Millainen nainen miellyttää eniten?....

  • 7 532
  • 25

Katseletko mieluummin lyhyttä vai pitkää naista?....

  • Lyhyt

    Ääniä: 34 34,0%
  • Pitkä

    Ääniä: 29 29,0%
  • Ei mitään väliä

    Ääniä: 37 37,0%

  • Äänestäjiä
    100

Huuhaa

Jäsen
Kumpi nainen miellyttää eniten?....

Minä sanon ehdottomasti, että lyhyt, kunhan ei ole liian lyhyt. Enhän itsekään mikään koripalloilija ole.... :) Ja jotenkin muutenkin lyhyempää naista on mukavempi katsoa.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Riippuu täysin siitä, tulkitaanko pituudeltaan 168 cm nainen pitkäksi vai lyhyeksi.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Lyhyt ehdottomasti... En osaa sitä mitenkään perustella..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Huuhaa
No, eikös tuo enemmänkin lyhyt ole....
Periaatteessa joo, ainakin minuun verrattuna, mutta kun sillä on aika paljon itseään lyhyempiä kavereita. Ja jos tylsästi taulukoihin tuijotetaan, niin taitaa suomalaisnaisten keskipituus osua aika lähelle. Mutta taidanpa vastata myös itse kysymykseen: ei mitään väliä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Yli 170cm, mutta mielellään alle 180cm. Siinä hyvä pituus naiselle. Äänestin siis pitkää.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen olen tiennyt, että miehen pituudella (jyynou) kai on merkitystä, mutta että naistenkin kohdalla...? Sopusuhtainen on ihan kiva.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Periaatteessa joo, ainakin minuun verrattuna, mutta kun sillä on aika paljon itseään lyhyempiä kavereita. Ja jos tylsästi taulukoihin tuijotetaan, niin taitaa suomalaisnaisten keskipituus osua aika lähelle.

Niin. No pitkä nainen nimenomaan naiseksi on mielestäni semmoinen vähintään 180-185 cm, mutta ei tässä nyt sikäli niin senttien mukaan mennä, vaan siten, että miten henkilökohtaisesti asian nimenomaan näkee noin silmämääräisesti, että onko nainen lyhyt tai pitkä.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma pituus on 183, niin naisen ihannepituus on ehkäpä välillä 163-173.

Mieluummin kuitenkin liian lyhyt kuin liian pitkä. 175 alkaa olla jo aika ylärajoilla, mutta alaspäin mennessä ei pätkäkään pelota. Mutta eipä tuolla pituudellakaan loppujen lopuksi niin hirveästi väliä ole.

Eli en oikein tiedä, mitä kohtaa pitäisi äänestää...
 

Aziz

Jäsen
173 cm tuntuu aika sopivalta, onko se sitten lyhyt vai pitkä, ei kai kumpaakaan. I
Itse 180 cm, joten ihanteellinen mitta olisi kai noin 170-175 cm. Eli hieman keskivertotasoa pidempi.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Vaikka itse olen 191 cm niin silti mun unelmanaiseni pituus on n. 170. Minäkään en osaa päättää että onko tuo lyhyt vai pitkä mutta äänestin silti lyhyttä koska ex-tyttöystäväni pituus on 164 cm eikä se pituusero mitään haitannu.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa-a, kaikki on suhteellista. Se pitääkö ihmistä lyhyenä vai pitkänä riippuu siitä, kehen häntä vertaa.

Tuo Moton esittämä 163-173cm on mielestäni suurin piirtein keskipituinen nainen. Alle 163 vaikuttaa jo lyhyehköltä, mutta oikeastaan lyhyt nainen on mielestäni reilusti 150:n puolella. Pitkä nainen on lähemmäs 180.

Jokainen mieltää nämä asiat hieman eri tavoin. Ja eihän tämä ole edes erityisen oleellista, sillä ihmisen todellisen mitan näkee vain sydämellään.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Totuuden nimessä on myönnettävä, että se on MIES, joka on Elmon mittainen. Pidempi on roikale ja lyhyempi on tappi.
(Juhani Peltonen)
 

Jet-Ace

Jäsen
Minun kriteerini lähtevät kyllä siitä, mitä naisen korvien välissä on. Ne ulkonäköön liittyvät seikat ovat sitten mukava bonus, mutta kuitenkin toisarvoinen asia.

En minä tietenkään myöskään täysin sokea ole...
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei mitään väliä...vaimoni tosin on n.180cm ja oujee, mutta ei haittaisi vaikka olisi 150cm.
 

Bob77

Jäsen
Ei sinäänsä ole mitään väliä, mutta enemmän minä pidän pitkistä naista 170-180cm. Ja kas kummaa oma kihlattu sijoittuu mukavasti tuohon haarukkaan, 178cm:eek:. ja itse olen senttiä vaille 190.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace
Minun kriteerini lähtevät kyllä siitä, mitä naisen korvien välissä on. Ne ulkonäköön liittyvät seikat ovat sitten mukava bonus, mutta kuitenkin toisarvoinen asia.

En minä tietenkään myöskään täysin sokea ole...
No näinhän se tietysti on, että pidemmän päälle korvien väli ratkaisee. Mutta tässä ÄÄNESTYKSESSÄ olikin kyse vain pituudesta. Eli ajattele asiaa vaikka niin, että on kaksi naista jotka ovat aivan yhtä ihania, älykkäitä ja täydellisiä, mutta toinen on pitkä ja toinen lyhyt. Kumman siis valitset jos pituus on AINOA erottava tekijä?:p
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Säärtä pitää löytyä! Ei nyt ihan hirven mittoihin, mutta 180 cm on kyllä täyrellinen pituus:
 

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Periaatteessa pituudella ei ole niin suurta merkitystä. Huomaan kuitenkin yllättävän usein ihastuvani Tasku-Venuksiin.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti werther

No näinhän se tietysti on, että pidemmän päälle korvien väli ratkaisee. Mutta tässä ÄÄNESTYKSESSÄ olikin kyse vain pituudesta. Eli ajattele asiaa vaikka niin, että on kaksi naista jotka ovat aivan yhtä ihania, älykkäitä ja täydellisiä, mutta toinen on pitkä ja toinen lyhyt. Kumman siis valitset jos pituus on AINOA erottava tekijä?:p

Molemmat. :cool:
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lyhyt ehdottomasti. Itse kun kuulun Eisenhowerin tekemän luokittelun mukaan "tappi"-osastoon :D

150-163 cm on se meikäläisen kategoriassa sopiva pituus kauniimmalle sukupuolelle. Ja ihmekös tuo, että entiset seurustelukumppanit ovat olleetkin reilusti alle 160 cm, enemmin lähellä 150 cm:iä :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Emmänyt tiiä....

Ennen seurusteluani ajattelin, että tytön on oltava yli 160 cm, mutta alle 175. No, oma kullanmussukkani on 163 cm eli sopii tuohon haarukkaan mainiosti. Pituuseroa meillä on 23 cm, ainoastaan suudellessa seisaaltaan siitä on haittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös