Itselleni ei kertakaikkiaan mene jakeluun, miksi paidat pitää tunkea täyteen chihuahuanpaskan kokoisia reklaameja. Isoäidin tilkkutäkkiä muistuttavat mainoslakanat päällään luistelevat hikiset lätkäpelaajat eivät todellakaan saa meikäläistä ostamaan yhtään enempää tuotteita jota mainostetaan. Pikemminkin päinvastoin: saatanpa boikotoida näitä mainostajia pelkästään sen vuoksi, että pilaavat sen tuotteen mainoksen, jota olen tullut halliin katsomaan. Siis rautalangasta: TUOTE=lätkäjoukkue ja MAINOS=pelipaita logoineen ilman mainoksia.
Mitenkä nämä mainossillisalaatit siis palvelevat tarkoitustaan, jos mainokset, joita ei toisistaan erota, eivät edes jää mieleen?
HIFK:n paita on hienoin:
1. Parhaat värit
2. Hieno logo
3. Vähän mainoksia
Paidassa mainostetaan Koffia. Onpa jäänyt mieleen, kun ei ole kolmea mainosta päällekkäin ja lomittain...