Milläs vempeleillä olette ampuneet...

• 5 177
  • 35

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
..vielä sten k.pist ja tottakai vanha kunnon "miehentappaja" madsen pikakivääri, 20 mm. -joka sitten kiellettiin,kun siinä meni niin paljon ampujia rammaksi....:p

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
.22 pienoiskivääri oli eka (ikää n. 7 v.)
ilmakkoja vino pino

Tornitouhuissa:
-7.62 RK 62
-7.62 KvKK
-12.7 ITKK
-9 mm FN
-9mm Suomi-konepistooli (tämä oli helmi, 70 kudin rumpulipas, sarjatulella, oli muuten aika Rokka-olo)
-KvKS (vai mikä se kessi oli) Kova kuti koksuaikana, sitten tietenkin harakkeja
-APILAS-sisäpiippuja
-7.62 AK-47
- ja jotain muita, ei muista kaikkia

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
jaahas...

käsiaseet:

Beretta 92F
FN 9mm (SA-Int)
Ruger P85 9mm
H&K P7 9mm
Colt King Cobra .357
Glock 19
joku .22 pistooli, en muista merkkiä..
valopistooli ...

pitkät pyssyt:
RK 62 (yllätys)
Valmet .308 rynkky replica (puoliautom.)
M16 5,56mm (UNPROFOR)
M60 7,62mm(UNPROFOR)
Suomi-KP
Sotilaskivääri 7,62x52R
Kevyt kk 7,62
Raskas kk 12,7
Remington 12cal (taittoperä) olikohan 870 tms.
Valmet 412S 12cal
Ilmakivääreitä, piekkareita...

...

kertasinko (sisäpiippuja+harakkeja)
painekäsikranaatti (pelotti...)

Hypistellyt... H&K MP5

Itse en omista kuin OC sumun...

hauska thread !

:D

Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
no mä oon koulutukseltani kirjuri, aseeni oli kynä, Amipro, 123 ja terävä kieli. elikkä ase jota olen käyttänyt on rk62, sitäkin ainoastaan p-kaudella. näiden lisäksi olen käyttänyt ak-74ää, m16, m16+m360 (tjsp, kranaattikivääri), m4a1, rpg, carl gustaf, pk, m2, m21, steyr aug ja kaikki muut pyssyt mitä on counterstrikessä ja operation flashpointissa ;)

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siviilinpuolella: Ilmakivääri ja pistooli, Pienoiskivääri,
22 mm tarkkuspistooli.

Armeijassa:

9 mm pistooli, oisko ollut FN 80
7.62 RK 62
KvKK
Maxim ( konekivääri, tuttu tuntemattomasta)
12.7 ITKK
Sergei, 23 mm
76 ITK 31 RT
100 56 TK
130 53 TK

Lisäksi valopistoolilla on ammuttu ja yks kova kranu tullu nakattua.

Tykeillä ampuessani toimin tykinjohtajana, kokemusta on sekä tulenjohdon vetämistä ammunnoista että ns. tykkimenetelmästä.

Noin kaksi viikkoo sitten pääs viimeks räiskii rynkyllä, kun ensimmäiset kertaukset, tosin vapaaehtoiset, pukkas päälle.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
120 mm raskas kranaatinheitin

Mitä, eikö kukaan ole ampunut 120 mm raskaalla kranaatinheittimellä?

Tuolla, ja sitten kevyemmällä 80 mm kranaatinheittimellä tuli intissä rynkyn lisäksi ampuiltua.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti vilpertti
no mä oon koulutukseltani kirjuri, aseeni oli kynä, Amipro, 123 ja terävä kieli. elikkä ase jota olen käyttänyt on rk62, sitäkin ainoastaan p-kaudella. näiden lisäksi olen käyttänyt ak-74ää, m16, m16+m360 (tjsp, kranaattikivääri), m4a1, rpg, carl gustaf, pk, m2, m21, steyr aug ja kaikki muut pyssyt mitä on counterstrikessä ja operation flashpointissa ;)

:D Aivan.....OFP on todella cool, varsinkin ostettu versio!

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
jepulis, tällä hetkellä koitan pitää rantaa puhtaana ryssäjoukoista m2:lla kunnes paikalle ampuu jostain ihmeestä hirmunen määrä panssaria ja vatkainta ja edessä on perääntyminen, tosin en oo vielä kerennyt perääntyä kovin pitkälle, kun joku hindin romu luulee mun tarviivan lyijyä vartaloon... aivan mahtava peli, vuoden peli viiden vuoden ajan, sanon minä!

jackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Guns...guns...guns...

Okei..

100 mm psv-kanuuna, panssariammuksia, alikaleja sekä sirpaleita, äree vehje
psv-kanuunan sisäpiippuase, vissiin 23 mm, luulisin
12.7 mm itkk
7.62 mm PKT ja PKM, sama ase, kyseessä jalkaväki ja vaunuversiot, niillä muuten saa ampua PsPr:ssäkin
KvKk, muuten aivan paska vehje, PKM on paljon, paljon parempi
7.62 rk 62
AK-47, alkuperäinen malli, vuodelta 52, nostalgiaa
Suomi-konepistooli
9 mm FN pistooli
kevyt sinko

sitten ihan omilla aseita joilla saa ampua niin paljon kuin kehtaa:

30-06 kivääri, Mauser, alkuperäisestä moneen kertaan viritelty
30-06 kivääri, Lakelander
12/70 puoliautomaattihaulikko Winchester
.22 pienoiskivääri Husqvarna

lisäksi ainakin ilmakivääri, kavereiden aseita on kokeiltu..tulevaisuuden haaveena ostaa järeämpi kivääri sekä haulikko...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti vilpertti
jepulis, tällä hetkellä koitan pitää rantaa puhtaana ryssäjoukoista m2:lla kunnes paikalle ampuu jostain ihmeestä hirmunen määrä panssaria ja vatkainta ja edessä on perääntyminen, tosin en oo vielä kerennyt perääntyä kovin pitkälle, kun joku hindin romu luulee mun tarviivan lyijyä vartaloon... aivan mahtava peli, vuoden peli viiden vuoden ajan, sanon minä!

Jep, vaikka ollaankin liberaalilla alueella, meneeköhän tää jo off topic..no, menköön :D

Se on muuten paha puolustettava se Le Port..kyllä siinä meitsille lähtö tuli loppuviimex:mad: Paras on vaan ottaa suuntaa takaoikealle...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ilmeisesti, en eilen kerenny sitä pelaamaan ollenkaan, kun eukko sanoi: "ethän sä nyt tuollasia lasten juttuja viitti alkaa taas"... jotkut eivät oikein ilmeisesti tajua :P

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy