Millä tasolla pelaat lätkää

  • 1 563
  • 21

Millä tasolla pelaa Jatkoaikalainen?

  • NHL :)

    Ääniä: 11 10,3%
  • SM-Liiga (Elitserien, Bundes-Liiga...)

    Ääniä: 4 3,7%
  • AHL, yliopistosarja tms.

    Ääniä: 1 0,9%
  • Mestis

    Ääniä: 0 0,0%
  • Suomi-sarja

    Ääniä: 2 1,9%
  • II Divisioona

    Ääniä: 0 0,0%
  • A-nuoret

    Ääniä: 3 2,8%
  • B- ja C-nuoret

    Ääniä: 12 11,2%
  • Harrastesarja

    Ääniä: 13 12,1%
  • Muuten vaan pelailee

    Ääniä: 19 17,8%
  • Höntsäilyä kaukalolla :)

    Ääniä: 42 39,3%

  • Äänestäjiä
    107

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Eli minkätasoisia pelimiehiä täällä Jatkoajassa palloilee? :)
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Eiköhän D:t mee tuohon B ja C kategoriaan.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti sopuli
Pöytälätkää. Kännissä.

Aivan totta, kuitenkin kännittömänä.... :D Tosin on tuo pöytälätkän peluu jäänyt viime aikoina vähemmällä. Äänestykseen voisin vastata kyllä, että NHL. Tosin PlayStationilla.... :D

No joo. Silloin harvoin, kun nimenomaan jääkiekkoa pelaan, niin kyllä sitä tulee pelattua vaan ihan muuten vaan. Edellisestä jääkiekon peluu kerrasta on tosin aikaa. Oisko ollut yläasteella viimeeks. Tykkään pelata mieluummin sählyä, koska olen surkea luistelija. Mutta eivätkö kaksi alinta äänestyksen vaihtoehtoa ole vähän niin kuin sama asia, joten kumpaa äänestän?....
 

Voittaja

Jäsen
Joskus ennenmuinoin tuli pelailtua Suomi-Sarja tasolla, mutta nykyään harrastelätkä riittää meikäläiselle. Valmennushommat vie sen verran paljon aikaa(ja tuskinpa sitä enään mahtuisikaan mihinkään S-sarjan porukkaan:D )
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaan joko lattia- tai pöytätasolla kiakkopelillä, ja olen siinä aika hyvä, siksi sen itse sanonkin.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Parhaimmillaan b-nuorten 1.divisioonassa. Nykyään harrasteporukassa 2 kertaa viikossa Lohjan 25000 paikkaisessa areenassa :D
 

ace

Jäsen
C-junnuissa pelasin SM-sarjatasolla asti, ja liigassa on vieläkin pari silloista joukkuekaveria. Nykyään olen siirtynyt penkin puolelle, eli yritän saada muita oppimaan miten lätkää pelataan. Hirveä hinku olisi itsekkin vetää vielä kamat päälle, mutta se ei erinäisitä syistä ole tällä hetkellä mahdollista. Toivottavasti vielä joskus joku seura saa musta huippuveskan.:)
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Joskus pyydetty Suomisarjan Komu HT:hen. En mennyt. Joskus junnuna jossain ok-tasolla... :D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Pelaa?

Joudun käyttämään aikamuotona imperfektiä.
Siis PELASIN 1970-luvulla parhaimmillaan valtakunnan toiseksi ylimmällä sarjatasolla Helsingin Karhu-Kissojen viininpunaisten paitojen riveissä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Harrastesarjassa Tampereella. Vuodesta 1995, eli... 8.kausi alkaa syksyllä.
Pian alkaa tulemaan varmaan kommenttia minusta tai joukkueesta. Kaikki on valetta! Älkää uskoko mitään!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harrastesarjaa ja joka vuosi Sm-tasolla, tosin opiskelijoiden skaboissa ;)

Junnuna tuli pellattua ihan hyvälläkin tasolla, tai sitten aika kultaa muistot, vaan ei mitaleja.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Preerian poika


Missäs joukkueessa? Ajattelin vaan et ajelen sut kylmäks jos pelataan vastakkain:D (sori tsättäys)




Bwahahaaha! Eipä oo kovin moni mua ajellu tai jos onkin niin toista kertaa ei yritä!

Niin Fopsissahan minä. Missäs sinä? Ja anna samalla pelinumero, omani on 4.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei tässä missään sarjoissa pelailla.
Kyllä talvella aina tulee se Brakun kausikortti ostettua ja näinollen skulailtua semmoiset 6 kertaa viikossa. Ollaan joskus kaveriporukassa vuokrattu kenttääkin ja "kunnon" matseja pelattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös