Millainen olet katsomossa?

• 1 662
  • 32

Millainen olet katsomossa?

• Huudan, riehun ja kannustan koko ajan!

Ääniä: 29 20,7%
  • huutelen ja kannustan silloin tällöin

Ääniä: 69 49,3%
  • puhun enemmän vieressä istuvan tyypin kanssa

Ääniä: 28 20,0%
  • istun koko matsin hiljaa rauhassa

Ääniä: 12 8,6%
  • teen jotain muuta, mitä?

Ääniä: 2 1,4%

• Äänestäjiä
    140

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä olen nykyään tullut tylsäksi ja aikuiseksi(??), koska en huuda vittuja enää samaan malliin kuin joskus 10 vuotta sitten ja kolikoitten heittelykin on jäänyt menneisyyteen. Joissain lauantaipeleissä pikkukaljoissa olen enemmän äänessä kuin muissa peleissä, joissa tulee vaan taputettua hyville suorituksille.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai se on enemmän satunnaista huutelua, mutta äänekästä sellaista. Yleensä kun olen peliä katsomassa, se on vieraspeli ja meidän n. 5 TPS-kannattajan pitää sitten yrittää päihittää JYPin älytön rumpuryhmä.

Myönnän, että kerran nousin seisomakatsomon kaiteelle seisomaan kun hermostuin tuomarille :rolleyes: Keskustelu muiden kanssa onkin sitten enemmän sitä, että mä kuuntelen ja ne muut (vastustajan kannattajat) yrittää horjuttaa meidän kannatusta...

ipaz

Jäsen
Eipä tule riehuttua.

Useasti seuraan esim. jonkun tietyn pelaajan tekemisiä vaihdon aikana ja näin missaan monta maalia tai kunnon tööttiä muualle tuijotellesani... (=Lukon muutamaan lupaavaan tanssityttöön :eek: )

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuten Kisapuistossa on tapana istun hiljaa ja hillitysti omalla paikallani :) Mutta ei minulta oikein luonnistu mikään huutelu,välillä taputan ettei tule kylmä sekä tietenkin hurraan maaleille, muuten istun hiljaa paikallani ja seuraan peliä. Erätauot syön karkkia (täytyyhän junnutoimintaa tukea) ja laitan väliaikatietoja pelistä tekstareilla.

sani

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko, kärpät, ujk
Asun Tampereella ja kannustan Kärppiä ja Lukkoa. Joten saa kyllä aika yksin huudella. Heh! Ja Tampereella se kyllä aiheuttaa yleistä hämminkiä ihmisten keskuudessa. Katellaan ku mielipuolta. Kait mä sit olenkin sellainen.

Onneks ainakin lauantain peleihin tulee Kärppä-faneja ja silloin änkeyden viereen huutamaan.

Viimeks Tampereella Ilves-Kärpät 0-9. Oliko ehkä ääni viikon pois? Mahtavaa.

Ja nyt lauantaina Tappara-Kärpät. Yes! Ollaan kerätty pieni kannustus ryhmä n. 15 hlöä ja sitten huudetaan ja riehutaan. Oluen voimin tietenkin.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska kaikki näkemäni matsit ovat olleet TPS:n kotiotteluita, olen yleensä hyvin hiljaa. Vierasjoukkueen maaleille ja muille onnistumisille taputan, Jokerien maalatessa saatan jopa hiukan huudahtaa. Joskus pienempänä uskalsin huudella ilkeyksiä innokkaimmille Tepsi-faneille, kun vielä luotin siihen, etteivät humalaisetkaan kiekkoihmiset pahoinpitele nuorta poikaa. Niin ne ajat muuttuvat. :)

Kopander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Colorado Avalanche
Liverpool
Yleensä keskustelen vierustoverin kanssa henkeviä pelistä. Riippuen tosin kaverista. Joskus sorrun jopa kannustamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy