Millainen olet katsomossa?

• 1 661
  • 32

Millainen olet katsomossa?

• Huudan, riehun ja kannustan koko ajan!

Ääniä: 29 20,7%
  • huutelen ja kannustan silloin tällöin

Ääniä: 69 49,3%
  • puhun enemmän vieressä istuvan tyypin kanssa

Ääniä: 28 20,0%
  • istun koko matsin hiljaa rauhassa

Ääniä: 12 8,6%
  • teen jotain muuta, mitä?

Ääniä: 2 1,4%

• Äänestäjiä
    140

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nyt tämmöinen äänestys, eli minkälainen ihminen olet kiakko-ottelua seuratessasi?

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Juttelen vieressä istuvan tyypin, eli broidin kanssa. Yleensä kenttätapahtumista ja sitte heitetään vit....sta läppää...

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo kyllähän sitä tulee heitettyä läppää vierustovereiden kanssa, mutta kyllä mä siellä äänessä olen aina silloin tällöin.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Juttelen "asiantuntevasti" sen vieressä istuvan tyypin kanssa, ja aina silloin tällöin huudellaan ja kannustetaan niin perkeleesti. Jos joudun lähtemään matsiin yksikseni, niin huutelua esiintyy hiukan enemmän..

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
En näe muuta kuin pelin ja huutelen tuomareille herjauksia aina välillä, no muillekin... Niin kotiotteluissa...

Vierasotteluissa hillutaan hulluna humalassa... no, ei nyt kovin humalassa, mutta siellä ääntä pitää lähteä kunnolla. Eipä ole vieläkään palautunut täysin J-kylän jälkeen...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matsin alussa keskustelen kaverin kanssa järkevästi ja analyyttisesti matsista, kehun jopa vastustajaa. Matsin kulkiessa tunteet tulevat pintaan ja tuomaritkin saavat osansa, sekä toki vastustajan pelaajat yms vanhemmiten on kieli (toivottavasti) siistiytynyt ;)

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Kyllähän sitä tulee ihan mukavasti huudettua, taputettua, karjuttua jne . Varsinkin fanikatsomossa . Kuitenkin jos tilanne on huono (esim. 3+ maalia tappiolla) niin yksittäisistä taklauksista tai tuomarin ratkaisuista ei syty enää samalla tavalla kuin johto- tasa- tai lievässä tappioasemassa.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Huono ihminen. Tulee möykättyä kyllä koko rahan edestä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähimmäksi osuu tuo silloin tällöin huutaminen. Mieluusti juttelisin vierustoverin kanssa, mutta kun sellaisia turhan harvoin nykyään on, kun viimeisenä mohikaanina pidän rivin kunniaa yllä. Oikealta puolelta vapautuneille kausikorttipaikoille ei taida kukaan irtolippujen ostaja haluta (haisenko minä tai jotain :D ) ja vasemmalla puolella oleva tyyppi nykyään on useimmin poissa kuin paikalla. Niinpä usein toisella puolella on n. 5 paikkaa tyhjää ja toisella puolella yksi tyhjä ja käytävä.

Kyllä sitä aika usein tulee huudeltuakin, joskin tämän kauden konttauksia on ajoittain katsottu ihan tuppisuunakin. Varsinkin väärät tai "väärät" tuomiot saa usein propun palamaan ja silloin saattaa aika kuumana käydä... Pelicans-pelin kaltaiset tsemppaukset saivat pitkästä aikaa aidosti riehaantumaan. Kiva välillä niinkin. Muistui taas mieleen, miksi sen kausikortin hankin, kun sitä on monesti tullut tällä kaudella mietittyä.

Varsinaisten törkeyksien huutamista vältän, mutta saattaapa niitäkin lipsahdella, jos oikein kuumana rupeaa käymään.

JanJ

Jäsen
Musta on tullut ns. bisnes-katsoja.
Eli oon hiljaa vaan enkä taputa millekään.
Paitsi tarjoilijalle.

Ei vaan.
Oon matseissa nykyään käytännössä aina lapsen kanssa.
Eli tulee oltua melko hiljaa.
Ennen tuli kierrettyä Ässien kaikki matsit, koti- ja vierasmatsit.
Liigassa ja divarissa.
Nykyään istun sitten hiljaa Nordenskiöldinkadun ceekutosessa.
Erätauot jossain ihmeklubilla oluella. Ja lapsi saa jätskiä.
Jee.

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Tuomarivirheille ja maaleille tulee huudettua, muuten istun aika hissukseen, kuten kaikki muutkin 3000 katsojaa Kisapuistossa...

Viimeksi muokattu:

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Hese
Tuomarivirheille ja maaleille tulee huudettua, muuten istun aika hissukseen, kuten kaikki muutkin 3000 tuhatta katsojaa Kisapuistossa...

Melko paljon teillä on näitä hiljaa istujia. Jos kaikki ovat maksavia asiakkaita, ensi kaudella teillä pelaa mahdollisesti joku nykyinen jokeripelaajakin.

Itse istun puku päällä nahkasohvilla aitioissa, syön á la carte-listalta pihviä, juon lasin, mahdollisesti kaksi viiniä tai kuohujuomaa, näpyttelen communicatoriani, soittelen puheluita ja selaan internetistä ja teksti-tv:stä päivänpolttavia uutisia. Olen saanut pääsylippuni työpaikaltani, enkä tiedä paljonko tavallinen pääsylippu edes maksaa. Olen täysin tietämätön hallin ympäristön pysäköintiongelmista, koska kuljen matkani taksilla. Itse ottelusta en tiedä mitään - ei se minua suuresti kiinnostakaan. Jotta pystyn pelin jälkeisenä aamuna keskustelemaan esimiesteni ja kumppaneideni kanssa ottelun tapahtumista, kysyn näistä myöhemmin kotona pojaltani, joka aktiivisesti seuraa SM-liigaa internetpalsta Jatkoajan kautta. Ottelun lopputuloksen lisäksi saan selville myös helsinkiläisten mielipiteen samasta ottelusta.

Vaikka olen jo pari vuotta pelejä käynyt katsomassa, joudun yhä edelleen ihmettelemään, miksi yksi seinä hallista on jäänyt ilman katsomoita, mikä idea tässä hevosenkenkäajattelussa oikein on.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Aluks huudetaan, sit huomataan että ei taaskaa tuu mitää pelistä ja sitte istutaanki hiljaa paikalla, tosin nuijaa huutaen ja maalia hurraten :) ja tottakai cheerleadereita kans katotaa.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Hml: Ennen olin siinä sikakatsomon liepeillä, nykyään olen siirtynyt ylemmälle tasolle vieras mokken yläpuolelle. Yleensä pari olutta tai lauantaisin enemmän. Huudan hyville ja huonoille esityksille.

Vieras: no bussissa vedetään menomatkalla semmoset perseet että jaksaa kunnolla huutaa, huudon kohteella ei ole niinkään kunhan ryhmällä on hyvä fiilis.

Aika usein huudan ja taputan. Vaikka ei tuotakaan kyllä tule tehtyä, jos ei fanikatsomo äännehdi _ollenkaan_. Tosin tuntuu vaan, että hallissa ei pidetä siitä, kun huudan ja/tai taputan. Katsotaan vähän niin kuin vieroksuvasti. Muttei siitä sen enempää, sillä kirjoitin tästä asiasta juuri tuonne Tappara-Blues-ketjuun.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enemmän kyllä juttelen kuin huudan. Meillä on paha tapa pikkuveljen ja faijan kanssa "selostaa" ja kommentoida ottelua koko ajan enemmän tai vähemmän. Jotenkin se tulee luonnostaan. Olen kyllä yrittänyt vähentää, mutta ei tule mitään. Onneksi voluumi on sen verran hiljainen, ettei edessä istuvat ainakaan vielä ole kurkkuun käyneet kiinni.

Varsinainen huutelu jää kyllä melko vähälle, enimmäkseen se on semmoinen yksittäinen "jumalauta!" IFK:n "kärsiessä vääryyttä" tms. Fanikatsomon innostuessa laulelemaan tai kunnolla huutamaan lähden kyllä messiin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Melko rauhallinen katsoja. Menee tuohon vierustoverin kanssa puhumisen ja hiljaisuuden välimaastoon ja välillä kallistuu jompaan kumpaan suuntaan. Toki maalin aikana hurrataan aina! Silloin harvoin kun Ässät osuu. Ja cheerleadereita toki pitää myös pitää silmällä.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Vähän vaihtelee,...

... mutta kuittia annan tuomareille ja vierasjoukkueille niin paljon ku ääntä lähtee. Joskus tulee keskusteltua päivän polttavista asioista vierustoverin kanssa ja ehdottomasti kannustusta sekä ääntä lähtee. Tuomareiden mokaillessa annan armotonta kuittia erätauolla ja psyykkaan myös vastapuolen pelaajia. Jos jollekin jäi epäselväksi, niin äänestin vaihtoehtoa numero uno.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Satunnaista huutelua ja möykkäämistä, mutta aika paljon se menee vieruskaverille jutteluksi.

Bob77

Jäsen
Juttelen vieressä istuvan frendin kanssa ja katselen tietysti cheerleadereitä;). Mutta toki kaikki naispuoliset (varsinkin se C-katsomon isorintainen blondi...) tulee tarkasteltua ottelun tuoksinnassa. Ja sitten se aika mikä jää, katsotaan peliä:D .

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
en voi itselleni mitään

heti kun kentällä alkaa tapahtumaan jotakin niin meikäpoika se vaan alkaa huutaa perkelettä koko maailma vastassani:D

kaikki saavat kuulla mitä mieltä olen asioista ja se jopa joskus pistää vähän mietityttämään että mitäköhän varten sitä ei voi katsoa rauhassa? No sitä varten kun elää niin paljon tunteella mukana....

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kyllä katsomossa huutoa ja kannustusta lähtee (liigapeleissä), yleensä on pelin jälkeen ääni käheänä. Tuota riehumista en sen sijaan harrasta missään muodossa.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikoinaan fanikatsomossa istuessa tuli kannustettua reippaamman puoleisesti, mutta nykyään olen aika tuppisuu. Vierustovereitani en tunne, vaikka pari vuotta on vierekkäin istuttu. Maaleille tietenkin taputan, saatanpa joskus käsiäni läpsytellä ihan ilman maalejakin. Välilllä tulee itsekseen kiroiltua ja huokailtua, mutta sadatteluani tuskin kukaan muu kuulee.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
no kun en istu fani-katsomossa niin ei hirveesti viitti huutaa ku muuten olen ainoa lähistöllä huutava. Mutta aina on pakko jostain valittaa! Valitan Tuomareita, huonoa tuuria, penaa, mälliä(ai perhana sehän meni, nyt yksi aihe vähempää) ja kaikkea mahdollista!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy