esim. kitaran. Itsensä kunnioittamisen taito olisi myös hieno juttu.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
Laiskottelu, ehdottomasti. En ota asioita aina niin vakavasti kuin ne pitäisi ottaa.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Ei todellakaan. Ihan normaalisti kohdeltiin, välillä tosin kovempikin kuri olisi ehkä ollut paikallaan.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Ehdottomasti aikakoneella, jos sellainen olisi olemassa. Olemassa olevista laitteista saksalaisella laatuautolla.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Rehellisesti sanottuna onhan näissä jonkin verran järkeä, ainakin minä vastasin ihan mielelläni.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Pelkäätkö käärmeitä? En pelkää, ainakaan Sasua ja Sieppoa, mutten kauheasti pidäkään

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?Pettäminen, luottamuksen/arvostuksen pettäminen, paskan puhuminen, haveksunta

3. Liha vai kasvikset?Kasvikset päasiassa

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?Rauha,kenelläkään ei ole oikeutta päättää toisen yksilön hengestä

5. Elämäsi suurimmat surut?Ystävän kuolema, vanhempien ero, koko eroprosessi avokista

6. Millainen ihminen haluaisit olla?Äh, hyvä ihminen. Kiltimpi, ystävällisempi, rohkeampi, avoimempi

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?Korkealla olevien asioiden kurottelussa, tilastotieteissä

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?Iskä kertoi

9. Ihmiset, joita kaipaat?Kaikki ne, keitä ei enää näe tai joita näkee harvoin - äippää ja rakkaita ystävää nyt eniten

10. Yleisimmät pelkosi?Läheisten kuoleminen, hukkuminen, kipu

11. Oletko optimisti vai pessimisti?Perusnegatiivinen optimisti

12. Lapsuutesi lempileikit?Tarzan, barbie-leikit, omien radio-ohjelmien teko kaverin kanssa

13. Suurin haaveesi?Perusonnellinen elämä (miksi sitä muusta haaveilla?)

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?Ruskean kastikkeen teko, sirklaaminen, kitaran soitto, tietokoneen kunnollinen käyttö, aika pirunmonen kielen taito, käsillään käveleminen, käsitöiden teko

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?Netti, murehtiminen

16. Kuritettiinko sinua lapsena?Äiti sitoo kerran pyörätelineeseen kiinni kun riehuin kaupassa, mutta eipä muuten

17. Millä matkustaisit mieluiten?Junalla (ei lähi-)

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?Eipä oikeastaan, mutta näihin on hauska vastailla. Vähän kun joku ystävänkirja
 

krobbe

Jäsen
1. Pelkäätkö käärmeitä?

En, inhoan kyllä, Kyy on tosin hyvä jätkä.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?

Apostolien teot.

3. Liha vai kasvikset?

Lihaa 95 % ja kasviksia 5 %.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?

Rauha, pum-sota ikä ohi jo kauan sitten.

5. Elämäsi suurimmat surut?

Vanhempien kuolema ja Martti Jarkon Turkuun lähtö.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?

Ihan tälläinen kuin olen.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?

Avannossa apu ei ole haitaksi.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?

Kiekkopesän jälkeisenähän se tupsahti tajuntaani.

9. Ihmiset, joita kaipaat?

Elina, Lisbeth, Karre, Anitta, Sonja, Eini, Sirpa, Kaija, Arja, Sinikka ja jokunen muukin.

10. Yleisimmät pelkosi?

Lasten terveyden ja turvallisuuden puolesta sitä ollaan hela tiden hieman varpaillaan.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?

Pessimistinen optimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?

Urheiluunhan nuo liittyivät lähes kaikki, niin ja tietysti pum-sota.

13. Suurin haaveesi?

Nähdä lasten varttuvan turvalliseen aikuisuuteen.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?

Pianonsoitto ja 7 oikein lottorivin laadintataito.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?

Nukkumiseen.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?

Tottakai, minulla oli rakastavat vanhemmat.

17. Millä matkustaisit mieluiten?

Aikakoneella.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?

Järkeä tai ei, niin nämähän ovat harmittoman mukavia välipaloja.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1. Pelkäätkö käärmeitä? En ainakaan Suomessa. Ulkomaanmatkoilla saattaa jossain viidakossa katsella hieman tarkemmin jalkoihinsa.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua? Henkisiä loukkauksia on niin paljon, ettei niitä pysty lajittelemaan.

3. Liha vai kasvikset? Liha pitää miehen liikkeessä.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi? Rauha. Rauhanpiippua on mukavampi tuprutella kuin heilutella sotakirvestä.

5. Elämäsi suurimmat surut? Ihmisen ääretön tyhmyys.

6. Millainen ihminen haluaisit olla? Hyvä.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua? Pyykinpesu, tiskaus, siivous, ruuanlaitto...

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan? Ei minkäänlaista muistikuvaa. Luultavasti sattumalta nettiä selaillessa.

9. Ihmiset, joita kaipaat? Isovanhemmat.

10. Yleisimmät pelkosi? Kuoleman pelko.

11. Oletko optimisti vai pessimisti? Välillä yltiöoptimisti välillä yltiöpessimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit? Kotileikit naapurin tyttöjen kanssa.

13. Suurin haaveesi? Perhe.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia? Muay Thai olisi näppärä laji opetella seuraavaksi.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa? Jatkoaika ja netti yleensä, tietokonepelit ja televisio.

16. Kuritettiinko sinua lapsena? Ei.

17. Millä matkustaisit mieluiten? Lentokoneella.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin? Ei, mutta miksi kaikessa pitäisi olla järkeä.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1. Pelkäätkö käärmeitä?
- En

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
- Kun joku pitää minua tyhmänä ilman sen kummempia perusteita

3. Liha vai kasvikset?
- Liha

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
- Rauha. Jos tämä nyt on se ainoa elämä, niin miksipä tuhlata aikaa sotimiseen.

5. Elämäsi suurimmat surut?
- Äidin sairastuminen

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
- Ei ole kokemusta siitä, miltä tuntuu olla hyvännäköinen, joten olisihan tuota kiva kokeilla

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
- Miten rikastuisin? Auttakee hyvät ihmiset.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
- En muista.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
- Vanhat ystävät, jotka maailma on minulta vienyt.

10. Yleisimmät pelkosi?
- Huoli läheisistä ihmisistä.
- Mitä (pahaa) minusta ajatellaan.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
- Kovasti sitä koittaa itselleen vakuutella kaiken kääntyvän parhain päin.

12. Lapsuutesi lempileikit?
- Purkkista pelattiin kesäisin aamusta iltaan. Oli hauskaa, vaikka joka kerta riideltiin.

13. Suurin haaveesi?
- Elää onnellisesti.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
- Kaiken maailman soittopelit olisi kiva hallita.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
- Murehtiminen

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
- Ei

17. Millä matkustaisit mieluiten?
- Autolla kavereiden kanssa. Road-trip ilman varsinaista määränpäätä.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
- Nythän ollaan äärimmäisten kysymysten ääressä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad


Joukko kysymyksiä seuraavaksi:

1. Pelkäätkö käärmeitä?
- ainoastaan silmälasikäärme Sakari Pietilää, se on jotenkin outo eläjä.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
- viisaudenhampaiden poisto

3. Liha vai kasvikset?
- olen joskus nuoruudessa pistänyt lihaa piiloon rypsipellossa, joten yhteiskäyttökin menettelee

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
- rauha, sen takia että rauhan aikana on rauhallisempaa rakennella pienoismalleja sotakoneista. Sodassa jos tuota yrittää, niin heti tulee sanomista - muistelkaas vaan kuinka kävi esmes alik. Rokan, kun hän yritti puuhastella puisen lampunjalan parissa vartiopalveluksen aikana.

5. Elämäsi suurimmat surut?
- housuissa kiristää, pierettää eikä maistu korppu.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
- sellainen elastinen, ei kuitenkaan niin elastinen kuin se eräs suomalainen räppäri

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
- pojan matemaatikan tehtävien tekemiseen

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
- mainoksen uhri

9. Ihmiset, joita kaipaat?
- Liisankadun Kukkura-kaupan kassaneitiä on ikävä

10. Yleisimmät pelkosi?
- kun hätä on suurin, niin vetskari ei aukea - tai jos aukeaa niin karvat jää väliin - ja samaan aikaan taivas putoaa niskaan.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
- ei, olen harkinnut siirtymistä presbyteeriksi jäähallin presisboxiin.

12. Lapsuutesi lempileikit?
- lääkärileikit ja kymmenen mustalaista laudalla

13. Suurin haaveesi?
- oma WHA-seura

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
- olis kivaa oppia lentämään, ihan vaikka omien pierukaasujen työntövoiman avulla

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
- Jatkoaika ja meikkaaminen

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
- luulin 12-vuotiaaksi asti että nimeni on "TURPA KII SIELLÄ LAATIKOSSA". Kun sitten täytin 13, niin pääsin laatikosta pois.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
- onnikalla Forssan linja-autoasemalle.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
- miksi aina pitäisi olla niin kamalasti asioissa järkeä? Välillä on ihan hyvä antaa mennä vaan. Kunhan ei lyö pesismailalla eikä sekaannu pikkusiskoon tai kansantansseihin.


Vastauksia odotellen,

vlad.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Pelkäätkö käärmeitä?
En suoranaisesti pelkää mutta varon niitä sellaisen nähdessäni kyllä.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Välinpitämättömyys, ylenkatsominen

3. Liha vai kasvikset?
Liha

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha, tarvittaessa sota vaikka en sitä ole ikinä kokenut enkä toivottavasti tule kokemaankaan.

5. Elämäsi suurimmat surut?
Kuolema(t) lähipiirissä. En niitä viitsi sen enempää eritellä...

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Sellainen joka osaisi elää elämänsä täysillä joka hetki

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
Hmm... kertoisipa joku minulle kuinka voisin löytää itseni =)

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Kiekkopesa.com:in kautta. =) Kiekkopesän taas löysin etsiessäni netistä hyviä jääkiekkoaiheisia sivuja.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
Niitä ketkä ovat lähellä mutta kuitenkin niin kaukana

10. Yleisimmät pelkosi?
Yksin jääminen... vaikka en olisikaan yksin.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Optimisti

12. Lapsuutesi lempileikit?
Valopiilo! Etenkin syksyisessä metsässä...

13. Suurin haaveesi?
No tällä hetkellä ehkä sellaisen duunipaikan saaminen mistä oikeasti pidän...

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
Golfin peluu, auton korjaaminen, pianon soitto

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
www, tv

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Aika vähän.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Lentokoneella jos mennään kauas, autolla jos lähemmäs.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
No ei kai näissä ole järkeä loppujen lopuksi, mutta onko missään? =)
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
1. Pelkäätkö käärmeitä?
- Käärmeet ovat hyötyeläimiä, mutta kyllähän sitä kyytä mieluummin väistää kuin kättelee.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
- Yleisesti luottamuksen pettäminen. Tarpeeksi monta kertaa kun pudotetaan, niin ei nojaa enää kehenkään.

3. Liha vai kasvikset?
- Molempia sopivassa suhteessa. Täydentävät toinen toisiaan.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
- Rauha, koska silloin ei tarvitse olla rintamalla ja aikaa jää joutavien jorinoiden kirjoittamiselle Jatkoajassa.

5. Elämäsi suurimmat surut?
- Yleisesti: Rahaa käytetään arvon mittana liian monessa paikassa. Ihminen on muutakin kuin työpanoksensa. Yksityisesti: Ei kuulu muille.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
- Kykenevä oppimaan, omaksumaan uutta ja ajattelemaan. Toki lihaksiakin saisi olla enemmän.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
- Milloin mihinkin arjen juttuun. Oven avaaminen raskaiden kantamusten edellä olisi hienoa.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
- Se tavallinen tarina (kuten narkkareilla). Vakoilin toverini ruutua ja huomasin hänen selaavan kyseistä jääkiekkosivustoa. Kiinnostuin ja jäin koukkuun.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
- Omat isovanhemmat. Veli ja sisko, joita ei perheeseen tullut.

10. Yleisimmät pelkosi?
- epäonnistumisen pelko.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
- Useimmiten pessimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?
- tuikkunen ja hedelmäsalaatti

13. Suurin haaveesi?
- Kehittyä paremmaksi ihmiseksi. Ks. kohta 6.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
- Ks. kohta 6. Lisäksi haluaisin oppia paremmaksi ruuanlaittajaksi.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
- Jatkoaika.com.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
- Joskus. Silloinkin hyvästä syystä.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
- Junalla tai polkupyörällä.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
- Kai näissä oma sumea logiikkansa on.
 

Marcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
1. Pelkäätkö käärmeitä?
Pelkään

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Selän takana paskan puhuminen.

3. Liha vai kasvikset?
Näin joulun jälkeen ja kesää odotellessa kasvikset.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha. Aikuisten ihmisten pitäisi kyetä 2000-luvulla hoitamaan asiat puhumalla tai millä tahansa muulla keinolla, kuin sotimalla ja tappamalla siviilejä.

5. Elämäsi suurimmat surut?


6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Parempi

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
Siivoaminen

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Sportin sivuilta löysin linkin.

9. Ihmiset, joita kaipaat?
En enää ketään.

10. Yleisimmät pelkosi?
Korkeat paikat.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Jossain asioissa optimisti, mutta perusasenne on pessimistinen realisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?
Lökkerö

13. Suurin haaveesi?
Terveenä ja suht täysijärkisenä eläkkeelle.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
Tällä hetkellä en halua oppia mitään tai ainakaan mitään sellaista minkä eteen pitäisi käyttää aikaa ja vaivaa.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
Netissä surffaus, tv:n katselu, urheilun seuraaminen, puhuminen ja työt.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Ei, kasvatus oli vapaa, oon saanut tehdä mitä oon halunnut, kunhan ei mitään rikollista.

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Kamelilla jossain lämpimässä.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
On järkeä, näihin on hauska vastata ja näitä on kiinnostava lukea.
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1. Pelkäätkö käärmeitä?

Ehkä hieman, mutta enpä ole ainuttakaan käärmettä varmaan viimeiseen 15 vuoteen nähnyt.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?

Eipä tulee mitään erityisen pahoja juttuja mieleen.

3. Liha vai kasvikset?

Ehdottomasti liha.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?

Jääkiekkokaukalossa sota, muuten rauha:) Olen rauhaa rakastava ihminen, mutta jääkiekkokaukalossa haluan nähdä tappeluita, koska ne ovat tiettyyn pisteeseen asti hyvää viihdettä.

5. Elämäsi suurimmat surut?

Elämäni suurimmat surut ovat olleet muiden ihmisten suruista murehtimista. Itse olen onneksi välttynyt suurimmilta suruilta, mutta sanotaan nyt että Lukon välierätappiot TPS:lle keväällä -95 ja -96 ovat vieläkin kovia paikkoja muistella:)

6. Millainen ihminen haluaisit olla?

Sellainen kuin tällä hetkellä olen.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?

Tilastotieteen harjoitukset.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?

En muista, varmaan joku kaveri kertoi.

9. Ihmiset, joita kaipaat?

Muutama eri puolilla Suomea asuva kaveri, joita ei enää näe niin usein.

10. Yleisimmät pelkosi?

Aseiden kanssa uhkailevat narkkarit.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?

Ehkä hieman enemmän optimisti.

12. Lapsuutesi lempileikit?

Katukiekkopelit, ehdottomasti.

13. Suurin haaveesi?

Elää onnellinen elämä ja pysyä terveenä. Myöskin omia lapsia olisi kiva saada ja sitten tottakai haluan nähdä Lukon voittavan sm-kultaa jonain päivänä.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?

Ruuanlaitto sekä sitten jotain opintoihin liittyviä juttuja.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?

Internetin selailu, ehdottomasti.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?

Ei, olin kiltti lapsi:)

17. Millä matkustaisit mieluiten?

Yksityiskoneella.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?

Ei näissä mitään järkeä ole, mutta ihan kiva näihin on vastailla.
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Millaisessa maailmassa elät?

1. Pelkäätkö käärmeitä?
Kyllä, tai luonnossa ainakin. Mutta on sitä tullut lemmikkikäärmettä siliteltyä

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
Valehtelu, en nyt keksi muutakaan

3. Liha vai kasvikset?
Liha, kasviksia tulee kyllä syötyä ihan liian vähän

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
Rauha, on vaan kaikin puolin parempi elää kun on rauha maassa

5. Elämäsi suurimmat surut?
Monia, isän lähtö kotoa nyt on ehkä yksi niistä

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
Mä olen ihan hyvä tälläisenä, ainakin melkein

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
Ruotsin kieli, en tykänny siitä kutosesta viime todistuksessa. Tarvitsen myös motivoijan, on motivaation puutos monessa asiassa

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
Rakas ystäväni minulle tämän esitteli, tunnistanee itsensä

9. Ihmiset, joita kaipaat?
Veljien lapsia, kaikkia neljää

10. Yleisimmät pelkosi?
Läheisen kuolema, totaalinen epäonnistuminen elämässä

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
Molempia, ja yleensä ne ääripäät. Olen todella ailahtelevainen

12. Lapsuutesi lempileikit?
Monia, leikit metsässä olivat aikas kivoja

13. Suurin haaveesi?
Hyvä ammatti, perhe ja terve elämä

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
Ruotsin kieli, ja olisi kiva osata soittaa jotain soitinta

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
Pohdiskelu ja jahkaaminen

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
Jeps, tottakai. Olen saanut selkääni kerran pari, ja tukkapöllyä sitäkin useammin

17. Millä matkustaisit mieluiten?
Lentokone, mutta autoilukin on kivaa

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
Ei oikeastaan järkeä, mutta tarviiko olla. Näihin on vaan kiva vastailla, ja lukea muitten vastauksia
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
1. Pelkäätkö käärmeitä?
- Kyllä.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
- Eipä nyt juuri tule mitään mieleen.

3. Liha vai kasvikset?
- Liha, mutta toki kasvikset menee myös.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
- Rauha, mielummin eläisi maailmassa, jossa ei olisi sotia, koska niissä vain kuolee monia ihmisiä aivan turhaan.

5. Elämäsi suurimmat surut?
- Anaheimin tappio ratkaisevassa seitsemännessä Stanley Cup -finaalissa. Mitään suurta tragediaa en siis ole kokenut :)

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
- Tällainen kuin olen, ei valittamista...

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
- Eipä nyt tule mitään mieleen.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
- En muista, valitettavasti...

9. Ihmiset, joita kaipaat?
- En juuri nyt ketään...

10. Yleisimmät pelkosi?
- Läheisten kuoleminen.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
- Molempia silloin tällöin

12. Lapsuutesi lempileikit?
- Jääkiekon ja jalkapallon pelaaminen kavereiden kanssa. Metalliautoilla leikin myös paljon pienenä.

13. Suurin haaveesi?
- Elää hyvä elämä, löytää täydellinen unelmieni nainen.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
- Vieraita kieliä olisi mukava osata.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
- Internet-surffaus, ircissä pyöriminen.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
- Eipä oikeastaan...

17. Millä matkustaisit mieluiten?
- Lyhyet matkat ihan kävellen, pidemmät matkat autolla.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
- On, joskus tulee jopa luettua muidenkin vastauksia ihan mielenkiinnosta :)
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
1. Pelkäätkö käärmeitä?
-en aktiivisesti
2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
-niitä on aika paljon ja ne kuuluisi "miesasiat"-ketjuun
3. Liha vai kasvikset?
-molemmat menee mutta liha mieluiten elävänä
4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
-rauha, se on kivempaa
5. Elämäsi suurimmat surut?
-kaverin kuolema, papan kuolema
6. Millainen ihminen haluaisit olla?
-hieno
7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
-hienoksi ihmiseksi ryhtyminen
8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
-emmä muista...
9. Ihmiset, joita kaipaat?
-pari liian aikaisin kuollutta
10. Yleisimmät pelkosi?
-en mä oikeen tiä
11. Oletko optimisti vai pessimisti?
-optimisti
12. Lapsuutesi lempileikit?
-kaikki älyvapaat pelleilyt
13. Suurin haaveesi?
-elää tyytyväisenä kunnes kuolen
14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
-haluaisin osata lopettaa ajoissa
15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
-jonninjoutava pelleily
16. Kuritettiinko sinua lapsena?
-ei varmaankaan tarpeeksi
17. Millä matkustaisit mieluiten?
-lentokoneella
18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
-en tiedä lukeeko näitä kukaan, mä vastailen koska tää on mukavaa ajanvietettä ja olen salaa itsenipaljastaja
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
1. Pelkäätkö käärmeitä?
- toistaiseksi ei ole ollut syytä pelätä

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?
- kun minuun on oltu luottamatta

3. Liha vai kasvikset?
- sekaisin mieluiten

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?
- rauha on ennustettavampi olotila

5. Elämäsi suurimmat surut?
- serkun äkillinen poismeno jo 23-vuotiaana, muutamien lemmikkieläinten lopetettavaksi vienti

6. Millainen ihminen haluaisit olla?
- täydellinen

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?
- no vaikka vaatehuolto ja siivous

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?
- ei ole koskaan ollut hukassa

9. Ihmiset, joita kaipaat?
- en oikeastaan kaipaa ketään, elän tätä hetkeä

10. Yleisimmät pelkosi?
- kuolema

11. Oletko optimisti vai pessimisti?
- optimisti

12. Lapsuutesi lempileikit?
- rosvo ja pollari, 12 tikkua laudalla, naapurikylän poikien majan hajottaminen

13. Suurin haaveesi?
- kierroksella löydetty vain yksi oikea 75-rivi...

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?
- ei mitään enää, aikanaan olisi ollut kiva oppia soittamaan kitaraa

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?
- sen miettimiseen mitä alkaisi tehdä. Tosin hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!

16. Kuritettiinko sinua lapsena?
- joskus, mutta melko lievästi

17. Millä matkustaisit mieluiten?
- Porsche Cayenne Turbolla, itse ratissa

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?
- ei juurikaan, mutta usein tulee jostain syystä näihin vastattua
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
1. Pelkäätkö käärmeitä?

- En. En toki ole joutunut "vastatusten" kyy-käärmettä hirmuisemman luikeron kanssa. Jos vastaan tulisi Jennifer Lopezinkin taltuttanut anakonda niin kurat varmasti valahtaisivat housuun.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?

- Ei tule nopeasti mieleen. Kai joitain tapauksia on ollut missä ihminen johon olen luottanut on pettänyt minut jollain tavalla. Ei kuitenkaan mitään todella pahoja, kun en näemmä osaa esimerkkiä nimetä. Joskus pentuna faija unohti hakea mut kerran koulusta. Se tuntui todella pahalta silloin, kun kävelin sieltä 3km kotiin. Jalassa oli muuten legendaariset purkkarit ja maassa lunta. Oli kylmä.

3. Liha vai kasvikset?

- Olen kyllä suuri liharuokien ystävä. Kasviksetkin kyllä menee. Näiden kahden oikeanlainen sekoitus on ehkä paras.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?

- Rauha. Mun mielestä ei ole olemassa niin suurta ongelmaa olemassa, että se pitäisi selvittää väkivalloin.

5. Elämäsi suurimmat surut?

- Kai se on läheisten kuolemat.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?

- Tottakai mahdollisimman hyvä ihminen. Olen omasta mielestäni aika lähellä sitä mitä haluan olla. En ahdasmielinen jne. Se minkälainen haluan olla liittyy vahvasti niihin luonteenpiirteisiin joita arvostan.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?

- Moniinkin arjen asioihin ja joihinkin syvällisiin tarpeisiin.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?

- Kiekkopesän kautta.

9. Ihmiset, joita kaipaat?

- Perhettäni, vaikka se onkin lähellä. Minulla on joitain kavereita joiden kanssa yhteydenpito on vain päättynyt esim. sen vuoksi, että he ovat muuttaneet esim. opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Ihan turhaan, se harmittaa.

10. Yleisimmät pelkosi?

- Ne liittyy siihen, että ei pystyisi tulevaisuudessa täyttämään niitä odotuksia mitä itsellä on. Esim. jos ei voisi saada lapsia. Ei pystyisi kantamaan vastuutaan isänä, perheen päänä ym. Tämmöiset asiat. Läheisten poismeno ja ehkä jossain määrin kärsin myös kuolemanpelosta tai ehkä enemmänkin siitä, mitä se tekisi muille.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?

- Optimisti. Kannatanhan Sportia, joka on aika tyhjä arpa kaudesta toiseen :)

12. Lapsuutesi lempileikit?

- Mulla oli semmoisia pieniä inkkareita ja länkkäreitä. Niill tuli leikittyä kuulemma paljon. Ja myös kylän lapsien kanssa kaikkea mahdollista.

13. Suurin haaveesi?

- Jaa-a. Kai se olisi elää semmoinen elämä kuin haaveilee.

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?

- Todella vaikea kysymys. Oppia olla muodostamatta ihmisistä liian vankkoja käsityksiä ilman kunnollista pohjaa. Oppia sisäistämään lukema paremmin.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?

- Internet.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?

- Olen saanut piiskaa.

17. Millä matkustaisit mieluiten?

- Matkustan autolla mielelläni. Mihin? Niin ihan eri juttu.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?

- Ihan kiva kysely. Yritin olla mahdollisimman rehellinen. Kiva lukea semmoisten ihmisten vastauksia, jotka tuntee henkilökohtaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. Pelkäätkö käärmeitä?

En varsinaisen neuroottisesti, mutta väistän ne kyllä aina kaukaa, kun vaan kykenen.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?

14-vuotiaana sain kiekon etusormeeni. Kynsi lähti hitaasti, mutta varmasti. 16-vuotiaana tuli taas kiekko kipeästi päähän ja aivotärähdys. Tuo oli siis aika, jolloin pelailin maalivahtina. 23-vuotiaana taas törmäsin sählyä pallotellessa pelikaveriin ja sain mustan silmän ja mini-aivotärähdyksen.

Henkisiä särkyjä on tullut lähinnä muutaman idiootin paskanpuhujan ja kieroilijan toimien takia. Myös se hetki, jolloin Tommi Santala aloitti omaan maaliin, loukkasi minua ja syvästi.

3. Liha vai kasvikset?

Liha on parempaa. Molempia syön.

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?

Rauha. Se on aina parempi vaihtoehto.

5. Elämäsi suurimmat surut?

Jaa'a... pakko sanoa, että oma vanheneminen on ainakin tällä hetkellä eniten vituttanut tekijä. Ikää on vasta 25, mutta kolmenkympin kriisi puskee vahvasti päälle. Kaipa niitä muitakin suruja on tullut koettua, mutta niistä on päästy ajan myötä yli.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?

Haluaisin, että osaisin laulaa.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?

Olen opetellut selviämään mahdollisimman hyvin itse kaikesta. Kuitenkin muutossani tarvitsin apua pesukoneen kantamisessa.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?

En enää muista. Sattumalta.

9. Ihmiset, joita kaipaat?

Tällä hetkellä ei tule mieleen suuremmin ketään, mutta kaipa niitä muutama tulee sitten kun muutan opiskelukaupungista pois...

10. Yleisimmät pelkosi?

Vanheneminen

11. Oletko optimisti vai pessimisti?

Realisti

12. Lapsuutesi lempileikit?

Purkkis, kaiken maailman urheilukilpailut, majojen rakentamiset läheiseen metsikköön...

13. Suurin haaveesi?

HPK:n SM-kulta, oman bändin pitkäsoitto

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?

Laulutaito

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?

Ei sellaista ole

16. Kuritettiinko sinua lapsena?

Ei. En muista saaneeni koskaan tukkapöllyä. Selkääni en varmuudella ole saanut. Vanhempani eivät uskoneet väkivaltaan lasten kasvatuksessa. Säännöt vedettiin muuten. Ja niitä noudatettiin.

17. Millä matkustaisit mieluiten?

Prahaan

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?

Ei. Juuri siksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Niin, josko myös itse vastaisin esittämiini kysymyksiin.

1. Pelkäätkö käärmeitä?

En pelkää, olen muutaman kerran törmännyt luonnossa käärmeisiin - toki viisaasti niitä väistäen kun sellaiseen on ollut mahdollisuus. Kaikkiaan käärmeet ovat kuitenkin kiehtovia eläimiä.

2. Teot, jotka ovat loukanneet sinua?

Ihminen johon olen oppinut luottamaan pettää minut, tämä tuntuu todella ikävältä ja loukkaavalta.

3. Liha vai kasvikset?

Mielummin liha, olen liharuoan ehdoton ystävä!

4. Sota vai rauha, perustele lyhyesti miksi?

Tietysti rauhantila on parempi mutta taasen sivustaseuraajalle sota on kiehtovampi ympäristö, se nostattaa esille ihmismielen nurjemman ja karumman puolen monella tapaa - mikä minua suuresti kiehtoo.

5. Elämäsi suurimmat surut?

En ole kokenut surua isovanhempieni kuollessa, sen sijaan rakkaan lemmikkini kuolema oli minulle todella kova paikka.

6. Millainen ihminen haluaisit olla?

Hmmm... kliseistä sanoa mutta nyt olen varsin lähellä sitä millainen haluaisinkin olla, vielä jos pääsisin irti työelämän muodostamasta oravanpyörästä niin pääsisin sellaiseen asemaan johon ihmisenä haluankin päästä.

7. Asiat, joihin tarvitsisit apua?

Ehdottomasti erilaisten teknisten vempeleiden korjaamiseen.

8. Kuinka löysit ensimmäisen kerran Jatkoajan?

Tämän muistan erinomaisen hyvin, satuin lukemaan lehtiartikkelia jossa mainittiin jääkiekkopalsta nimeltä Jatkoaika, niinpä sitten etsiydyin sille ja muutaman kuukauden verran siihen tutustuttuani laitoin hakemuksen matkaan.

9. Ihmiset, joita kaipaat?

Tämä on kinkkisempi. Oikeastaan kaipaan kahta lapsuudenystävääni - he olivat parhaimmat (ja melkeinpä ainoat) todelliset ystäväni tuohon elämän aikaan. Yhtälailla tällä nimenomaisella hetkellä kaipaan rakastani joka on toisella paikkakunnalla.

10. Yleisimmät pelkosi?

Varsinaisia pelkoja minulla ei ole, jollei peloksi sitten lasketa sitä, että pelkään reilun vuoden takaisten asioiden toistuvan elämässäni.

11. Oletko optimisti vai pessimisti?

Pessimisti varustettuna ripauksella optimismia.

12. Lapsuutesi lempileikit?

Pihamaalla tuli leikittyä rosvoa ja poliisia, erilaisia sotaleikkejä sekä kirkonrottaa. Kotosalla (yksin tai veljen kanssa) sotaleikit ja autorata olivat ykkösinä - piirtämistä nyt ei voitane leikiksi kutsua.

13. Suurin haaveesi?

Kliseisesti elää onnellinen ja täysipainoinen elämä tärkeiden ihmisten kanssa, mutta jos jotain muutakin vastaisin niin, matkustaa jollakin aluksella jonkin valtameren yli. Se olisi todella nasta kokemus!

14. Taidot, jotka haluaisit oppia?

Olen aina ihaillut ihmisiä joilla on kädentaitoja, haluaisin oppia työstämään puuta oikein hyvin. Yhtälailla haluaisin oppia valokuvauksen todella hyvin. Kolmantena mieleeni tulee lentäminen - se on ollut unelmani jo lapsesta saakka.

15. Asiat, joihin käytät liikaa aikaa?

Työntekoon - ehdottomasti.

16. Kuritettiinko sinua lapsena?

Kyllä, minua kuritettiin varsin runsaasti eikä kurittamiselle aina ollut järjellistä syytä. Elin tässä mielessä ankean ja karun lapsuuden.

17. Millä matkustaisit mieluiten?

Mieluisin matkustusmuoto on lentokone - lentämiseen liittyy jotain kiehtovaa, mutta yhtälailla laivamatkailussa on jotain samaa.

18. Onko näissä tällaisissa kyselyissä järkeä, jos ei, niin miksi vastaat näihin?

Riippuu millä asenteella on liikkeellä.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös